رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل پروژه گزارش روایت پژوهی

اختصاصی از رزفایل فایل پروژه گزارش روایت پژوهی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فایل پروژه گزارش روایت پژوهی


فایل پروژه گزارش روایت پژوهی

پروژه گزارش روایت پژوهی

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات: 9

 

 

 

 

بخشی از متن:

روز یکشنبه مورخه94.8.16 با یک دنیا امید وآرزو و سرشار از هیجانی نگفته، همراه با احساسی جدیداز جنس معلمی ،بایکی از دوستانم به مدرسه امام حسن واقع در انتهای خیابان عباسی رفتم.

با ورود به مدرسه و دیدن بچه ها ،انگیزه ای دوچندان به من داده شد و همچنین بچه ها با دیدنمان ،توجهشان به ما جلب شد ومدیر ومعاون آموزشگاه به استقبالمان آمدند و خوش آمد گویی گفتند و ما را به معلم راهنما معرفی نمودند . معلم راهنمای من ،آقای ثابت بود وبعد از آشنایی، با هم به کلاس پایه هشتم رفتیم .باورود به کلاس به معلم و بنده ، ادای احترام نمودند  وجهت احترام برپا خاستند .بعدازمعرفی من به کلاس توسط معلم ،آقای عظیمی  ازمن خواستند تا خود را بیشتر معرفی کنم که این شد اولین ارتباط بنده با دانش آموزان 0معلم  و سکوتی  همراه  با  شادابی در کلاس درس موقع تدریس جالب توجه بود اما در عین حال  به محض سـوال ،کلاس گویی منفجر می شد وهیاهوو انگیزه بچه ها ستودنی بود .آن روزقرار بود آقای عظیمی ازدانش آموزان امتحان بگیرد ،موقع امتحان ،یکی از آنها تقلب میکرد که من تقلبش را گرفتم وبعد از امتحان با وی صحبت کردم و به او گفتم که تو دانش آموز زرنگی هستی واز تو بعید است که تقلب کنی ،باید استعداد وتوانایی خودت را نشان بدهی واز آنها خوب استفاده کنی ،با تشویق وی ودادن روحیه واعتماد به نفس به او،دیگر چنین رفتاری ازآن دانش آموز سر نزد وندیدم .


دانلود با لینک مستقیم


فایل پروژه گزارش روایت پژوهی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد