رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود آموزش مرحله به مرحله روت کردن گوشی هواوی جی 7 مدل Huawei Ascend G7 با نرم افزار kingroot با لینک مستقیم

اختصاصی از رزفایل دانلود آموزش مرحله به مرحله روت کردن گوشی هواوی جی 7 مدل Huawei Ascend G7 با نرم افزار kingroot با لینک مستقیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود آموزش مرحله به مرحله روت کردن گوشی هواوی جی 7 مدل Huawei Ascend G7 با نرم افزار kingroot با لینک مستقیم


دانلود آموزش مرحله به مرحله روت کردن گوشی هواوی جی 7 مدل Huawei Ascend G7 با نرم افزار kingroot با لینک مستقیم

موضوع :دانلود آموزش روت کردن گوشی هواوی جی 7 مدل Huawei Ascend G7 با نرم افزار kingroot با لینک مستقیم 

 

 

   
با این آموزش گوشی های اسند جی هواوی را که دارای اندروید ۴٫۴ می باشند را به راحتی روت میکنیم

 

محصول این بسته شامل :

1- فایل آموزشی مرحله به مرحله روت کردن

2- فایل نرم افزار Kingroot

 
 

با لینک مستقیم می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود نمایید
با تشکر تیم پدوفایل


دانلود با لینک مستقیم


دانلود آموزش مرحله به مرحله روت کردن گوشی هواوی جی 7 مدل Huawei Ascend G7 با نرم افزار kingroot با لینک مستقیم

پاورپوینت مطالعه طراحی شهری شهر نطنز

اختصاصی از رزفایل پاورپوینت مطالعه طراحی شهری شهر نطنز دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت مطالعه طراحی شهری شهر نطنز


پاورپوینت مطالعه طراحی شهری شهر نطنز

این فایل حاوی مطالعه بسیار کامل شناخت و طراحی شهری شهر نطنز می باشد که به صورت فرمت پاورپوینت در 74 اسلاید تهیه شده است.

 

 

 

 

فهرست
فرایند طراحی
اهداف آرمانی
اسکیس شماره 1
مطالعات جمعیتی
مطالعات اقتصادی
مطالعات زیست محیطی
نمایانگر اجتماع
نمایانگر کارکرد
نمایانگر ریخت
نمایانگر فضا
نمایانگر زمینه
نمایانگر زیست بوم
نمایانگر زمان
نمایانگرمنظر
دید های پی در پی
تحلیل نما
سطوح شفاف و کدر
تناسبات بصری
خط آسمان
جنس و رنگ مصالح
سوات نمایانگر منظر
نمایانگرادراک
نتایج پرسشنامه ادراک ذهنی شهروندان
نتایج پرسشنامه ادراک کلی ساکنین شهر
تحلیل یکپارچه نمایانگرها
آلترناتیوهای طراحی
ارزیابی آلترناتیوAHP
تدقیق اهداف کلان
طرح ساختاری
طرح راهبردی
حوزه طراحی
اهداف و سیاست
چارچوب طراحی شهری نمایانگر منظر و ادراک
چارچوب طراحی شهری نمایانگر زیست بوم
چارچوب طراحی شهری نمایانگر ریخت و فضا
چارچوب طراحی شهری نمایانگر اجتماع
چارچوب طراحی شهری نمایانگر زمینه و زمان
چارچوب طراحی شهری نمایانگر کارکرد
چارچوب طراحی شهری حوزه ی طراحی
دستور کار طراحی شهری

 

تصویر محیط برنامه


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت مطالعه طراحی شهری شهر نطنز

مقاله کنترل کردن انسانهای مجازی با استفاده از PADS در 25 صفحه با فرمت WORD

اختصاصی از رزفایل مقاله کنترل کردن انسانهای مجازی با استفاده از PADS در 25 صفحه با فرمت WORD دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله کنترل کردن انسانهای مجازی با استفاده از PADS در 25 صفحه با فرمت WORD


مقاله کنترل کردن انسانهای مجازی با استفاده از PADS  در 25 صفحه با فرمت WORD

دانلود مقاله کنترل کردن انسانهای مجازی با استفاده از PADS  در 25 صفحه با فرمت WORD

 

 

 

 

 

 

 

 

نسل جدید آسیستانهای دیجیتال شخصی (PDA) وموبایل فن (تلفن های همراه) دارای قدرت محاسبه کافی برای نمایش گرافیک 3D  است . ایت دستگاه های موبایل جدید (دستی ) دارای بعضی احتمالات ارتباطات و تراکنش جالب نیز می باشند .

در این مقاله ما برنامه های کاربردی بالقوه انسانهای مجازی 3D   را درداخل دستگاههای موبایل و استفاده از گوشی های دستی بعنوان رابط های کنترل برای راه اندازی انسانهای مجازی وناوبری از طریق محیط های مجازی آنها را شرح می دهیم .

 

1ـ مقدمه :

از هنگام معرفی آن در 1984 توسط PSION ، مفهوم آسیستان دیجیتالی شخصی بصورت یک ایده با پتانسیل زیاد در صنعت دستگاههای محاسبه باقی مانده است . اگر چه آغاز آن معین نبود ، همچون اکثریت فن آوری های ابتکاری ، دستگاههای موبایل امروزه یک واقعیت هستند . مسیر موفقیت این ایده توسط عبور از موانع مفهومی و فنی متعددی طی شده است . مهمترین مشکلات برای غلبه عبارت اند از عملکرد سخت افزار ، ایجاد محتوایی تخصیص یافته و رابط کاربر بوده است .

اولین مسئله به توسط توسعه های نمایی در مورد فن آوری های مدارات یکپارچه و ریز پردازنده ها حل شده است . آخرین نسل دستگاههای PDA  دارای یک ریز پردازنده با یک معماری شبیه به Risc و قدرت محاسبة معادل با قدرت یک دستگاه قدیمی 15 ساله بوده است .این CPU قوی اجازة ادارة یک صفحه نمایش رنگی 16 بیتی و همچنین تجهیزات پیرامونی متفاوت را می دهد از قبیل دوربین ویدئو، یک سیستم صدای استریو یکپارچه با توانایی های ضبط کردن و کارت شبکه بی سیم و غیره . داشتن یک سیستم رایانه با عملکرد بالا و کاملاً عملیاتی که در کف دست شما کاملاً جای می گیرد ، یک واقعیت است . با این حال ، مسئله دوم می توانست توسط کار فوق العاده بر روی محتوای موجود حل شود ، تا مسئلة قدرت تفکیک و اندازة صفحه نمایش درنظر گرفته شود یا محتوای خاص ارائه گردد . بعلاوه ، واقعیت هنوز رویا را محقق نکرده است ، این مسئله که حل نشده باقی می ماند مربوط به رابط کاربر می باشد . از آغاز ، راه اصلی برای ارتباط با این دستگاه های به اندازة کف دست عبارت از نوشتن دستی بود .متافور PDA آن را به صورت یک دفتر یاد داشت الکترونیک درنظر می گیرد .


دانلود با لینک مستقیم


مقاله کنترل کردن انسانهای مجازی با استفاده از PADS در 25 صفحه با فرمت WORD

تحقیق در موردمسیحیت،اسلام و سکولاریسم

اختصاصی از رزفایل تحقیق در موردمسیحیت،اسلام و سکولاریسم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در موردمسیحیت،اسلام و سکولاریسم


تحقیق در موردمسیحیت،اسلام و سکولاریسم

 لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت

تعداد صفحه:16

فهرست مطالب:مسیحیت، اسلام و سکولاریسم

دین و سیاست در اسلام 

اسلام و سکولاریزم 

خاستگاه سکولاریزم در جهان اسلام 

ضعف های رفتاری کلیسا 

خاستگاه سکولاریزم در اروپا

دو جهان متفاوت 

مسیحیت، اسلام و سکولاریسم
خاستگاه همه این حرکت های سکولاریستی در جهان اسلام به دو چیز ختم می شود. یکی تشویق و ترغیب استعمارگران غرب وارثان آنان اما خاستگاه دوم: این که برخی از مسلمانانی که پیشرفت اروپاییان را دیده اند و مرعوب آنان شده اند، به تقلید از آنان به سکولاریزم روی آورده اندحسن عاشوری لنگرودیکلیسا چه از نظر مفاهیم نارسایی که در الهیات عرضه داشت و چه از نظر رفتار غیرانسانی اش باطبقة دانشمندان و آزادفکران، از علل عمدة گرایش جهان مسیحی و به طور غیرمستقیم جهان غیرمسیحی به مادیگری بودعموم دانشوران اسلامی، از پیروان مکتب خلافت گرفته تا پیروان مکتب امامت همه و همه اذعان دارند که قرائت جدایی دین از سیاست وپذیرشکسکولاریسم مردود و با روح و محتوای اسلام یگانه است. امروزه هجمه ای همه جانبه و حساب شده از سوی دشمنان اسلام به ایدئولوژی این آیین با تز جدایی دین از سیاست، در جریان است و با کمال تأسف برخی از مسلمانان ناآگاهانه با این هجمة دشمنان هم صدا شده اند. با وجود این قرائت انحرافی از دین، بر دانشوران مسلمان لازم است. اولآ: این هجمه را شناسایی کنند و ثانیآ: با روش پسندیده به دفع آن همت نمایند. این نوشتار به معنا و مفهوم سکولاریزم، خاستگاه و پیدایش سکولاریزم، اسلام و معضل سکولاریزم می پردازد.واژه کسکولاریزم (Secularism)در زبان های فرانسوی و انگلیسی به معنای دنیوی گرایی است. این واژه از واژه لاتینی کسکولوم(Seculum) مشتق شده است، که به معنای امور این دنیاست. کسکولاریزم به معنای دنیاپرستی یا اعتقاد به اصالت امور دنیایی و رد آن چه که غیر از آن است، می باشد. بنابراین سکولاریزم در معنا و مفهوم آن طرد مذهب و دین را در بردارد. در عرف امروزی سکولاریزم در معنای نفی حکومت دینی و اعتقاد به این که امور سیاسی و اجتماعی کاملاً بشری است و نباید در این حوزه ای که کاملاً بشری است، دین و مذهب نقش داشته باشد، به کار می رود.سکولارها می گویند: دین ازشئون دنیای بشر جدا است و ادارة این شئون اعم از سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، قضایی و جزایی به انسان تعلق دارد وانسان باید در سایة عقل و دانش خویش و بدون بهره گیری از رهنمودهای دینی مناسبات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و دیگر مناسبات جمعی خود را سامان دهد. سکولارها بر این باورند که یکی از ابعاد جامعة مدنی و یکی از فرازها و نمودهای مهم پیشرفت و تکامل این است که نه تنها دین در امور سیاسی و روابط کلان اجتماعی، اعم از سیاسی، اقتصادی، قضایی و مانند آن، نقشی نداشته باشد، بلکه اصلآ هیچ گونه نمودی و حضوری و نقشی ندارد. در نگاه سکولارها، آرمان ها و ارزش های سیاسی- اجتماعی بشری کاملاً دنیوی است. بنابراین در راه شناخت این ارزش ها و هم چنین در شناخت راه های وصول آن ارزش ها و آرمان ها، هیچ نیازی به استمداد از دین نیست. نه تنها نیازی به دین نمی بینند، بلکه دخالت دین در این امور را به زیان جامعه می دانند و می گویند: دین با عدالت، آزادی و پیشرفت علم معارض است. آنچه در بین دین پژوهان و صاحب نظران در امور اجتماعی معاصر تحت عنوان کسکولاریزه شدن دین مطرح است، به معنای فلسفی شدن، یا علمی شدن دین نیست، بلکه به حاشیه راندن و یا کنارزدن دین است و کاهش نفوذ دین در جامعه و متن زندگی مردم مدّنظر سکولارها است.معادل ها: معادل های فارسی این اصطلاح عبارتنداز:کدنیامداری،کدنیاگرایی، کدنیازدگی، کدنیاپرستی، کجداانگاری دین از دنیا، کجدا شمردن دین از سیاست، کبی خدایی، ک لادینی،کامحای دین وکنادینی گری.در بین مترجمان عرب زبان غالباً واژه های کعلمانیّت به جای سکولاریزم به کار می رود. (العلمانّی: نسبه الیه العلم بمعنی العالم، و هو خلاف الدینّی او الکهنوتی).دو معنا: این نظریه را به دو صورت می توان به تصویر کشید. در تصویر اول گفته می شود: سکولاریزم یعنی جدای دین از حکومت و این که آموزه های دینی هیچ نوع سیاستی را در برندارد.در تصویر دوم گفته می شود: دین از شئون دنیوی انسان جداست. در امور دنیایی اعم از سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، قضایی و حقوقی و جزایی، همه این امور به خود انسان واگذار شده است و دین کاری به این امور ندارد. بلکه دین یک امر شخصی و نوعی رابطه است بین خود فرد و خدای خویش. تصویر دوم نسبت به تصویر اول کلی تر و عام تر است. در این نوشتار تصویر دوم از سکولاریزم مراد است و سکولاریزم در این معنا پی گیری می شود.سکولاریزم پدیده ای است که اولین بار در غرب پدیدار شد. خاستگاه و مکان انعقاد و زایش و رشد آغازینش اروپا است. در پایان دوره ای که کلیسا قدرت و اقتدار فراوانی داشت، عده ای به ستیز با آن برخاستند و حرکتی را برای کاستن اقتدار کلیسا آغاز کردند، و سرانجام دست کلیسا را در امور اجتماعی محدود، بلکه قطع کردند سپس جریان سکولاریزاسیون به گونه ای وارد جهان اسلام شد.خاستگاه سکولاریزم در اروپاسکولاریزم در پایان دورة قرون وسطای اروپاییان، در غرب پدیدار گشت. این پدیده مانند دیگر پدیده ها نمی تواند بی علت باشد، قطعآ علتی دارد علت و یا علل پیدایش سکولاریزم در چند قرن گذشته در اروپا چیزی و یا چه چیزهایی است؟ در پاسخ به این سؤال نمی توان به عامل خاصی بسنده کرد: چون که سکولاریزم پدیده ای اجتماعی است و معمولاً در پدیده های اجتماعی علت های متعددی نقش دارند؛ در پیدایش سکولاریزم نیز عوامل متعددی می توانند نقش داشته باشند.سکولاریزم نوعی موضع گیری منفی در برابر دین مسیحیت و متولیّان کلیسا است بنابراین باید دید که در دین مسیحیت موجود در اروپا و در عملکرد متصدیان کلیسا چه ضعف ها و کاستی هایی وجود داشته است.ضعف ها به دو گروه تقسیم می شود.ضعف های معرفتیضعف های رفتاریمتفکر شهید، علامه مرتضی مطهری در این باره بیان می دارد: ککلیسا چه از نظر مفاهیم نارسایی که در الهیات عرضه داشت و چه از نظر رفتار غیرانسانی اش با تودة مردم، خصوصاً طبقة دانشمندان و آزادفکران، از علل عمدة گرایش جهان مسیحی- و به طور غیرمستقیم جهان غیرمسیحی- به مادیگری است.ضعف های معرفتی کلیسامسیحیت موجود که مسیحیت تحریف شده است، نمی تواند خود را آیین بر حق و آیین خردپسند معرفی کند. الهیات کلیسا از یک سری نارسایی هایی برخوردار است که دین پژوهان و آزاداندیشان با توجه به آن کاستی ها نمی توانند آن را به عنوان یک آیین بر حق و نجات بخش بشریّت پذیرا باشند.اصول اعتقادی و پایه های معرفتی آنانکفلسفة اسکولاستیک یا فلسفةاصحاب  مدرسه ای دگماتیستی بود. این فلسفه که به مانند کعلم کلام مسلمانان نقش هدایت فکری و عقیدتی آنان را بازی می کرد، متضمن یک سری فلسفه که به مانندکعلم کلام مسلمانان نقش هدایت فکری و عقیدتی آنان را بازی می کرد، متضمن یک سری نارسایی هایی بود که با توجه به آن نارسایی ها، باورهای مردم به این آیین سست شد. مانند اعتقاد به کاقنوم ثلاث و یا مسألةکثلثیت. گوستاولوبون فرانسوی که خود مسیحی است، در این باره می گوید: کمسأله ثلثیت در میان مسیحیان متضمن تناقض و پیچیدگیهایی است. علامه مطهری در این باره می گوید: ککلیسا به خدا تصویر انسانی داد و خدا را در قالب بشری به افراد معرفی نمود. افراد تحت تأثیر نفوذ مذهبی کلیسا از کودکی خدا را با همین قالب های انسانی و مادی تلقی کردند و پس از رشد علمی دریافتند که این مطلب با موازین علمی و واقعی و عقلی صحیح سازگار نیست. و از طرف دیگر، توده های مردم طبعاً این مقدار قدرت نقادی ندارند که فکر کنند ممکن است مسائل مربوط به ماورای طبیعت، مفاهیم معقولی داشته باشد و کلیسا اشتباه کرده باشد، چون متوجه شدند که مفاهیم کلیسایی با مقیاس های علمی تطبیق نمی کند، مطلب را از اساس انکار کردند.

دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در موردمسیحیت،اسلام و سکولاریسم