رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ارائه مدلی مناسب جهت بازاریابی گردشگری شیراز با توجه به مدل p7

اختصاصی از رزفایل ارائه مدلی مناسب جهت بازاریابی گردشگری شیراز با توجه به مدل p7 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ارائه مدلی مناسب جهت بازاریابی گردشگری شیراز با توجه به مدلP7

بصورت ورد ودر112صفحه

چکیده

این پژوهش با هدف شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری در شهر شیراز در سال 1393 صورت گرفت. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش گرداوری داده ها توصیفی پیمایشی بود. جامعه آماری پژوهش شامل مدیران و کارشناسان درگیر در مسئله بازاریابی گردشگری بود که از این میان با استفاده از فرمول کوکران و روش نمونه¬گیری تصادفی¬طبقه¬ای نسبی 150 نفر به¬عنوان حجم¬نمونه درنظر گرفته شد. روش جمع¬آوری داده¬ها بر اساس پرسش¬نامه محقق ساخته 40 سوالی انجام گرفت. پایایی پرسش¬نامه با استفاده از روش آلفای کرونباخ و ضریب پایایی ترکیبی محاسبه شد که مقدار آن در هر دو روش برای همه متغیرها بالای 7/0 به¬دست آمد. همین¬طور از روایی سازه و محتوا به¬منظور آزمون روایی پرسش¬نامه استفاده شد، که در روایی محتوا پرسش¬نامه به تأیید متخصصین مربوطه رسید و در روایی سازه یافته ها دال بر روا بودن پرسشنامه بود. تجزیه و تحلیل اطلاعات به¬دست آمده از اجرای پرسش¬نامه¬ها از طریق نرم¬افزار SPSS و Smart Pls2 در دو بخش توصیفی و استنباطی (مدل¬سازی معادلات ساختاری)، انجام پذیرفت. نتایج تحقیق نشان داد که عوامل هفت گانه مدل 7p (محصول، قیمت، تبلیغات، مکان، افراد، فرآیند فروش محصول و یا ارائه خدمت و شواهد و امکانات فیزیکی بود) تأثیر معناداری بر بازاریابی گردشگری در شهر شیراز داشت.


دانلود با لینک مستقیم


ارائه مدلی مناسب جهت بازاریابی گردشگری شیراز با توجه به مدل p7
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد