تدریس تاریخ معاصر ایران با استفاده از روشICT
29اسلاید
اهداف
.1حیطه شناختی (دانستنی ها) :آشنایی فراگیران با رویدادهای مهم مشروطیت ونتایج آن .
.2حیطه عاطفی (نگرشی ): علاقه مندی فراگیران به شناخت جنبه های مختلف انقلاب مشروطیت.
.3حیطه روانی حرکتی (مهارتی ) : فراگیران بتوانند درزندگی حال و آینده از تجربیات انقلاب مشروطه استفاده کنندو درپیشبرد اهداف انقلابی بکوشند.
بچه ها چه کسی می تواند به این سوالات پاسخ دهد:
nمنظور از مهاجرت صغری کدام رویداد تاریخی است؟
nمهاجرین چه درخواست هایی از حکومت داشتند؟
nچرا مردم برای رسیدن به خواسته های خود شیوه مهاجرت را انتخاب کردند ؟
nحکومت نسبت به در خواست های مهاجرین چه واکنشی از خود نشان داد ؟
عین الدوله کیست به سوالات زیرفکرکنید
nاز واژه مهاجرت صغرا آیا می توان حدس زد که مهاجرت کبرایی هم صورت گرفته باشد ؟
nاگر در دوران مشروطیت مهاجرت دیگری به دنبال مهاجرت صغرا صورت گرفته به نظر شما اهمیت کدام یک می تواند بیشتر باشد ؟ چرا ؟
nحالابه شکل صفحه 32 کتاب در مورد بست نشینی مردم در باغ سفارت انگلیس و مهاجرت کبری با دقت توجه کنید و بگویید چه عاملی می توانسته در قیام مردم موثر بوده باشد ؟
پاورپوینت درباره تدریس تاریخ معاصر ایران با استفاده از روشICT