لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 14 اسلاید
قسمتی از متن .ppt :
فصل اول
بازاریابی در یک دنیای در حال تغییر:
ایجاد ارزش مشتری و رضایت مندی
اصول بازاریابی
هشتمین ویرایش
Philip Kotler and Gary Armstrong
بازاریابی چیست؟
فرایندی است که به وسیله آن افراد نیاز و یا خواسته خود را به دست می آورند، از طریق ایجاد و تبادل محصولات و ارزش با دیگران.
به طور ساده تر: تحویل رضایت مشتری با در نظر گرفتن سود.
قسمتهای اصلی مفاهیم بازاریابی
محصولات و خدمات
ارزش،رضایت و کیفیت
نیازها، خواسته ها و تقاضا
تبادل،تعامل و ارتباطات
بازار(مشتریان)
قسمتهای اصلی
مفاهیم بازاریابی
چه چیزی یک مصرف کننده(مشتری) را بر می انگیزد تا اقدام کند؟
نیازها- ظهور احساس فقدان برای موارد اساسی مانند غذا و لباس و نیاز های پیچیده مانند تعلقات(مالکیت)مثلا من تشنه ام.
خواسته ها- شکلی از یک نیاز انسانی که به وسیلهی فرهنگ و شخصیت(ویژگی ها) فرد بروز میکند مثلا من یک کوکا کولا می خواهم..
تقاضا ها- خواسته های انسانی که به پشتوانه قدرت خرید به وجود می آیند. مثلا من پول برای خرید کوکا کولا دارم.
پاورپوینت درمورد اصول بازاریابی 14 اسلاید