رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پژوهش ابر رسانا

اختصاصی از رزفایل پژوهش ابر رسانا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پژوهش ابر رسانا


پژوهش ابر رسانا

دانلود پژوهش ابر رسانا

این فایل در قالب Word قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد
 
قالب: Word
 
تعداد صفحات: 103

توضیحات:

مقدمه

فیزیک حالت جامد به زمینه گسترده‌ای از ویژگی های مختلف مواد می‌پردازد. مواد، بنابر خاصیت الکتریکی یا مغناطیسی که خود بروز می‌دهند در یکی از گروه های سرامیک ها، نارساناها، نیم رساناها، رساناها، ابر رساناها، و یا مواد مغناطیسی قرار می‌گیرند. با وجودی که کتاب های نوشته شده با عنوان عام فیزیک حالت جامد و یا با عنوان های اختصاصی مثل فیزیک نیم رساناها، فیزیک ابر رساناها، فیزیک مواد مغناطیسی، و غیره بسیار زیادند ولی متاسفانه کتاب هایی که در زمینه فیزیک حالت جامد یا هر یک از زیر شاخه های آن به فارسی برگردانده شده‌اند بسیار کم و حتی به تعداد انگشتان دست هم نمی رسد.70 سال از کشف ابر رسانایی می‌گذرد ولی تنها در خلال دو دهه گذشته بوده است که ابررساناها از اجسام مرموز مورد استفاده فیزیکدان ها در آزمایش هایشان به موادی با اهمیت کاربردی تغییر ماهیت داده اند. فن آوریهای تازه ای ظهور کردند که در آنها از مواد ابر رساناها برای توسعه قطعات الکترونیک با حساسیت و دقت بالا از قبیل تابش سنج ها، تشدید کننده های بسامد بالا، مخلوط برخوردار می‌شوند. اکنون برنامه های پژوهشی با هدف توسعه قطعات منطقی و حافظه برای رایانه ها بر پایه ابر رساناها در حال اجراست.

به خاطر این توسعه ها، تعداد قابل توجهی از متخصصین به طور روزمره با پدیده ابر رسانای سرو کار دارند. اکنون دوره های آموزشی مناسب در برخی از دانشگاه ها و کالج های فنی ارائه می‌شود.

در حال حاضر، چند کتاب کاملا عمومی در زمینه ابر رسانایی در دسترس اند. این کتاب ها عبارتند از: کتاب های نوشته شده توسط آ. سی. رز- اینز و ای. اچ، ای. آ. لینتون، ام. تینخام، پی. جی. دجنز، و دی. آر. تیلی و جر . تیلی هر یک از این کتاب ها در نوع خود عالی است. ولی برخی از آن ها، مثل نیاز به زمینه خوبی در فیزیک نظری دارند در حالی که کتاب های دیگر تصویری کاملا به روز از فیزیک ابر رساناها به دست نمی دهند.


دانلود با لینک مستقیم


پژوهش ابر رسانا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد