رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی رابطه بین خلاقیت کارکنان با اثربخشی سازمانی (مطالعه موردی ستاد بانک تجارت استان آذربایجان شرقی)

اختصاصی از رزفایل بررسی رابطه بین خلاقیت کارکنان با اثربخشی سازمانی (مطالعه موردی ستاد بانک تجارت استان آذربایجان شرقی) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله با عنوان بررسی رابطه بین خلاقیت کارکنان با اثربخشی سازمانی (مطالعه موردی ستاد بانک تجارت استان آذربایجان شرقی) که در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و کارآفرینی ارائه شده آماده دانلود می باشد.

محل برگزاری:شیراز

سال برگزاری:1389

محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf

چکیده

صاحبنظران معتقدند که اثر بخشی، اصلی‌ترین موضوع در تمامی تجزیه و تحلیلهای سازمانی بوده و تصور سازمانی که اثربخش نباشد، مشکل است.از سوئی دیگر، سرعت تغییرات در سراسر جهان باعث شده که موضوع خلاقیت بیش از پیش مطرح گردد. سازمانها برای رقابت در دنیای پرتلاطم کنونی و حفظ موجودیت و امید به پیشرفت در آینده، نیازمند کارکنانی خلاق بوده و با داشتن این گنجینه ی با ارزش است که می‌توانند خود را با شرایط جدید وفق داده و همگام با دگرگونی‌ها به پیش روند. در این پژوهش به بررسی رابطه بین خلاقیت کارکنان یک سازمان با اثربخشی آن، پرداخته شده است. سوال اصلی پژوهش حاضر این است که: آیا بین خلاقیت کارکنان یک سازمان و اثر بخشی آن سازمان رابطه‌ی معناداری وجود دارد؟ نتایج این پژوهش نشان می‌دهد که، خلاقیت کارکنان بانک دارای رابطه‌ی معناداری با اثربخشی سازمانی بوده و کارکنان خلاق بانک از مهمترین عوامل وصول آن سازمان به اثر بخشی می‌باشند.


دانلود با لینک مستقیم


بررسی رابطه بین خلاقیت کارکنان با اثربخشی سازمانی (مطالعه موردی ستاد بانک تجارت استان آذربایجان شرقی)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد