لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 22
الفبای مدیریت زنجیره تامین (کالا و خدمات)
مدیریت زنجیره تامین چیست ؟
نرم افزار شبکه تامین چه می کند ؟
آیا من نیاز دارم که قبل از نصب نرم افزار زنجیره تامین ، نرم افزار ERP را نصب کنیم ؟
هدف نهائی نرم افزار مدیریت زنجیره تامین چیست ؟
همکاری زنجیره تامین با شما چیست ؟
موانع سر راه نصب نرم افزار زنجیره تامین چیستند ؟
آیا از نرم افزاری استفاده کنم که تغییرات B2B ارائه می کند یا نرم افزار خودم را نصب می کنم ؟
آگهی دهندگان :
مدیریت زنجیره تامین چیست ؟
مدیریت زنجیره تامین ترکیبی از هنر و علم است که بدنبال ارتقاء و بهبود راهی است که شرکت شما مواد خامی را که برای ایجاد محصول یا انجام خدمت به آن نیاز دارد ، پیدا می کند ، تولیدکنندگانی که محصول را تولید میکنند یا خدمتی ارائه می دهند و آن را به مشتریان تحویل می دهند . موارد زیر پنج مورد از اجزاء اساسی مدیریت زنجیره تامین هستند .
طرح (پلان) - این بخش استراتژیک مدیریت زنجیره تامین است. شما به یک استراتژی برای مدیریت تمام منابعی که برای برآورده کردن تقاضای مشتری خواهان دریافت محصول یا خدمات شما ، نیاز دارید . یک بخش اعظم از کار برنامه ریی (طرح ریزی) تهیه و توسعه یکدسته معیار برای نظارت و کنترل زنجیره تامین به نحوی است که مقدار آن کافی بوده ، کم هزینه بوده و تحویل آن با کیفیت بالا باشد و دریافت آن برای مشتریان ارزش داشته باشد .
منبع : تامین کنندگانی را انتخاب کنید که کالاها و خدماتی را ارائه خواهد کرد که شما برای ایجاد محصول یا انجام خدمت تان به آن نیاز دارید . مجموعهای از روندهای قیمت گذاری ، تحویل و پرداخت مربوط به تامین کنندگان را تهیه و توسعه دهید و معیارهایی برای نظارت و ارتقاء روابط ایجاد کنید . و همه این روندها را با هم یکجا جمع کنید تا لیست کالاها و خدماتی که از تامین کنندگان دریافت می کنید را مدیریت نمایید ، که این موارد شامل دریافت کردن محموله ها ، بازبینی آنها ، انتقال آنها به محل تسهیلات کارخانه ای خود و صدور اجازه پرداخت به تامین کنندگان می باشد .
ساخت : این مرحله ساختن (کارخانه ای)است . فعالیت های لازم برای تولید ، تست کردن ، بسته بندی وآمده سازی جهت تحول را در یک برنامه زمانبندی قرار دهید . به عنوان بخش که دارای بیشترین معیارهاست برای زنجیره تامین است ، در این بخش سطوح کیفیت بازده تولید و میزان تولید و بهره وری کارکنان را اندازه گیری کنید .
تحویل : این مرحله بخشی است که افراد دست اندرکار آن به عنوان لجستیک یاد می کنند (اقدامات تهیه و توزیع) دریافت سفارشهای مشتریان را متناسب و تعدیل کنید ، شبکه ای برای انبار کردن کالا تهیه کرده و توسعه دهید ، بستههای حمل را برای فراهم کردن محصولات جهت ارائه به مشتری را چیده و مرتب نمائید و یک سیستم صدور فاکتور رابرای دریافت پرداختهای مشتریان تنظیم کنید .
بازگشت : بخش مسئله ساز زنجیره تامین . شبکه ای برای دریافت کردن محصولات معیوب یا اضافی بازگشت شده از سوی مشتریان و جهت پشتیبانی که با محضولات تحویل شده مشکل دارند ، ایجاد کنید .
برای آگاهی از طرح مشروح تر (دارای جزئیات بیشتر) مربوط به این مراحل ، به وب سایل مربوط به هیئت C
تحقیق درمورد الفبای مدیریت زنجیره تامین 14 ص