رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

گزارش کارآموزی حسابداری در اداره جهاد کشاورزی - گرایش حسابداری بازرگانی

اختصاصی از رزفایل گزارش کارآموزی حسابداری در اداره جهاد کشاورزی - گرایش حسابداری بازرگانی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کارآموزی حسابداری در اداره جهاد کشاورزی - گرایش حسابداری بازرگانی


گزارش کارآموزی حسابداری بازرگانی در اداره جهاد کشاورزی

موضوع :

گزارش کارآموزی در اداره جهاد کشاورزی 

رشته حسابداری – گرایش حسابداری بازرگانی

( فایل word قابل ویرایش )

مقدمه ای ازوزارت جهاد سازندگی:

 وزارت جهاد سازنگی در سال 1358  به دستور رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) تاسیس گردید که فعالیتهای ان مربوط به راهسازی برق رسانی واب رسانی*احداث جوی آب و گسترش دامداری در کشاورزی وبهسازی که فعالیتهای این وزارت مربوط به آبادانی روستاها بود و در سال 1380 تقریبا روستاهای کشور از لحاظ  امکانات  رفاهی  تامین شده بود  وزارت جهاد سازندگی و وزرات جهاد کشاورزی باهم ادغام شدند و تحت عنوان وزارت جهاد کشاورزی که فعالیتهای ان دیگر مربوط میشود به مکانیزاسیون کردن کشاورزی در سطح کشور است .

فهرست :

فصل اول : آشنایی با مکان کار آموزی
– تاریخچه
– اهداف و وظایف
– شکل گیری و پیدایش روابط عمومی در جهاد کشاورزی
– اهداف و وظایف دفتر آمار و اطلاعات جهاد کشاورزی

فصل دوم : آشنایی با واحد کارآموزی (امور مالی )
– تشکیل واحد امور مالی از چند قسمت
– سیستم کاری امور مالی
– نحوه اجرای مناقصه
– حسابداری مدارک امور مالی
– حسابهای اموال
– نمونه فرم ها
فصل سوم :
گزارش کارهای انجام شده در دوره کارآموزی
– مثال عملیاتی در مورد جهاد کشاورزی
– پیشنهاد و انتقاد ها

در سال ۱۳۸۲ حدود ۱/۱۴ در صد از تولید ناخالص داخلی ، بیش از یک چهارم ارزش صادرات غیر نفتی ، یک پنجم اشتغال ، بیش از ۹۳ در صد از عرضه غذا در داخل کشور را به خود اختصاص داده است .

این بخش از نظر تولید، اشتغال، صادرات، حفاظت و بهره برداری اصولی از منابع طبیعی و خدادادی ، توسعه تحقیقات و فنآوری ها و توسعه مشارکت های مردمی، یکی از ارکان مهم اقتصاد و امنیت کشور به حساب می آید.

بخش کشاورزی و توجه به توسعه و عمران روستا ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همواره مورد اهتمام و تایید قانونگذاران ، برنامه ریزان و دستگاه های اجرایی و محور توسعه اقتصادی و اجتماعی بوده و تحولات وسیعی در عرصه کشاورزی و روستاها و مناطق عشایری به وجود آمده است.

اما به علت برخی ناهماهنگی ها و سیاست ها، نظام ها و روش های ناکارا، تداخل وظایف ، دوباره کاری ها …. و بروز حوادث طبیعی ( نظیر خشکسالی و سیل ) بخش کشاورزی در سال های اخیر با دشواری هایی روبه رو بوده که مانع از رشد مطلوب این بخش شده است.

به منظور رفع این نابسامانی ها و نارسایی ها، براساس قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران دولت مکلف شده تا در جهت اصلاح نظام اداری ، کاهش تصدی های غیر ضروری، ارتقای بهره وری و کارایی نیروی انسانس و مدیریت دستگاههای اجرایی، حذف موازی کاری ها …. و تجمع امور کشاورزی ، دام، توسعه و عمران روستایی تدابیر لازم را اتخاذ کند. در این راستا، لایحه ادغام وزارتخانه های جهادسازندگی و کشاورزی و تشکیل وزارت جهاد کشاورزی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهیه شد و پس از تصویب هیات وزیران در تاریخ بیست و ششم مرداد ماه سال ١٣٧٩ با قید یک فوریت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد. این لایحه پس از ماه ها بحث و بررسی کارشناسان ، سرانجام در تاریخ ششم دی ماه سال ٧٩ به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید و در تاریخ دهم دی ماه ١٣٧٩ توسط شورای نگهبان تایید شد.                           

امید است با تلاش همه اعضای خانواده بزرگ ” جهاد کشاورزی ” زمینه های تحقق این قانون فراهم شود و در آینده ای نزدیک شاهد توسعه پایدار کشاورزی ایران باشیم.

تعداد صفحات : 25


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کارآموزی حسابداری در اداره جهاد کشاورزی - گرایش حسابداری بازرگانی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد