رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله جامعه شناسی، جسمیت و آموزش عالی

اختصاصی از رزفایل مقاله جامعه شناسی، جسمیت و آموزش عالی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله جامعه شناسی، جسمیت و آموزش عالی


مقاله جامعه شناسی، جسمیت و آموزش عالی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:5

فهرست و توضیحات:

مقدمه

جامعه شناسی، جنسیت و آموزش عالی

تفاسیر زنان در آموزش عالی

رقابت 

بلکه موارد قهرمانی(ورزشکاری) و غیر قهرمانی(غیرورزشکاری) را در درون هر جنسی نیز مورد توجه قرار دهد.

      تئوری اجتماعی شدن بیان می دارد که ماهیت مسابقه ای و رقابتی ورزش ها به پسران در رشته های علمی و ریاضی قابل رقابت کمک می کند. در حالی که تأیید شده که عوامل زیادی ممکن است نقش داشته باشند، تاد دریافت که دخترانی که ورزشکار هستند نمرات بهتری را در ریاضیات و علوم نسبت به دخترانی که ورزشکار نیستند کسب می کنند.

      اما هرقدر از مشارکت ورزشی سود و بهره ای دریافت شود، در سرتاسر بورد یا تابلو اینجوری نیست. او دریافت که مردان سیاه و اسپانیایی به نظر می رسد که به خاطر مشارکت ورزشی رنج می برند و هزینه ای را متحمل می شوند. 

اسکات جاسچیک Scott Jaschik p

 

 

در دانشگاه داونپورت، برعکس نتایج این تحقیق طرف مقابل درست می باشد. زنان بیشتری نسبت به مردان از طریق دانشگاه استخدام شدند. زنان مصاحبه کننده با حاشیه معناداری بر مردان برتری عددی داشتند. زمانی که مورد مصاحبه قرار گرفتند، زنان به نظر می رسد که آسانتر از مردان بکار گرفته می شوند. بعلاوه، زنان آسانتر از مردان نردبان پیشرفت و ترقی را در دانشگاه داونپورت طی می کنند(‌از نردبان ترقی بالا می روند). برخی از زنان که نقشهای رهبری را(ریاست آموزشگاه و مسؤولیت اعطای پستها که برنامه درسی یا ثبت نام را برنامه ریزی می کنند) در دانشگاه دارند، حتی درجه دکترا ندارند، و وضعیت مشترکی در بیشتر نهادهای آموزش عالی وجود دارد.

 

چند سال قبل خبری مبنی بر جابجایی چنین بازی ای به عنوان هاکی روی چمن از مدرسه ابتدایی P.E وجود داشت، در حالی که بازی بخصوصی می تواند به نسبت خشن و بیرحمانه باشد، چنین انتقالی بوسیله ی مردی رهبری می شود که حامی انتقال و جابجایی همه ی رقابت از P.E می باشد و آنرا ، در عوض، با چیزهایی مانند طناب بازی و حرکت رقص جایگزین می کند.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله جامعه شناسی، جسمیت و آموزش عالی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد