رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ارتقاء فناوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو

اختصاصی از رزفایل ارتقاء فناوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ارتقاء فناوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو


ارتقاء فناوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو

 

 

 

 

 

 

  Promotion of innovation and technology in central of pars khodro

چکیده :

این تحقیق و کارآموزی در مرکز پارس خودرو انجام می‌شود در این تحقیق و کارآموزی بنده تلاش می‌کنم ابتدا به طور جامع و مفصل درباره‌ی فناوری و نوآوری و تعریف هر کدام و عواملی که با این دو عامل می‌تواند ارتباط داشته باشد را توضیح و تفسیر کنم و برای این موضوع از کتا‌ب‌های مختلف از جمله نوشته‌های افراد ایرانی و بومی و همچنین از کتاب‌های لاتین استفاده می‌گردد .

ابتدا در این تحقیق مقدمه‌ای کوتاه در مورد تکنولوژی و فناوری نوشته می‌شود .

سپس به انواع روشهای تحقیق به طور خلاصه و کوتاه مثل تحقیقات بنیادی ، تحقیقات کاربردی – تحقیقات توسعه‌ای و غیره اشاره می‌شود .

سپس خودآوری مثل نوآوریهای کمکی ، اداری را بازی می‌کنیم و به توضیح آنها می‌پردازیم . سپس به پیاده سازی تکنولوژی در مرکز پارس خودرو و مرکز موتور این بخش کارخانه می‌پردازیم . بعداً به مرکز پارس خودرو می‌رویم و کوتاه درمورد نحوه ی تکنولوژی و زمینه‌ای نوآوری فناورانه در این مرکز صحبت می‌کنیم .

مدل‌های نوآوری تکنولوژی را توضیح می دهیم همراه با رسم شکل و سیستم آنها سپس به سوابق تحقیقی در این مرکز یعنی پارس خودرو می‌پردازیم یعنی می بینیم تا کنون چه فعالیتهایی در مورد فناوری و ارتقاء تکنولوژی در این مرکز توسط افراد مختلف به انجام رسیده است .

سپس به محدودیت‌ها و تنگناهای تحقیق و کارآموزی اشاره‌ای می‌کنیم که با چه مشکلاتی در این مرکز رو به رو بوده‌ایم .

سپس به شرح واژه نوآوری و اصطلاحاتی که با این کمله و واژه‌ در ارتباط هستند را توضیح می دهیم همراه با رسم نمودار آنها مراحل نوآوری را می‌‌نویسیم . مراحل نوآوری را از دیدگاه دانشمندان خارجی توضیح می دهیم .

فرایند نوآوری فناورانه را توضیح می‌دهیم به طور مفصل . ویژگی‌های این فرایند در آوری فناورانه را می‌‌نویسیم .

به انواع نوآوری محصول در شرکت و کارخانه پارس خودرو می‌پردازیم و آنها را توضیح می دهیم . سطح نوآوری و مقایسه‌ای بین انواع نوآوری انجام می‌دهیم .

کشش بازار را نشان می دهیم چند مدل زنجیره‌ای و شبکه‌ای در مورد نوآوری رسم می کنیم . مطالعه منابع مربوط به موضوع مورد تحقیق یکی از جنبه‌های عمده و ضروری پژوهش است نیاز واقعی به پژوهش ناشی از نیاز واقعی به دانستن است مطالعه‌ی منابع ممکن است به تعدادی از سوالهای پژوهشی پاسخ دهد و امکان دارد قبل از انتخاب یک سوال تحقیقی مناسب متوجه شوید که یافته‌های پژوهشی انجام شده چنان روشن و بدون ابهام هستند که لزومی برای انجام تحقیق وجود ندارد . اما باید توجه داشت که کلیه پژوهشهای انجام شده چنین نیستند و پژوهشهایی یافت می‌شوند که یافته‌های آنها دو پهلو و متضاد هستند . مطالعه‌ی منابع ، شامل مطالعه‌ی کلیه منابعی است که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم با موضوع پژوهشی در رابطه است . این مطالعه به پژوهشگر کمک می کند تا به نظریه‌هایی دسترسی پیدا کند که ممکن است در برنامه‌ریزی تحقیق او را یاری دهد .

فهرست مطالب :

مقدمه  

چکیده  

فصل اول : کلیات 

بیان مسئله 

فرضیه‌ها 

متدولوژی 

روش شناسایی تحقیق و کارآموزی 

فصل دوم : تئوری پردازیی 

ادبیات موضوع 

فصل سوم : جامعه 

جامعه آماری 

جامعه نمونه 

پرسشنامه 

مدل‌های آماری 

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل آماری 

فصل پنجم : نتیجه‌گیری 

پیشنهادات 

منابع تحقیق


دانلود با لینک مستقیم


ارتقاء فناوری و نوآوری در کارخانه پارس خودرو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد