رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله کامل درباره وایسا دنیا من می خوام پیاده شم

اختصاصی از رزفایل دانلود مقاله کامل درباره وایسا دنیا من می خوام پیاده شم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 1

 

وایسا دنیا من می خوام پیاده شم

وایسا دنیا وایسا دنیا من می خوام پیاده شمهمه حرف خوب می زنن اما کی خوبه این وسطبدو خوبش به شما ما که رسیدیم ته خطقربونت برم خدا چه قدر غریبی رو زمینآره دنیا ما نخواستیم دل و با خودت نبیننمی خوام در به دره پیچ و خمه این جاده شم واسه آتیشه همه یه هیزمه آماده شم یا یه موجود کم و پر افاده شم وایسا دنیا وایسا دنیا من می خوام پیاده شم این همه چرخیدیو  چرخوندی آخرش چی شداون بلیط شانس بگو قسمت کی شدهمه درویش همه عارف جای عاشق پس کجاست این همه تلسم و بکرجای خوش دنیاکجاست نمی خوام در به دره پیج و خمه این جاده شم واسه آتیشه همه یه هیزم آماده شم یا یه موجوده کمو پر افاده شم وایسا دنیا وایسا دنیا من می خوام پیاده شم


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کامل درباره وایسا دنیا من می خوام پیاده شم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد