ارزشیابی با ارائه ی الگویی کیفی ، ،برخالف الگوهای رایج ارزشیابی، به جای نگاه کمی نگری، تالش می کند از طریق توجه به معیار های برنامه ی درسی و آموزشی ،به عمق و کیفیت یادگیری دانش آموزان توجه کند و سپس تبیین و توصیفی از وضعیت آن ها ،ارائه نماید.
منظور از روش های توصیفی در ارزشیابی ،توجه به رویکردی است که در آن معلم تغییرات و تحوالت ایجاد شده در دانش آموز را با فنون متفاوت بررسی کرده و به صورت مشروح براساس شاخص های پیشرفت و با اهداف از پیش تعیین شده به اطالع دانش آموز و والدین می رساند.
برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:
دانلود پاورپوینت ورزش و بازی های تربیتی - 32 اسلاید