رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

جذب مشتری در تجارت الکترونیک

اختصاصی از رزفایل جذب مشتری در تجارت الکترونیک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعدادصفحات:75

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                            صفحه

-1) مقدمه..................................................................

2-2) تجارت الکترونیک.............................................

2-2-1) تعریف تجارت الکترونیک.......................................

2-2-2) انواع تجارت الکترونیکی.........................................

2-2-3) مراحل تجارت الکترونیکی............................

2-2-4) اجزاء تجارت الکترونیکی..............................

2-2-5) مدلهای کسب و کاری در تجارت الکترونیکی

2-2-6) مزایای تجارت الکترونیکی............................

2-3) بازاریابی الکترنیکی...........................................

2-3-1) تعریف و تکامل بازاریابی الکترونیکی:...........

2-3-2) اجزاء بازاریابی اینترنتی................................

1-3-3) اهداف بازاریابی اینترنتی..............................

2-3-4)آمیخته بازاریابی اینترنتی.............................

2-3-4-1) تاثیر اینترنت و بازاریابی بر محصول.........

2-3-4-2) تاثیر اینترنت و بازاریابی بر توزیع............

2-3-4-3) تاثیر اینترنت و بازاریابی اینترنتی بر قیمت          

2-3-4-4) تاثیر اینترنت و بازاریابی اینترنتی بر ترفیع          

2-4) خریدو فروش الکترونیکی.................................

2-4-1) از تجارت الکترونیکی تا خرید و فروش الکترونیکی   

 2-4-2) فروش بهنگام محصولات.............................

2-4-3) عوامل موفقیت در فروش اینترنتی..............

2-4-4) ایجاد یک فروشگاه مجازی...........................

2-4-5) سیستم خرید از طریق اینترنت...................

2-5) اعتماد در تجارت الکترونیک.............................

2-5-1) ماهیت و مفهوم اعتماد..................................

2-5-2)دیدگاه جامع به اعتماد...................................

2-5-2-1) فلسفه.......................................................

2-5-2-2) روانشناسی...............................................

2-5-2-3) مدیریت...................................................

2-5-2-4) بازاریابی...................................................

2-5-3) ویژگی های اعتماد........................................

2-5-4) نقش ریسک و آسیب پذیری در مفهوم اعتماد          

2-5-5) مشخصات اعتماد بهنگام..............................

2-5-6) ابعاد اعتماد...................................................

2-5-7) مطالعات صورت گرفته در حوزه اعتماد در تجارت الکترونیک

2-5-7-1) مطالعات گیفن...........................................

2-5-7-2) مطالعات آنگ، دوبلار و لی.........................

2-5-7-4) مطالعات چسکین و ساپینت....................

2-5-7-5) مطالعات همفیل........................................

2-5-7-7) مدل وانگ و امورین.................................

2-5-7-8) مدل فرآیند محور چند بعدی ایجاد اعتماد           

2-5-7-9) تحقیقات شانکر و همکاران.......................

2-5-7-11) تحقیقات دایل و همکاران........................

2-5-7-12) تحقیقات هافمن و همکاران....................

2-5-7-13) تحقیقات تراکتینسکی و همکاران.........

2-5-7-14) تحقیقات سولتان و همکاران..................

2-5-7-15) تحقیقات یون.........................................

2-5-7-16) مطالعات اسمیت و همکاران....................

2-5-7-17)مطالعات شایندرمن.................................

2-5-7-18) مطالعات پالمر و همکاران........................

2-5-7-19) مطالعات ماتئو و همکاران.......................

2-5-7-20) مدل اعتماد،اعتماد رسمی و اعتماد غیز رسمی     

2-5-7-21) مدل چرخه زندگی تسعه اعتماد در تجارت الکترونیک    

2-5-7-22) مدل چند بعدی در تجارت الکترونیک...

2-5-7-23) مدل اعتماد ادراک شده در تجارت C 2B           

2-5-8) فناوری حمایت کننده از اعتماد در تجارت الکترونیک           

2-5-8-1) مهر و امضای تایید...................................

2-5-8-2) سیستم های شهرت................................

2-5-8-3) دفاتر ارائه عنوان ...................................

2-5-8-4-1) منوی کلیدی امنیتی ..........................

2-5-8-4-2) سیستم زیر ساخت عمومی ................

2-5-8-5) واسطه های مالی و آژانس های تضمین کننده       

2 -5-8-6) سیستم های حقوق و قانونی...................

2-5-8-6-2) رویکرد دوگانه.....................................

2-5-8-6-1) رویکرد دستوری یا تجویزی................

2-5-8-6-3) رویکرد حداقل....................................

2-6) نتیجه گیری.......................................................

75


دانلود با لینک مستقیم


جذب مشتری در تجارت الکترونیک
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد