رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی برق گرایش الکترونیک با عنوان حذف بهینه نویز صنعتی با استفاده از فیلترهای تک‌ کاناله

اختصاصی از رزفایل پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی برق گرایش الکترونیک با عنوان حذف بهینه نویز صنعتی با استفاده از فیلترهای تک‌ کاناله دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق گرایش الکترونیک با عنوان حذف بهینه نویز صنعتی با استفاده از فیلترهای تک‌ کاناله آماده دانلود می باشد.
محتویات فایل: یک فایل زیپ حاوی یک فایل word.
تعداد صفحه:97
دانشگاه: شاهد

چکیده

یکی از موضوعات مهم پردازش سیگنال ، کاهش و حذف نویز ناخواسته از سیگنال اصلی و بهبود آن است. تکنیک‌ های بهبود می‌توانند به دو گروه تک‌ کاناله و چند کاناله تقسیم شوند. سیستم‌های تک‌ کاناله، متداولترین نوع الگوریتم‌های بلادرنگ می‌باشد چرا که به سادگی قابل پیاده‌ سازی هستند و به طور نسبی هزینه آنها کمتر از سیستمهایی با چند کانال ورودی می‌باشد. در میان روش‌های تک‌ کاناله حذف نویز، روش فیلتر کالمن و فیلتر ذره-ای به دلایل متعددی از جمله توانایی بالا در حذف نویز و سرعت بالای الگوریتم از اهمیت زیادی برخوردار هستند. مهمترین چالش در روش کالمن و نیز فیلتر ذره‌ای ، نداشتن تخمین درست از پارامترهای صوت و نویز می‌باشد. که بدلیل تخمین نادقیق مقداری نویز باقی می‌ماند. در این رساله یک فیلتر ذره‌ای بر اساس جداسازی فریم های صوتی از غیر صوتی و نسبت مقادیر متفاوت تعداد ذره و مرتبه برازش خودکار به این فریم ها ارائه می گردد که حجم محاسبات را به شدت کاهش داده در حالی که کیفیت به دست آمده به صورت محسوس تغییر نمی کند. این گفته‌ها با معیارهای ذهنی و عینی تایید می‌شوند.

 


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی برق گرایش الکترونیک با عنوان حذف بهینه نویز صنعتی با استفاده از فیلترهای تک‌ کاناله
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد