تجزیه و تحلیل:
برنامه ریزی تدوین برنامه های استراتژیک -----> تدوین برنامه های بازاریابی
اجرای برنامه ها
کنترل سنجش یا اندازه گیری نتیجه ها----->ارزیابی نتجه ها-----> اقدامات اصلاحی
1- تجزیه و تحلیل موقعیت ووضعیت شرکت با آنالیز SWOT انجام میگیرد
2- تدوین برنامه های استراتژیک وترجمه آن در بخش عملیاتی
(بخش بازار یابی و سایر بخشها)
3- با تدوین برنامه ریزی استراتژیک مشخص می شود که ازهرواحد business
چه چیزی خواسته می شود؟وآنها چه باید بکنند؟
Marketing Strategy
یک استراتژی بازاریابی عبارت است از :
منطق بازاریابی که شرکت امید وار است بدان وسیله به اهداف بلند مدت
بازاریابی دست یابد.
یک استراتژی بازاریابی شامل موارد زیر است:
استراتژی ویژه برای بازارهای هدف
تعیین آمیزه بازاریابی
تعیین جایگاه محصول
سطوح مختلف هزینه های بازاریابی
شیوه برخورد و واکنش در برابر O&t مسائل عمده
شامل 6 اسلاید POWERPOINT
دانلود پاورپوینت رابطه بین تجزیه و تحلیل ، برنامه ریزی ، اجرا و کنترل