فایل ورد قابل ویراش - 15 صفحه با فهرست و چکیده زیر:
فهرست مطالب
چکیده 1
مقدمه. 1
تعریف ومفهوم مدیریت... 2
وظایف مدیر آموزشی.. 2
اجزا سیستم مدرسه. 4
دیدگاههای موجود در مدیریت آموزشی.. 5
مدیریت کیفیت جامع.. 6
توجه به نیازها 7
ارتقای مستمر کیفیت... 7
مشارکت همگانی درمدرسه. 8
چگونگی فرایند حرکت... 8
ویژگی های مدیر مدرسه کیفی جامع.. 9
پیشنهادات راهبردی برای مدیران.. 12
نتیجه گیری.. 13
مراجع.. 14
چکیده
امروزه سازمان های پیشرو برای بهبود عملکرد کسب و کار، در حال گذر از دوران انباشت دانش فردی به سوی دوران نگهداری دانش برای منفعت جمعی می باشند. این امر به حفظ نظام یافته سوابق و تجربیات ارزشمند و انتقال صحیح آن به کارکنان در ابعاد وسیع سازمانی منجر گردیده و مزایای بسیاری نظیر صرفه جویی در زمان، جلوگیری از تکرار روش های مخرب قبلی، ممانعت از هزینه های مجدد سخت افزاری و نرم افزاری برای دستیابی به یک تجربه و یا واقعه را به همراه خواهد آورد. مؤلف در این مقاله، با تمرکز بررویکردها وکارکردهای مورد انتظاراز مستند سازی،روشی برای مستند نمودن فرایندهای آموزشی ارایه کرده و پیرامون مراحل اجرایی آن به تفصیل بحث خواهد نمود.
آزمون عملکرد (دیدگاههای مدیریت آموزشی)