رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار و بکارگیری آن در سیستم هزینه یابی شرکتهای جدید

اختصاصی از رزفایل دانلود مقاله مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار و بکارگیری آن در سیستم هزینه یابی شرکتهای جدید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چکیده

یکی از ویژگیهای محیط تجاری امروزی افزایش رقابت در تمام سطوح است. علاوه بر آن در قرن 21 شرکتها نه تنها به فعالیت در کشورهای مختلف نیاز دارند بلکه آنها باید استراتژی های جهانی را جهت هماهنگ کردن عملکردشان در سراسر زنجیره ارزش ایجاد کنند. متناسب  کردن زنجیره تامین  درشکل جدید سازمانها مثلاً سازمانهای مجازی و اتحادهای تجاری از نظر استراتژیکی مهم شده است . موسساتی که خواهان افزایش سهم بازار خود و کسب سود و منافع هستند باید خود را با تغییرات محیط موجود وفق دهند .از اینرو تغییرات بسیاری در روشهای کسب وکار در حال شکل گیری است که یکی از آنها ، رویکرد مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار است. این مقاله سعی بر بررسی مفهوم BPR ازجنبه مختلف شامل تعاریف ، تفاوت آن با طراحی مجدد فرآیند، چالشهای آن و ارتباط آن با IT داشته و سپس این بررسی را که ابتدا مربوط به کل سازمان است در بخش سیستم هزینه  یابی متمرکز می نماید. سوال اصلی تحقیق این است که چگونه می توان BPR را در مورد سیستم هزینه یابی به کار گرفت. با توجه به اینکه در قرن حاضر شرکتها به سمت مجازی شدن پیش می روند، دیگر سیستمهای هزینه یابی رایج  از جمله سیستم سیستم سنتی و ABCکارساز نبوده و نیاز به سیستم جدیدی  متناسب با اینگونه تحولات در سازمان و محیط بیرونی سازمان احساس می شود که این مقاله گامی در این مسیر رفع آن است.

 

واژگان کلیدی: هزینه یابی بر مبنای فعالیت[1] ؛ مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار ؛ فناوری اطلاعات3 .

 

 

 

مقدمه

برای درک دقیق BPR  بهتر است با سابقه و چگونگی خلق آن آشنا شد . در 1980 یک نارضایتی فراگیر بابت عدم رضایت  از ارزش افزوده ناشی از فن آوری اطلاعات (IT) در بیشتر سازمانهای اقتصادی آمریکا حاکم شد . چرا که با آن همه سرمایه گذاری شرکتها جهت توسعه IT در آن سالها تاثیر  چندانی در افزایش بهره وری و توسعه عملکردها نداشت . برای حل این موضوع چندین اظهار نظر متفاوت ازسوی کارشناسان و متخصصین ارائه گردید  که مهمترین آنها توسط آقای Hammer بیان شد . بر اساس این نظریه اشکال کار مربوط به IT نیست بلکه روان بنودن و اشکال در فرآیندهای سازمانی ساختار ها و طراحی های سازملنی است که بخوبی کار نمی کند . بعقیده طرفداران این نظریه  عدم انعطاف پذیری ساختارهای سازمانی و پیچیدگی روشها در سازمانها که از دهه 1960 بجا مانده موجب عدم کارایی IT در توسعه عملکرد سازمانها می شود . طراحی های کهنه و قدیمی سازمانها مانع و اغلب یک آشفتگی پیچیده بود . در حقیقت سیستم های اطلاعاتی قادر به تاثیر و یا کارایی بیشتر در این سازمانها نبودند .

مقاله به صورت ورد قابل ویرایش می باشد 
 
تعداد صفحات مقاله 18 صفحه می باشد 
فایل مقاله بعد از خرید قابل دانلود می باشد 

دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار و بکارگیری آن در سیستم هزینه یابی شرکتهای جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد