رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله کامل درباره دستگاه وایستکس سازی

اختصاصی از رزفایل دانلود مقاله کامل درباره دستگاه وایستکس سازی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 22

 

مقدمه:

نیاز به راحت زیستن همواره دغدغه انسان از روزگاران پیشین تا امروز و آینده خواهد بود.

اگر به گوشه و کنار زندگی مان نگاه کنیم، در می یابیم تا امروز چه تلاش هایی در این جهت صورت گرفته و بسیاری از این اختاراعات و اکتشافات که در خدمت انسان در آمده، حتماً جنبه مقرون به صرفه بودن آن به طور اهم مورد توجه قرار گرفته.

ما هر روز با افقی که بزرگترین خالق زیبا نگار فرا رویمان گسترده به نیازهای مان بیشتر پی می بریم و با تکیه بر توانایی هایی که باز آن دانای بصیر به ارزیانی داشته به نیازهای مان جامه رفاه و آسایش می پوشانیم ، باشد که دریابیم.

در قدم های اول آنچه با دقت ها و توجهات اساتید و مسؤلین صورت گرفت، ما را در مسیر شناخت های اولیه قرار داد. ما با دانسته های اندکمان در ظل این توجهات خواستیم گامی کوچک ولی شاید مؤثر و مثبت در تحقق بخشیدن به آرمان هایی که خاص هر جستجوگر دانش هست بر داریم.

یکی از موارد مختلفی که در زمینه تحقیق پیش رو داشتیم، طرز تهیه آب ژاوال و دقت به جالب بودن تهیه این ماده به وسیله فقط آب و نمک بود و این فکر این گونه در ذهنمان جان گرفت که اگر دستگاهی در هرمکانی بر حسب نیاز به آب ژاوال که مواد اولیه آن نمک و آبی که نیاز به اندازه گیرهای آزمایشگاهی ندارد داشته باشیم تا چه اندازه این امر می تواند به غیر از صرفه جویی هایی که در اماکنی چون بیمارستان ها، هتل ها و... و به شکل وسیع تر اقتصادی در عرصه کشور به همراه داشته باشد ضروری است.

موضوع جالب توجه دیگر مکانیزم ساده دستگاه است. امیدواریم تا در سایه حق و با حمایت های مؤثر بتوانیم در جهت سرفرازی ایران مان سرفراز باشیم.

کاربرد دستگاه

این دستگاه کمک بسیاری زیادی در اقتصاد کشور و همچنین صرفه جویی زیادی در وقت و زمان انجام می دهد. همچنین این دستگاه با مکانیزم ساده ای که دارد می تواند به سادگی در بیمارستان ها، هتل ها، استخرها و... مورد استفاده قرار گیرد.

تفاوتی که این دستگاه با دستگاه های بزرگ در شرکت های مختلف دارد شامل:

1)تهیه مقدار قابل توجهی وایتکس در کمترین زمان

2)کاهش هزینه

3)جذب تقریبا کامل کلر آزاد

است.

با توجه به آمار به دست آمده (از طریق سایت سازمان آمار ایران) متوجه شده ایم که سالینه


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کامل درباره دستگاه وایستکس سازی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد