رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری ECRM

اختصاصی از رزفایل تحقیق مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری ECRM دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری ECRM


تحقیق مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری ECRM

این تحقیق بصورت Word و با موضوع مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری ECRM انجام گرفته است.تحقیق برای رشته مهندسی کامپیوتر و IT مناسب است و در 19 صفحه می باشد. می توانید این تحقیق را بصورت کامل و آماده تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید.

واژه E-CRM الکترونیکی در اواسط دهه نود میلادی مطرح شد. زمانی که مشتریان اینترنت، پست الکترونیک، مراکز تلفنی و غیره را به عنوان وسیله‌ای برای تماس با شرکت انتخاب کردند. در جهانی که وسیله اینترنت به هم متصل شده است، E-CRM دیگر یک مزیت رقابتی نیست بلکه بقاء سازمانها مستلزم آن است که صاحب نظران سه سطح از آن  را شناسایی کنند.

فهرست مطالب

1. تاریخچه و تعریف مدیریت ارتباط با مشتری و انواع آن.. 4

2. رویکردی استراتژیک به مدیریت روابط مشتری و استراتژی آن.. 5

3. مدیریت روابط مشتری الکترونیکی و شروع به کار. 6

1-3. کاربردهای مدیریت روابط مشتری.. 7

2-3. رویکردهای مختلف بر CRM... 8

3-3. منافع و مزایای حاصل از ارتباط با مشتری و دامها و دلایل شکست در اجرای CRM... 9

4. داده کاوی و ارتباط آن با CRM... 10

5. جلب مشتریان با استفاده از همزمانی زنجیره ی تأمین و اجرای مدیریت ارتباط با مشتری.. 11

6. استفاده از آگاهی و بینش مشتری و ارتباط دادن مشتریان به زنجیره تأمین و همزمانی آن.. 12

7. فرصت‌های فراهم شده به وسیله تجارت الکترونیکی و ارتباط آن با مشتری.. 12

8. E-CRM و اثرات آن بر رضایت مشتری.. 13

1-8. مهمترین اهداف هزینه ای در اجرای پروژه E-CRM... 15

9. نقش فن آوری اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتری و ارائه خدمات بر روی وب.. 15

10. جامعه الکترونیکی و شاخص های آن.. 16

11. نتیجه گیری.. 17

منابع.. 19


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری ECRM
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد