رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کار آموزی مخابرات شهرستان شوش

اختصاصی از رزفایل کار آموزی مخابرات شهرستان شوش دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرمت ورد 30صفحه

شرکت مخابرات ایران ، سازمانی است دولتی ، که قانون تأسیس آن در سال 1350 تصویب شد . این شرکت خدمات ارتباط و مخابراتی بخشهای خصوصی و عمومی و عامه مردم را در داخل و خارج کشور و با کشورهای دیگر تأمین می کند و از این راه در فعالیتهای اجتماعی ،اقتصادی ، سیاسی ، بهداشتی و آموزشی کشور بسیار موثر است .مردم ایران از دیر زمان به مسئله خبر رسانی توجه داشته اند، در گذشته های دور جارچی ها در شهرها و روستا ها مردم را از خبر ها و فرمانها آگاه می کردند، در بین شهرها نیز با افزودن آتش و بر پا کردن دود اطلاعات خود را به فاصله های دور می فرستاند .

قاصدان و چابک سواران هم نامه ها و پیامها را با سرعت اسب به مقصد می رساندند.

با اختراع تلگراف 1222 ش/1844م ، پیام رسانی پا به مرحله  جدیدی گذاشت و دولت ایران نیز پس از 14 سال که از مخابره نخستین پیام تلگرافی توسط مورس گذشته بود سیم کشی تلگراف را آغاز و ارتباط با سیم را شروع کرد بدنبال  تلگراف ، استفاده از تلفن با سیم، تلفن بی سیم و رادیو و تلویزیون ، ماهواره به تدریج بیشتر و بیشتر شد و تا به آنجا رسید که امروز شرکت مخابرات ایران ، از آخرین دستاوردهای علمی و فنی داخلی و خارجی بهره می گیرد   .و با سرمایه هایی عظیم ، دستگاههای پیچیده الکتریکی و الکرونیکی مخابراتی را در زمین  و فضا  به کار می گیرد تا ارتباط  بین مردم را سریعتر دقیقتر و اسانتر برقرار کند.

شرکت مخابرات ایران از کارشناسان آگاه و متخصص در امر تلگراف ، تلفن ثابت و  سیار ، تلکس ، فاکس مایل ف ویدیو تکس ، کامپیوتر ، ماهواره ، ... بهره می گیرد و به تأسیس و توسعه و نگهداری و بهره برداری شبکه های عظیم مخابراتی کشور برای انتقال و ارسال علائم ، نوشته ها ، تصاویر ، صدا ، و هر گونه اطلاعات دیگر می پردازد .

فصل اول

تاریخچه مخابرات

موقعیت جغرافیایی مخابرات شهرستان شوش

ارتباط سازمانی با دیگر نهادها

نمودار سازمانی و توضیح دوایر و واحدها

فصل دوم :

ارتباط دایره حسابداری با دیگر واحدها

مهمترین فعالیتهای واحد حسابداری

مهمترین فعالیت های کارآموز در واحد حسابداری

فصل سوم :

ضعف ها و نتایج موجود در واحد انجام کارآموزی

پیشنهادات

پیشنهادات و ضعف هایی که می توان در آینده بررسی نمود.

نتایج


دانلود با لینک مستقیم


کار آموزی مخابرات شهرستان شوش
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد