فهرست مطالب
فصل اول : کلیات پژوهش
1-3-اهمیت و ضرورت انجام تحقیق. 2
فصل دوم : پیشینه و ادبیات تحقیق
2-3-دین ازدیدگاه ویلیام جیمز. 2
2-4-دین از دیدگاه زیگموند فروید. 2
2-7-ساختار دین ازنظر گلاک واستارک.. 2
2-9- تحقیقات انجام یافته داخلی و خارجی.. 2
2-10-تعریف التزام عملی به دین.. 2
2-11-اهمیت التزام عملی به دین.. 2
2-12- التزام عملی به دین، معیار شناخت مردم. 2
2-13-التزام عملی به دین، معیار سنجش و داوری.. 2
2-14-ایمان و باور در التزام عملی به دین.. 2
2-15-پیشنه داخلی پژوهش در ایران. 2
2-20-منابع خود کار آمدی تحصیلی.. 2
2-21-راههای افزایش خود کار آمدی.. 2
2-22-خرده مقیاس های خود کار آمدی.. 2
2-23-تحقیقات انجام یافته داخلی.. 2
2-24-تحقیقات انجام یافته خارجی.. 2
2-28-تحقیقات انجام یافته در داخل وخارج از کشور. 2
2-32-پژوهش های انجام شده در داخل کشور. 2
3-4-نمونه آماری وتعیین حجم نمونه. 2
3-7-پرسشنامه التزامات عملی به دین.. 2
3-8-پرسش نامه خود کار آمدی تحصیلی.. 2
3-9-پرسشنامه مقبولیت اجتماعی.. 2
3-10-پرسش نامه استرس تحصیلی.. 2
3-11-روشهای تجزیه و تحلیل دادهها 2
4-1-توصیف ویژگی های جمعیت شناختی.. 2
4-3-تحلیل نتایج( آزمون فرضیه ها و سئوال های پژوهش) 2
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
پایان نامه مذکور مقطع ارشد میباشد .. دفاع شده و در سامانه ایران داک ثبت شده است ... دقت داشته باشید که از مطالب درصورتی استفاده فرمائید که تغییری در فعلها بدهید.
نقش دینداری و التزام عملی به دین در خودکارآمدی تحصیلی مقبولیت اجتماعی و استرس تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی ارومیه