رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حیات برزخی انسان

اختصاصی از رزفایل حیات برزخی انسان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

حیات برزخی انسان


حیات برزخی انسان

فرمت فایل:  doc 
حجم فایل:  (در قسمت پایین صفحه درج شده)
تعداد صفحات فایل:  23

 

 

 

 قسمتی از محتوای متن Word 

  حیات برزخی انسان

(نظر جمعى از مفسرین در باره زنده بودن شهداء)

 

(و لا تقولوا لمن یقتل فى سبیل الله اموات بل احیاء، و لکن لا تشعرون)بعضى از مفسرین چه‏بسا گفته باشند: که خطاب(نگوئید)به مؤمنین است که به خدا و رسول و روز جزا ایمان دارند ومعتقدند که بعد از زندگى دنیا زندگى دیگرى هست و دیگر از چنین کسانى تصور نمى‏رود که

 

1 - بقره آیه 45

 

2 - سوره لقمان آیه 17

 

3 - سوره فصلت آیه 35

 

4 - سوره زمر آیه 10

 

5 - سوره عنکبوت آیه 45

 

6 - سوره حدید آیه 4

 

بگویند: آنهائى که در راه خدا کشته شده‏اند بکلى از بین رفته‏اند، با اینکه دعوت حقه دین رااجابت کرده‏اند و آیات بسیارى از قرآن را که در باره معاد صحبت مى‏کند شنیده‏اند.

 

علاوه بر اینکه آیه شریفه سخنش در باره عموم مردم نیست بلکه براى خصوص شهداء که‏در راه خدا کشته شده‏اند، خبر از زندگى بعد از مرگ میدهد و این خبر را به مؤمنین که هنوزشهید نشده‏اند و به همه کفار میدهد، با اینکه زندگى بعد از مرگ اختصاص به شهیدان ندارد، وشهید و مؤمن غیر شهید، و کفار، همه این زندگى را دارند پس باید گفت: منظور از زندگى بعد ازشهادت این است که نام شهید زنده میماند و در اثر مرور زمان ذکر جمیلش کهنه نمیشود، این‏نظریه جمعى از مفسرین است و ما باین تفسیر چند اشکال داریم:

 

(چند اشکال بر این نظر)

اول اینکه این حیاتى که شما آیه را با آن معنا کردید، جز یک گول زننده چیز دیگرى نیست، و اگر پیدا شود تنها در وهم پیدا مى‏شود نه در خارج، حیاتى است‏خیالى که بغیر از اسم، حقیقت‏دیگر ندارد و مثل چنین موضوع وهمى، لایق به کلام خداى تعالى نیست، خدائیکه جز بحق‏دعوت نمى‏کند، و میفرماید: (فما ذا بعد الحق الا الضلال، بعد از حق غیر از ضلالت چه مى‏تواندباشد)،

(توضیحات کامل در داخل فایل)

 

متن کامل را می توانید دانلود نمائید چون فقط تکه هایی از متن در این صفحه درج شده به صورت نمونه

ولی در فایل دانلودی بعد پرداخت متن کامل

همراه با تمام متن با فرمت ورد Powerpoint,WordExcell , ..که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند

موجود است


دانلود با لینک مستقیم


حیات برزخی انسان

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع انعطاف پذیری استراتژیک

اختصاصی از رزفایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع انعطاف پذیری استراتژیک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع انعطاف پذیری استراتژیک


مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع انعطاف پذیری استراتژیک

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع انعطاف پذیری استراتژیک

توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقاله

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل word  در21 صفحه و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

انعطاف پذیری استراتژیک

انعطاف پذیری استراتژیک ؛ شناخت مدیریتی

انعطاف­پذیری استراتژیک به عنوان مجموعه ای از قابلیت­هاست که شرکت­ها را قادر به تغییرمی­کند. این توانایی به شکت­ها فرصت مقابله و رویارویی باتغییرات محیطی را می­دهند و همچنین آنهارا قادر­به هدایت تغییرات دربازار­های رقابتی بسیار بزرگ یا همان هایپرمارکت­ها می­کند.  Matanda,2009)) درحالیکه برخی از مطالعات­تجربی اخیر به بررسی پیامد­های حاصل از انعطاف­پذیری­استراتژیک  پرداختند. و دراین بین رابطه مثبتی بین انعطاف­پذیری استراتژیک وعملکرد شرکت­ها بیان­داشت و زمانی اتفاق می­افتد که شرکت­ها در­حال حرکت بسوی­ صنایع درحال رشد بوده و یا بایستی با شوک­های محیطی روبروشوند  . Khanna T, 2005)موارد پیشین راجع به انعطاف پذیری استرتژیک در متون تحقیقاتی زیادی یاد­شده­اند اما بیشتر از لحاظ تئوری گسترش­یافته و اجماع کمی بر روی مفهوم­سازی در این بین به چشم می خورد. در حالیکه مباحث پیشین در این باره بیشتر راجع به شناخت مدیریتی ، منابع شرکت و اختیارات استراتژیک می باشند و در این بین هیچ مدل مفهومی توسعه نیافته و در ارتباط  با این اجزا تست  ومورد ارزیابی واقع نشده اند . از اینرو اهمیت نسبی فرمولاسیون اختیارات استراتژیک برای توسعه و ارتقا انعطاف پذیری استراتژیک  بسیار مهم قلمداد می گردد ولی شواهد تجربی حمایت کننده از این بحث دردسترس نیستند. عدم­وجود اجماع برروی مفهوم­سازی با یافته­های تحقیقاتی راجع به انعطاف­پذیری استراتژیک در تضاد می­باشد. و همچنین برای مدیرانی که بدنبال درک صحیحی از مضوع می­باشند ، مفید نمی­باشد . بنابراین توسعه نظریه در ارتباط با شناخت مدیریتی، منابع شرکتی و اختیارات  استراتژیک رابطه آنها با انعطاف پذیری استراتژیک مهم و حیاتی است تا منجر به شناخت چگونگی رفتار شرکت ها در زیر سایه تلاطمات محیطی گردد. (Christensen, 2007) کاملا واضح می باشد که توسعه مفهومی از لحاظ نظری در این حوزه منجر به ایجاد نتایج غیرقاطع می­گردد. نویسندگانی مانند کومبه و گرینلی 2004 و نادکارینی و نارایانان 2007 به اهمیت شناخت مدیریت در شکل باورها یا طرحواره­های استراتژیک اشاره­کرده­اند و اینچنین عنوان­شده­است که مدیران از طرحواره استراتژیک برای تصمیم­گیری استفاده می­کنند . همانطور که طبق گقته پیشینیان راجع به انعطاف­پذیری استراتژیک استناد می گردد ،  الگوهای استراتژیک همانند لنزهایی هستند که مبتنی بر باورها و دانش پیشین می­باشند که از طریق آن تصمیم­گیرندگان در حوزه استراتژی به تفسیر داده­ها می­پردازند. از اینرو  الگوهای استراتژیک اینچنین پنداشته می­شود که بر روی بازشناسایی تغییرات و همچنین انعطاف­پذیری استراتژیک و رفتار منعطف متعاقب تاثیرگذار می­باشند .( Nadkarni and Narayanan, 2007)        بطو مشابه  ساینی و جانسون (2005)  بر روی آموزش مدیریت و دانش ضمنی به عنوان پیشینه محتمل انعطاف پذیری استراتژیک بحث کردند همچنین این موارد به عنوان زیربنای طرحواره قلمداد شدند.  بنابراین شناخت مدیریت، ازاهمیت بالایی درمطالعات تجربی برخوردار بودند : به­ویژه دانش­و­باور­های مدیران درباره چگونگی نیل به عواقب عملکرد. نتیجتا، طرحواره های استراتژیک به عنوان باورهایی درباره استراتژی­هایی برای رسیدن به اهداف مورد نظر مورد ارزیابی قرار گرفتند .


دانلود با لینک مستقیم


مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع انعطاف پذیری استراتژیک

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع قیمت گذاری

اختصاصی از رزفایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع قیمت گذاری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع قیمت گذاری


مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع قیمت گذاری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع قیمت گذاری

توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقاله

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل word  در29 صفحه و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

قیمت گذاری

 به طور ساده قیمت گذاری یعنی تعیین قیمت برای کالا یا خدمت. قیمتگذاری فعالیتی است که باید تکرار شود و فرایندی مداوم و پیوسته محسوب میشوداین تداوم ناشی از تغییرات محیطی و عدم ثبات شرایط بازار است که لزوم جرح و تعدیل قیمت را ایجاد میکند. قیمت گذاری با هدف حداکثر کردن سود، افزایش سهم بازار، رهبری کیفیت، ادامه حیات و یا افزایش قیمت بازار صورت می گیرد.قیمت یکی از عناصر چهارگانه آمیخته بازاریابی (محصول- قیمت- فروش- توزیع) است. قیمت تعیین می کند که چه چیزی تولید شود وچه کسی آن را تقاضا کند مهمترین وظیفه بازاریاب در قیمت گذاری شناخت رابطه قیمت و تقاضاست در حالت عادی برای کالای عادی قیمت وتقاضا رابطه عکس دارند عامل مهم دیگر در قیمت گذاری عرضه محصولات و قیمتهای رقباست.در محیط بسیار پویای بازار امروز، همگام با تغییرات محصول، بازار و رقابت در طول زمان، استراتژی های بازاریابی شرکت نیز باید تغییر کنند. چرخه عمر محصول، می تواند بیانگر تغییراتی باشد که شرکت در مسیر حرکت محصول در چرخه عمر خود، اعمال می کند. استراتژی های قیمت گذاری نیز باید با سایر استراتژی های شرکت هماهنگ باشند و همچنین مدیران باید بدانند چگونه قیمت مناسب را تعیین کنند (شیپلی، 2001).

قیمتگذاری، تصمیمی است که نظریههای تقاضا، هزینه و ساختار بازار را به هم ربط میدهد. تصمیم به قیمتگذاری کانون توجه نظریه اقتصاد خرد در تخصیص منابع بوده است. در تحلیل تصمیمگیری تجاری،قیمتگذاری دقیقاً یک جزء از راهبرد جامع رقابتی است. علاوه بر این، تصمیم قیمتگذاری وسیلهای برای رسیدن به هدف است نه خود هدف به طوری که تصمیمات مربوط به قیمت باید در زمینه اهداف کلی تجاری ملاحظه شوند. قیمت، یک متغیر راهبردی و عملیاتی است به طوری که تصمیمات قیمتگذاری میتواند اثر قابل توجهی روی عملکرد آتی و فعلی داشته باشد. به علت بُعد زمانی قیمت، لازم است اهداف قیمتگذاری به دقت تعریف شود. به عنوان مثال تنظیم یک قیمت جاری در سطح پایین ممکن است تصمیم بهینهای باشد اگر تنظیمات بعدی و وضعیت یک بازار مسلط، منجر به منافع بلندمدت به قیمت از دست دادن منافع کوتاهمدت شود.


 . Shipley


دانلود با لینک مستقیم


مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع قیمت گذاری

فایل سرت CERT J500B

اختصاصی از رزفایل فایل سرت CERT J500B دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فایل سرت CERT J500B


فایل سرت CERT J500B

این فایل  SAMSUNG J500B مشکلات مربوط به سریال و آنتن گوشی را حل می کند.

عزیزانی که بعد از تعویض هارد، بعد از بازکردن قفل شبکه و یا ترمیم شبکه (Repair Network) ، با مشکل IMEI /01 مواجه می شوند کافیست گوشی خود را روت کرده، این فایل را دانلود کرده و توسط یکی از باکس های Z3X ، اختاپوس Octopus ، دانگل BST این فایل را بر روی گوشی خود رایت نمایند. رایت این فایل تنها چند ثانیه زمان می برد و پس از آن می بینید که تمامی مشکلات آنتن و شبکه گوشی شما برطرف می گردد.


دانلود با لینک مستقیم


فایل سرت CERT J500B

اقدام پژوهی معاون پرورشی چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه را به شرکت در گروه سرود ترغیب نمایم؟

اختصاصی از رزفایل اقدام پژوهی معاون پرورشی چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه را به شرکت در گروه سرود ترغیب نمایم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی معاون پرورشی چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه را به شرکت در گروه سرود ترغیب نمایم؟


اقدام پژوهی معاون پرورشی چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه را به شرکت در گروه سرود ترغیب نمایم؟

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 30 صفحه می باشد.

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده می باشد.

مقدمه

نشستن، برخاستن، راه رفتن، دویدن، بازی کردن و هر نوع فعالیت دیگر وی، ریتم مخصوص خود را دارد. صدا و زبان کودک نیز از موسیقی برخوردار است، به همین جهت او به صورا فطری از هر نوع حرکت و صدای موزون، زمینه و واسطه خوبی برای ایجاد عاطفه، حرکت و نشاط در کودکان است. با توجه به آثار مثبت و سازنده سرود خوانی، این فعالیت به عنوان یکی از برنامه های هنری جذاب در مدارس پیشنهاد می شود. در این فعالیت وجه غالب و مسلط کار، سرود خوانی و هم آوایی است که حتی بدون همراهی صدای سازها و بدون ابزار موسیقی نیز قابل اجراست. استفاده از موسیقی و سرود در مدارس و کانون های پرورشی و مراکز فرهنگی هنری، از برنامه های مفید و مثر تربیتی است که با رعایت ضابطه های خاص خود بهره مناسبی در بر دارد. در سرود و هم آوایی ویژه مدارس و دانش آموزان آن چه باید اصل قرار گیرد صدای انسان است، یعنی صدای سازها و آلت موسیقی نباید بر صدای بچه ها مسلط باشد. به همین منظور ابزارها و سازهای موسیقی دانش آموزان، مخصوصا کودکان، در حد امکان باید ساده و مخصوص آنان باشد. ( مانند سازهای ارف ) حتی می توان از سازهای ابتکاری و دست ساز بچه ها نیز استفاده کرد و لزومی ندارد که این سازها خیلی پیجیده و فنی باشند. مثلا از ترکیب شیشه، چوب، سنگ، فلز و اشیای دم دستی دیگر نیز می توان آن ها را ساخت. کودکان و نوجوانان، نیازمند توجه و شخصیت دادن هستند. آن ها تمایل دارند به بهانه های مختلف مطرح شوند و مورد عنایت دیگران قرار گیرند. برنامه سرود خوانی و هم آوایی جمعی، این امکان را به سادگی در اختیار آنان قرار می دهد تا در مقابل تماشاگران و شنوندگان قرار گیرند و تشویق شوند. لذت ناشی از اجرای چنین برنامه هایی در مدارس و کانون های پرورشی به اندازه ای زیاد است که بیش تر دانش آموزان را مشتاق در برنامه های سرود خوانی می سازد.

توصیف وضعیت موجود :

اینجانب ….. آموزشگاه ….  شهرستان ….در سال تحصیلی …. متوجه شدم دانش آموزان علاقه و انگیزه ای جهت شرکت در فعالیت های پرورشی بخصوص گروه سرود مدرسه  ندارند و بیشتر به مسائل درسی و آموزشی بسنده می کنند. در این رابطه تصمیم گرفتم تغییراتی در برنامه های پرورشی آموزشگاه ایجاد کنم تا در جهت بهبود و پیشرفت بهتر برنامه ی این مدرسه در سال تحصیلی جدید ، گام های موثرتری برداشته شود. منظری‌توکلی، عوامل مؤثر بر افزایش انگیزش شغلی مربیان پرورشی را بر حسب اهمیت بدین‌ترتیب آورده است: فراهم ساختن زمینة‌ توسعة شغلی و غنای حرفه‌ای، ارزشیابی دقیق و مستمر از نحوة‌ عملکرد مربیان پرورشی، تصریح و تدوین اهداف روشن و متعالی، ایجاد وضعی مطلوب و مناسب کار، برقراری نظام صحیح و عادلانة پاداش و تنبیه، بالا بردن حرمت اجتماعی، تأمین امکانات مادی و رفاهی (منظری‌توکلی، 1372، ص ‎6ـ7). چمنی (1373) در ارزیابی فعالیت‌های تربیتی گزارش کرده است که مربیان پرورشی نتوانسته‌اند الگوی مناسبی برای دانش‌آموزان باشند. از دیدگاه دانش‌آموزان عملکرد مثبت مربیان تأیید نشده است و مربیان امکانات مناسب برای فعالیت در مدرسه را ندارند. نزدیک به نیمی از مربیان فقط، تمایل به تدریس دروس دینی و قرآن دارند. آنان در حل مشکلات فردی و خانوادگی دانش‌آموزان و برگزاری مسابقه‌های فرهنگی، هنری و تدریس در کلاس موفق نبوده‌اند. همکاری میان اداره و مربیان مطلوب نیست؛ ‌‌به‌گونه‌ای که نظارت فقط با درخواست گزارش عملکرد صورت می‌گیرد (نقل از حاجی، 1387، ص 64ـ75). اسلامی (1374)، علل گرایش مربیان پرورشی برای انتقال به شاخة آموزشی را، بررسی و دلایل زیر را گزارش کرده است: نبود آگاهی کافی از روش‌های تربیتی، احساس عدم موفقیت به‌سبب کمبود امکانات، نقش مدیریت آموزشگاه، تنوع و تکثر شرح وظایف و ناهماهنگی خانواده و مدرسه(همان).


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی معاون پرورشی چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه را به شرکت در گروه سرود ترغیب نمایم؟