مقالات علمی پژوهشی چاپ شده با فرمت pdf صفحات 8
چکیده فرآیندهای کسب و کار در رسیدن به اهداف استراتژیک از جایگاه ویژه برخودار می باشند. با این حال سازمان ها غالباً در برخورد با آنها -
دچار ضعف و ناتوانی می گردند. سنجش میزان ارزش آفرینی و نحوه ارتباط بین فرآیندها می توانند مدیران را در شناخت امور یاری دهد. از این رو
لازم است تا فرآیندهایی که برای دستیابی به اهداف مربوط به مشتریان و سهامداران حیاتی هستند شناسایی شوند و مورد پرسش قرار گیرند.
لذا، در این تحقیق به بررسی نقش فرآیندهای داخلی ناوگان حمل و نقل درون شهری کیش در دستیابی به اهداف استراتژیک پرداخته شده است.
تحقیق حاضر به لحاظ هدف کاربردی، از حیث نحوه گردآوری دادهها از نوع تحقیقات توصیفی و از شاخه مطالعات میدانی به شمار میآید.
جامعۀ آماری این تحقیق شامل کلیه مدیران، کارکنان و همچنین مشتریان )شهروندان، مسافران و ...( سازمان حمل و نقل درون شهری کیش
است. نتایج حاصل از اجرای آزمون آماری t تک نمونه نشان داد، وضعیت فرآیندهای داخلی کسب و کار با وضعیت مطلوب آن یا نقطه برش در
سطح اطمینان 99 درصد تفاوت معناداری دارد.
کلید واژه فرآیندهای داخلی، اهداف استراتژیک، ناوگان حمل و نقل درون شهری، کیش.
بررسی نقش فرآیندهای داخلی ناوگان حمل و نقل درون شهری کیش در دستیابی به اهداف استراتژیک