این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 11 صفحه می باشد.
تعویض لنت چرخهای جلو
ابتدا چرخهای جلو را باز کرده، سپس با بیرون آوردن خار نگهدارنده، پین را از جای خود بیرون آورده و پس بلند کردن درب نگهدارنده لنتها و جدا کردن سیمهای هشدار دهندة اتمام لنتها، لنتها را از جای خود بیرون آورده و برای جا زدن لنتهای جدید ابتدا با ابزار مخصوص سیلندر چرخ جلو بر شماره فنی out 109011 T پیستون را چرخانده تا به انتها برسد که در انتها باید شیارهای روی پیستون بر حالت + درآید در غیر اینصورت درب نگهدارندة لنتها بسته نمیشود، جا زدن لنت جدید همانند باز کردن لنت فرسوده میباشد، یعنی سیمهای هشدار اتمام لنت جدید را دوباره وصل میکنیم و پس از بستن درب نگهدارنده لنت، پین را در جای خود قرار میدهیم و خار نگهدارنده آن را جا میزنیم، سپس چرخها را که با آچار 19 BOX میلیمتر بسته میشوند را سرجای خود میبندیم.
تعویض لنت چرخهای عقب
برای تعویض لنتهای عقب هم ابتدا چرخها را باز کرده سپس با باز کردن پیچ و مهرة 8 میلیمتر صفحة نگهدارندة لنتها را جدا کرده ولنتها را خارج میکنیم و لنت های جدید را هم به همین صورت جا میزنیم.
تعویض ریسک چرخ جلو
برای تعویض ریسکهای جلو، پس از باز کردن چرخها، ابتدا دو عدد پیچ T20 را که روی ریسک بسته شده را باز میکنیم، بعد شروع به باز کردن پیچهای کالیپر که با آچاربکس T50 باز میشود میکنیم. حالا دیسک آزاد شده، فقط کافی است با زدن چند ضربه چکش به اطراف ریسک، ریسک را از جای خود بیرون بیاوریم و نحوة بستن آن هم عیناً مانند باز کردن آن میباشد.
دانلود گزارش کارآموزی رشته مکانیک آشنایی با سیستم هیدروپنوماتیک زانتیا و XM