رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه با موضوع:ارزیابی روش آبیاری قطره ای در گندم و مقایسه با آبیاری سطحی

اختصاصی از رزفایل پایان نامه با موضوع:ارزیابی روش آبیاری قطره ای در گندم و مقایسه با آبیاری سطحی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

قالب بندی :  PDF

شرح مختصر : بدون شک استفاده بهینه از واحد حجم آب جهت افزایش عملکرد از مهمترین مسائلی است که در امر کشاورزی به آن توجه می شود و جهت دستیابی به این مهم، بهره گیری از هر روشی در آبیاری که بتواند کمترین اتلاف آب را در پی داشته باشد امری غیر قابل اجتناب است و بدین منظور تحقیقات فراوانی در دنیا جهت بالا بردن راندمان مصرف آب در کشاورزی صورت گرفته است. آبیاری قطره ای یکی از روشهای پیشرفته آبیاری تحت فشار می باشد که در آن آب بوسیله ی فشاری که توسط پمپ و یا اختلاف ارتفاع به وجود می آید وارد مجموعه یا سیستم لوله کشی شده و توسط قطره چکانها به صورت قطره در پای بوته ها یا درختان میوه نفوذ و با مصرف حداقل آب ، نیاز آبی گیاه را تامین می کند که راندمان آبیاری در این روش نزدیک 90% می باشد .

کلمات کلیدی : آبیاری نواری، آبیاری قطره ای، مشخصات خاک، روشهای آبیاری گندم، بهره وری مصرف آب، لترال ها، هزینه اجرای آبیاری قطره ای، پیاده سازی آبیاری سطحی، تجزیه واریانس، بهترین روش آبیاری، پایان نامه رشته کشاورزی، پایان نامه رشته انتقال آب، پایان نامه آبیاری، پمپ آب،


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه با موضوع:ارزیابی روش آبیاری قطره ای در گندم و مقایسه با آبیاری سطحی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد