رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت درمورد پیدایش نرم افزار و نفوذ آن به دنیای صنعت 23 اسلاید

اختصاصی از رزفایل پاورپوینت درمورد پیدایش نرم افزار و نفوذ آن به دنیای صنعت 23 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل :  .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد اسلاید : 23 اسلاید


 قسمتی از متن .ppt : 

 

عنوان:پیدایش نرم افزار و نفوذ آن به دنیای صنعت

مقدمه

بشریت همواره در تمام دوران زندگی به دنبال ابدء و یافتن روش‌های جدید و کاربردی جهت آسان نمودن کارهای روزمره ی خویش بوده. در همین راستا انسان ها همواره تلاش بر آن داشتند تا با بکار گیری ابزار آلات و خلق فناوری‌های جدید به آرمان ها و رویاهای خویش دست یابند. بدیهی است که انسانها همواره در این راه موفق ظاهر شده و خواهند شد.

یکی از پر افتخار و پر کاربرد ترین فناوری‌های خلق شده توسط بشر پدیده ای است که کامپیوتر (رایانه) نام دارد. در عصر حاضر زندگی تمام انسان ها در اکثر نقاط دنیا با این فناوری گره خورده بطوری که انکار و حذف آن از زندگی روز مره انسان ها امری بعید و غیر ممکن به نظر می‌رسد. در صفحات و فصل‌های بعد بیشتر به توضیح این مطلب پرداخته خواهد شد.

علوم پایه کاربردی و بکار گرفته شده در کامپیوتر

تعریفی ساده برای سخت افزار و نرم افزار

سخت افزار به ماهیت فیزیکی و اجزاء تشکیل دهنده ی کامپیوتر و نرم افزار به مجموعه ی داده ها و پکیج‌های (بسته ها) پردازش شده (محصول) گفته می‌شود.

در حقیقت سخت افزار را می‌توان به اتومبیلی تشبیه کرد که در خدمت دستورات راننده یعنی همان نرم افزار است. پس سخت افزارها تنها ماشین‌های خام و بی اراده ای هستند که نرم افزار ها به آنها جان می‌بخشند و آنها را به حرکت در می‌آورند. بدیهی است که تمامی سخت افزارها توانایی ها و کاربردهای تعریف شده و مشخصی را دارا هستند.

نرم افزار ها در واقع مجموعه ی دستور العمل‌های تعریف شده و مشخص هستند که به منظورهای مختلف طراحی شده اند.

شتاب گیری رشد صنایع به کمک نرم افزارها

نرم افزار ها در دو دهه ی گذشته باعث رشد چشمگیر و باور نکردنی صنایع شده اند. بزرگترین علت این امر سرعت و دقت باور نکردنی پردازش اطلا عات در کامپیوتر است. همین سرعت و دقت بالا موجب شده نرم افزار ها قابلیت‌های بسیار زیادی را دارا شوند. بدون هیچ محدودیتی در حجم و زمان پردازش دستور العمل ها و اطلاعات.

تا بحال به توانایی کامپیوتر‌های شخصی خود فکر کردید‌ ؟ اصولا بصورت عمومی کامپیوتر‌های خانگی تنها ابزاری برای تفریح – گوش دادن به موسیقی- بازیهای سرگرم کننده – اینترنت و... هستند. متاسفانه عموما از این وسیله استفاده کاربردی نمی شود و از قابلیت ها و توانایی‌های آن استفاده نمی شود.

اگر شما یک دستگاه کامپیوتر شخصی باپردازشگر دو هسته ای پنتیوم 4 (نام تجاری) ساخت شرکت Intel با فرکانس 3/6Ghz و فرکانس Bus 800Mhz را در منزل دارا هستید و از آن به عنوان یک ابزار MultiMedia استفاده می‌کنید حتما تعجب خواهید کرد که بدانید پردازشگر کامپیوتر شما قادر است تمام محاسباتی را که روزانه 200 حسابدار انجام می‌دهند تنها در2/1 ثانیه انجام دهد. احتمال بروز خطا در پردازش و محاسبه در CPU کامپیوتر شما +0% است و در محاسبات 200 حسابدار ؟؟؟!!!!


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درمورد پیدایش نرم افزار و نفوذ آن به دنیای صنعت 23 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد