این فایل مربوط به یک پروژه کارشناسی با فرمت word و حاوی 91 صفحه می باشد. فهرست مطالب فصل اول(طرح تحقیق) هدف و ضرورت تحقیق فرضیه ی تحقیق: روش تحقیق: فصل دوم(ادبیات تحقیق) تجارت بین الملل و کشورهای روبه توسعه جایگاه صادرات غیر نفتی در اقتصاد کشور آثار جانبی افزایش ظرفیت های تولیدی نقش صادرات غیر نفتی در ایجاد اشتغال تعریف استراتژی نقش و جایگاه صادرات غیر نفتی در استراتژی های توسعه اقتصادی الف- استراتژی جایگزینی واردات ب- استراتژی توسعه صادرات: انواع استراتژی های رقابتی عام رهبری در هزینه تمایز محصول تمرکز (محدودنگری) میانه روی تعریف بازاریابی: استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار 1- استراتژی بازاریابی یکسان 2- استراتژی بازاریابی تفکیکی 3- استراتژی بازاریابی تمرکزی ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار تقسیم بندی بازار های بین المللی استراتژی توسعه آمیخته بازاریابی آمیخته محصول اهمیت قیمت در آمیخته بازاریابی آمیخته تشویق و ترفیع توزیع فیزیکی در آمیخته بازاریابی تصمیمات عمده در بازاریابی بین المللی 1- ارزیابی اوضاع و احوال و محیط بازاریابی بین الملل 2- تصمیم به فعالیت در سطح بینالملل) 3- تصمیم در مورد انتخاب بازارها در سطح بینالملل 4- تصمیم در مورد چگونگی وارد شدن به بازار بینالمللی 5- تصمیم در مورد برنامه های بازاریابی بینالملل 6- تصمیم در مورد نوع سازمان بازاریابی بینالملل فصل سوم (روش تحقیق) تحول فرهنگی (با در نظر گرفتن اقتصاد): بازار خارجی: مصاحبه با خانم مهندس مدیر شهرک فناوری صنایع غذایی و بیو تکنولوژی شمالشرق: فصل چهارم(تجزیه وتحلیل داده ها) 1- صادرکنندگان وتولیدگران سبزیجات خشک از دانش و فنون بازاریابی آگاهی لازم را دارند 2- سبزیجات خشک از کیفیت مناسب برای صادرات برخوردار می باشند. 3- روشهای نوین تولید سبزیجات خشک از سوی تولیدکنندگان مورد استفاده قرارمی گیرد. فصل پنجم(نتیجه گیری و پیشنهادات) پیشنهادات: منابع و ماخذ
پروژه کارشناسی: بررسی بازار سبزیجات خشک