مبانی نظری و پیشینه رابطه بین درگیری و وفاداری به برند
71 صفحه
همراه با منابع
1-2- مبانی نظری
1-1-2- مقدمه ........................................................................................................................................ 10
2-1-2-تعاریف بازاریابی............................................................................................................................ 11
3-1-2- تعریف مصرف کننده ............................................................................................................... 11
4-1-2 رفتار مصرف کننده ..................................................................................................................... 12
1-4-1-2 فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده ............................................................................... 13
5-1-2- تاثیر درگیری در فرایند خرید ................................................................................................... 19
6-1-2- رضایت مصرف کننده بعد از خرید ........................................................................................... 21
7-1-2- مفهوم رضایت مشتری ............................................................................................................... 21
1-7-1-2-تاثیرات رضایت مشتری بر وفاداری ........................................................................................ 23
2-7-1-2- سنجش رضایت مشتری ....................................................................................................... 23
3-7-1-2 مدل های اندازه گیری رضایت مشتری ................................................................................. 24
1-3-7-1-2 مدل کانو ........................................................................................................................... 24
2-3-7-1-2 مدل اسکمپر ....................................................................................................................... 27
8-1-2 درگیری ...................................................................................................................................... 28
1-8-1-2 اهمیت بررسی درگیری ......................................................................................................... 28
2-8-1-2- ماهیت درگیری .................................................................................................................... 29
3-8-1-2 مفهوم درگیری ..................................................................................................................... 29
4-8-1-2 سیر تحول دیدگاه ها در مورد درگیری .................................................................................. 31
5-8-1-2 تعاریف ارایه شده در مورد درگیری ...................................................................................... 31
6-8-1-2 عوامل اثرگذار بر روی درگیری ............................................................................................... 32
1-6-8-1-2 تاثیر قیمت بر روی درگیری ............................................................................................. 32
2-6-8-1-2 تاثیر طول چرخه خرید بر روی درگیری .......................................................................... 32
3-6-8-1-2 تاثیر شباهت انتخاب های مصرف کننده بر روی درگیری ................................................. 33
4-6-8-1-2 تاثیر ریسک ادراک شده بر روی درگیری .......................................................................... 33
5-6-8-1-2 تاثیر ارتباط محصول با فرد بر روی درگیری ...................................................................... 33
7-8-1-2 اندازه گیری میزان درگیری .................................................................................................... 34
8-8-1-2 مدلهای ارایه شده در حیطه کالاهای کم درگیر و پر درگیر .................................................. 35
1-8-8-1-2 نظریه سلسله مراتب تاثیرات .............................................................................................. 36
2-8-8-1-2 تئوری یادگیری فعال ......................................................................................................... 36
3-8-8-1-2 تئوری یادگیری انفعالی ..................................................................................................... 37
4-8-8-1-2 یادگیری کم درگیر ........................................................................................................... 38
9-8-1-2 تاثیر درگیری در تبلیغات ...................................................................................................... 39
10-8-1-2 انواع درگیری ...................................................................................................................... 40
1-10-8-1-2 درگیری طبقه محصولی ................................................................................................ 40
2-10-8-1-2-درگیری مداوم ................................................................................................................ 41
3-10-8-1-درگیری موقعیتی ................................................................................................................ 41
4-10-8-1-2 درگیری خرید ................................................................................................................ 41
5-10-8-1-2 درگیری واکنشی ............................................................................................................... 42
11-8-1-2 مدلهای ارایه شده در زمینه درگیری ................................................................................. 42
1-11-8-1-2 مدل لورنت و کپفرر ........................................................................................................ 42
2-11-8-1-2 مدل سلسی و اولسون ..................................................................................................... 47
9-1-2 برند................................................................................................................................................ 48
1-9-1-2 جایگاه یابی برند ................................................................................................................... 49
2-9-1-2 اعتبار برند .............................................................................................................................. 49
10-1-2 وفاداری ...................................................................................................................................... 50
1-10-1-2 وفاداری مشتری ..................................................................................................................... 50
1-1-10-1-2 وفاداری به عنوان یک نگرش ابتدایی .............................................................................. 50
2-1-10-1-2 وفاداری به عنوان رفتار نمایان شده .............................................................................. 51
3-1-10-1-2 وفاداری به عنوان خریدی که تحت تاثیر نگرش افراد قرار گرفته و تعدیل شده ......... 51
2-10-1-2 روند ایجاد وفاداری در مشتریان ......................................................................................... 52
3-10-1-2 اهمیت بررسی وفاداری به برند .......................................................................................... 53
4-10-1-2 مفهوم وفاداری به برند ........................................................................................................ 54
5-10-1-2 مدل های وفاداری به برند .................................................................................................. 56
1-5-10-1-2 مدل وفاداری داتا .............................................................................................................. 56
2-5-10-1-2 مدل بنت و راندل تیل ................................................................................................... 56
3-5-10-1-2 مدل دیک و باسو ............................................................................................................ 56
6-10-1-2 رابطه وفاداری مشتریان و سودآوری سازمان ...................................................................... 59
7-10-1-2 استفاده از وفاداری برای تقسیم بندی بازار مصرف کنندگان ................................................ 60
1-7-10-1-2 –هرم وفاداری به برند ....................................................................................................... 60
11-1-2 طبقه بندی رفتار مصرف کننده از لحاظ میزان درگیری ......................................................... 62
1-11-1-2 رفتار خرید پیچیده............................................................................................................... 63
2-11-1-2 رفتار مبتنی بر تنوع جویی .................................................................................................. 63
3-11-1-2 رفتار مبتنی بر کاهش نا همسانی ........................................................................................ 63
4-11-1-2 رفتار مبتنی بر عادت.............................................................................................................. 63
12-1-2 طبقه بندی رابطه بین وفاداری و درگیری مصرف کننده ........................................................ 64
1-12-1-2 وفاداران پیچیده .................................................................................................................... 64
2-12-1-2 وفاداران ناهمسانی ................................................................................................................. 64
3-12-1-2 وفاداران عادتی........................................................................................................................ 65
4-12-1-2 تنوع جویان .......................................................................................................................... 65
13-1-2 انواع وفاداری بر اساس تکرار خرید و نگرش ............................................................................... 66
1-13-1-2 حالت وفاداری ........................................................................................................................ 66
2-13-1-2 حالت وفاداری جعلی ............................................................................................................. 66
3-13-1-2 حالت وفاداری پنهان ............................................................................................................. 67
4-13-1-2 حالت بی وفایی ..................................................................................................................... 67
2-2- پیشینه تحقیق ................................................................................................................................ 68
1-2-2- تاریخچه صنعت ماکارونی در جهان ........................................................................................... 68
2-2-2- تاریخچه صنعت ماکارونی در ایران .......................................................................................... 69
3-2-2 تحقیقات پیرامون موضوع پایان نامه .......................................................................................... 73
1-3-2-2 مطالعات داخلی ....................................................................................................................... 73
2-3-2-2 مطالعات خارجی ...................................................................................................................... 76
مبانی نظری و پیشینه رابطه بین درگیری و وفاداری به برند