رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری هوش بازاریابی و هوش هیجانی با فرمت ورد

اختصاصی از رزفایل دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری هوش بازاریابی و هوش هیجانی با فرمت ورد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری هوش بازاریابی و هوش هیجانی با فرمت ورد


دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری هوش بازاریابی و هوش هیجانی با فرمت ورد

فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 62

مبانی نظری و پیشنه تحقیق جهت نوشتن پایان نامه ارشد و دکتری

همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن

پیشینه تحقیق کامل: خارجی و داخلی

منابع فارسی کامل

منابع انگلیسی کامل

ما در این بخش علاوه بر منابع مبانی نظری، منابع کلی دیگری رو برایتان در نظر گرفتیم تا همواره در نوشتن پایان نامه از این منابع بهره مند گردید.

 

-2-2.انواع هوش چندگانه کدامند؟........................................................................................................................ 19

2-2-2-1.هوش دیداری-فضایی........................................................................................................................... 19

2-2-2-2.هوش کلامی-زبانی............................................................................................................................... 19

2-2-2-3.هوش منطقی- ریاضی........................................................................................................................... 19

2-2-2-4.هوش بدنی- جنبشی............................................................................................................................. 20

2-2-2-5.هوش موسیقی- ریتمیک....................................................................................................................... 20

2-2-2-6.هوش درون فردی.................................................................................................................................. 20

2-2-2-7.هوش برون فردی (فرا فردی).............................................................................................................. 21

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                    صفحه

2-2-2-8.سایر ابعاد هوش..................................................................................................................................... 21

2-2-3.هوش هیجانی.............................................................................................................................................. 23

2-2-3-1.تعریف هوش هیجانی........................................................................................................................... 24

2-2-3-2.تعریف هوش هیجانی در تجارت........................................................................................................ 25

2-2-3-3.ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی گلمن.............................................................................................. 27

2-2-3-3-1.خود آگاهی....................................................................................................................................... 27

2-2-3-3-2.خود انگیزشی.................................................................................................................................... 28

2-2-3-3-3.خود مدیریتی.................................................................................................................................... 28

2-2-3-3-4.آگاهی‌های اجتماعی......................................................................................................................... 29

2-2-3-3-5.نیاز روز افزون به تیمهای کاری...................................................................................................... 29

2-2-3-3-6.مدیریت روابط(مهارت‌های اجتماعی)............................................................................................ 30

2-2-3-4.معیارهای هوش هیجانی........................................................................................................................ 32

2-2-3-5.معیارهای هوش هیجانی در سطح تیمی............................................................................................... 32

2-2-3-6.هوش هیجانی و بازاریابی..................................................................................................................... 33

2-2-3-7.هوش هیجانی و مدیریت بازار............................................................................................................. 34

2-2-3-8.هوش هیجانی و رفتار سیاسی............................................................................................................... 36

2-2-3-9.هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار و تحولی در مدیریت بازاریابی................................. 36

2-2-3-10.دیدگاه‌های جدید در زمینه مدیریت تجاری.................................................................................... 37

2-2-3-11.هوش هیجانی و مدیریت بازار.......................................................................................................... 38

2-2-3-12.هوش بین فردی و امید و خوش بینی در خدمت بازار................................................................... 39

2-2-3-13.نتیجه‌گیری........................................................................................................................................... 41

2-2-4.هوش بازاریابی........................................................................................................................................... 41

2-2-4-1.مشخصات هوش بازاریابی.................................................................................................................... 42

2-2-4-2.مواردی را که در کسب هوش بازاریابی باید مد نظر داشت.............................................................. 43

2-2-4-2-1.کشف مشتریان بالقوه....................................................................................................................... 44

2-2-4-2-2.مدل سیکل هوش بازاریابی.............................................................................................................. 44

2-2-4-2-3.جهت دهی فعالیت های هوش بازاریابی........................................................................................ 44

2-2-4-2-4.جمع‌آوری اطلاعات......................................................................................................................... 45

2-2-4-2-5.سنجش اعتبار و صحت اطلاعات................................................................................................... 45

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                   صفحه

2-2-4-2-6.بررسی داده‌ها، ارزیابی و تفسیر...................................................................................................... 45

2-2-4-2-7.منتشر کردن....................................................................................................................................... 45

2-2-4-3.خصوصیات متخصصان هوش بازاریابی.............................................................................................. 45

2-2-4-4.هوش بازاریابی و ارتباط با سایر هوشها در سازمان............................................................................ 46

2-2-5.برنامه‌ریزی استراتژیک مدیریت بازار........................................................................................................ 47

2-2-5-1.طراحی سیستم........................................................................................................................................ 48

2-2-5-1-1. جمع‌آوری اطلاعات........................................................................................................................ 48

2-2-5-1-2.بررسی مقاصد و تمایلات خریداران (مشتریان)............................................................................ 48

2-2-5-1-3.جمع‌آوری اطلاعات عمومی بازار از رقبا....................................................................................... 49

2-2-5-2.بررسی رفتار مصرف کنندگان............................................................................................................... 50

2-2-5-2-1.آنالیز رفتار.......................................................................................................................................... 50

2-2-5-2-2.تجزیه و تحلیل و طبقه‌بندی اطلاعات........................................................................................... 50

2-2-5-2-3.کاربردهای محصول......................................................................................................................... 52

2-2-5-2-4.شناخت استراتژی قیمت‌گذاری برای محصولات و خدمات....................................................... 53

2-2-6.تحول مدیریت دربازاریابی........................................................................................................................ 53

2-2-6-1.کسب و کارهای کوچک....................................................................................................................... 53

2-2-6-2.کیفیت؛ ارزش مشتری پسند.................................................................................................................. 55

2-2-7.ده فرمان بازاریابی........................................................................................................................................ 58

2-2-7-1.تحقیق عملکرد کسب و کار و میزان خشنودی مشتری..................................................................... 58

2-2-7-2.آشنایی..................................................................................................................................................... 58

2-2-7-3.از رضامندی مشتری تا مدیریت بهسازی کارکرد سازمان.................................................................. 58

2-2-7-4.گرایش به بازار؛ قلب بازاریابی جدید.................................................................................................. 59

2-2-7-2.مفهوم بازارگرایی(گرایش به بازار)....................................................................................................... 60

2-2-8. خلق و تبادل اطلاعات............................................................................................................................... 61

2-2-8-1.خلق اطلاعات......................................................................................................................................... 61

2-2-8-2.توزیع وتبادل اطلاعات.......................................................................................................................... 61

2-2-8-3.مشتری مداری........................................................................................................................................ 62

2-2-8-4.رقیب گرایی............................................................................................................................................ 63

2-2-9.عوامل موثر بر بازارگرایی و پیامدهای آن................................................................................................. 64

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                   صفحه

2-2-10.پیامدهای بازارگرایی برای سازمان........................................................................................................... 64

2-2-11.هفت گناه کبیره در بازاریابی.................................................................................................................... 66

2-2-11-1. معادل دانستن بازاریابی و تبلیغات.................................................................................................... 66

2-2-11-2. اشتباه در شناسایی بازار هدف........................................................................................................... 66

2-2-11-3. عدم شناخت صحیح از جایگاه محصول/خدمت خودتان.............................................................. 66

2-2-11-4. همسو نکردن ارتباطات..................................................................................................................... 66

2-2-11-5. تدوین یا طراحی ارتباطات بازاریابی توسط خود شما.................................................................... 67

2-2-11-6. فقدان شکیبایی.................................................................................................................................... 67

2-2-11-7. فقدان یک طرح مدون....................................................................................................................... 67

2-3.پیشینه تحقیقاتی................................................................................................................................................. 68

2-3-1.پیشینه تحقیقات خارجی............................................................................................................................. 68

2-3-2.پیشینه تحقیقات داخلی............................................................................................................................... 71

منابع


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری هوش بازاریابی و هوش هیجانی با فرمت ورد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد