رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درموردرابطة من و مشتریانم

اختصاصی از رزفایل تحقیق درموردرابطة من و مشتریانم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درموردرابطة من و مشتریانم


تحقیق درموردرابطة من و مشتریانم

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه11

                                                             

فهرست مطالب

 

رابطة من و مشتریانم

چکیده

مقدمه

پرسش اول

  • تمرکز
  • گفت وگوی درونی با خود
  • باورها.
  • رفتار

پرسش دوم

پرسش سوم

پرسش چهارم

این مقاله به نگرش و فنون برخورد با مشتری می‌پردازد و نکات سودمندی برای کسب و کارهای کوچک ارائه می‌کند.

منبع : روزنامه همشهری،‌ پنجشنبه 3 شهریور 1384، سال سیزدهم، شماره 3783 ، صفحه 10.

توضیح : این مقاله با عنوان «چگونه فروشنده موفقی شویم؟» در منبع مذکور منتشر شده است.

کلیدواژه : مشتری؛ ارتباط با مشتری؛ جلب مشتری

 

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درموردرابطة من و مشتریانم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد