رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله بانکداری الکترونیک

اختصاصی از رزفایل مقاله بانکداری الکترونیک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله بانکداری الکترونیک


مقاله بانکداری الکترونیک

سرویس‌های بانکداری الکترونیکی مگفا به منظور پیاده سازی تجارت الکترونیکی و دولت الکترونیکی ارائه می‌شوند. این سرویس‌ها امروزه امری اجتناب ناپذیر برای بانک‌ها تلقی می‌شوند. این امر، با توجه به حرکت کشور به سمت بکارگیری و استفاده از راه حل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) همچنین عزم ملی بر پیاده سازی دولت الکترونیکی و تجارت الکترونیکی، برای مگفا اهمیت ویژه ای دارد.

پیاده سازی سیستم‌های بانکداری الکترونیکی مگفا، صرفه جوئی در هزینه ها، بالا بردن بهره وری ، کاهش مراجعات حضوری مشتریان، جلوگیری از تلف شدن منابع، تمرکز اطلاعات و سهولت تصمیم گیری را به ارمغان می آورد.
با توجه به وجود نخبگان فاوا در مگفا و توان گردآوری نیروهای متخصص و زبده در حوزه بانکداری و تشکیل هسته‌های تخصصی، مگفا مسئولیت مدیریت و نظارت بر پیاده سازی اولین راه حل جامع بانکداری الکترونیکی در پست بانک ایران را که توسط شرکت سوئیسی" تمنوس" ارائه گشته، عهده دار شده است. مسئولیت پیشبرد این پروژه در تمامی زمینه ها بر عهده مگفا است و تجربه اجرای موفقیت آمیز این مهم، موقعیتی منحصر به فرد را برای این مرکز بوجود خواهد آورد که هیچ شرکت ایرانی تا کنون توان آن را نداشته است و بدون شک انتقال این تجربیات به بانک‌های دیگر کشور نقش سازنده ای در مجهز نمودن آنها به استفاده از راه حل های بانکداری الکترونیکی خواهد داشت .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ین مقاله به صورت  ورد (docx ) می باشد و تعداد صفحات آن 39صفحه  آماده پرینت می باشد

چیزی که این مقالات را متمایز کرده است آماده پرینت بودن مقالات می باشد تا خریدار از خرید خود راضی باشد

مقالات را با ورژن  office2010  به بالا بازکنید


دانلود با لینک مستقیم


مقاله بانکداری الکترونیک
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد