رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رمان زیبای عشق ممنوعه من جلد اول و دوم

اختصاصی از رزفایل رمان زیبای عشق ممنوعه من جلد اول و دوم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

رمان زیبای عشق ممنوعه من جلد اول و دوم


رمان زیبای عشق ممنوعه من جلد اول و دوم

رمان زیبای عشق ممنوعه من جلد اول و دوم

فرمت :apk,pdf

تعداد صفحات جلد اول:193

تعداد صفحات جلد دوم:255

خلاصه داستان:

داستان در مورد یه دختر از یه خانواده خوبه. یه دختر محترم و خانوم که خیلی لجبازی میکنه ولی همیشه وقار داره البته شیطنت های خاص خودش رو هم داره… یه دختر که عاشق هیجانه و این علاقه اش باعث شد با پلیس ها همکاری کنه که اتفاقی بیوفته که یه خلافکار عاشقش بشه.. اسم دختر قصه ما هاله است زیبا و چموش به قولی رام نشدنی…
زندگی خوبی داره ولی یه مشکل بزرگ این وسط هست که هاله از مردا متنفر شده .. کلا به کسی توجه نداره.. ولی بازم یه اتفاق میوفته که باعث میشه هاله دوباره اون خلافکار رو که قرار بوده اعدام بشه رو میبینه و اون موقع است که می فهمه دچار یه عشق ممنوعه شده.. ولی داستان به همینجا ختم نمیشه…


دانلود با لینک مستقیم


رمان زیبای عشق ممنوعه من جلد اول و دوم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد