رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله هنر موسیقی باغ

اختصاصی از رزفایل مقاله هنر موسیقی باغ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله هنر موسیقی باغ


مقاله هنر موسیقی  باغ

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات 504

موضوع پیشنهادی در موقعیت شهر تهران به طول 35 درجه و 45 ثانیه شرقی و عرض 51 درجه و 25 دقیقه شمالی ایران قرار دارد. مرکز سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اداری و همچنین مرکز خطوط راه‌‌آهن، راه‌های هوایی و شاهراه‌های عمده کشور ایران است. شهر تهران در سال‌های اخیر گسترش قابل ملاحظه‌ای یافته و کویهای بزرگی چون تهرانپارس، تهران‌نو، سعادت‌آباد، نیاوران، جهت‌آباد و … در اطراف تهران به وجود آمده است و به تدریج به آن متصل گردیده و تهران بزرگ را تشکیل داده است.

تهران از حیث عنوان و عظمت سیاسی و اقتصادی یکی از شهرهای عمده آسیای غربی است. علاوه بر آن تهران یکی از مراکز مهم صنعتی ایران است. تهران به وسیله راه‌آهن به استان‌های خراسان، مازندران و آذربایجان و استان‌های جنوب غربی و جنوب ایران متصل می‌گردد. سایت پروژه مورد نظر در موقعیت 3 نقشة GIS شهر تهران (منطقه 3) قرار دارد.

به طور دقیق در ضلع جنوبی ابتدای بزرگراه حقانی، بعد از خیابان دیدار جنوبی نرسیده به بزرگراه مدرس قرار گرفته است. در مجاورت شمالی سایت بزرگراه حقانی است که این بزرگراه‌ها یکی از مهم‌ترین بزرگراه‌های شرقی غربی تهران به شمار می‌رود که به موازات بزرگراه همت واقع شده است.

1ـ2) ماهیت و مقیاس موضوع

پرداختن به موضوع موسیقی در کشورهایی که موسیقی جزئی از زندگی روزانه بوده در قالب این طرح می‌تواند به ایجاد پایگاهی بیانجامد که به گسترش و پژوهش موسیقی در این مرز و بوم و احیای آن، در مقیاس شهر، منطقه و کشور بپردازد. پایگاهی که ضمن برخورداری از «گستردگی مفاهیم موسیقی» و برقراری ارتباط محیطی بین موسیقی مدرن و موسیقی سنتی همچنین بین نوازنده مدرن و نوازنده سنتی و گسترش روزافزون آن می‌تواند فعالیت‌های موسیقی مربوط را متمرکز و هدایت کند. این پایگاه می‌تواند کاربری‌های متنوعی از قبیل کانون موسیقی، کارگاه موسیقی و … را داشته باشد.

1ـ3) سوابق انجام موضوع در قالب زمان و مکان

تاکنون مکانی که صرفاً کاربری‌های متنوع طرح را داشته باشد طراحی نشده است. در سال 77 شهرداری تهران ساختمان نیمه مخروبه‌ای در خیابان دربندی منطقه 1 را مناسب فعالیت تشکیلات گوناگون موسیقی دانسته و آن را خریداری کرده است. اما این بنا هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

1ـ4) ضرورت انجام موضوع

باغ موزه موسیقی، مکانی فرهنگی، فراغتی است. در زندگی امروزی که همگان، درگیر فعالیت‌های شغلی در محیطی سخت و شهری می‌باشند، آرامش و استراحت جسم و جان بسیار ضروری است. برای دستیابی به چنین منظوری ایجاد مقر و پایگاه برای ظهور و پیشرفت موسیقی احساس می‌شود تا بتوان محیطی مناسب با آرامش بیشتر و شرایط بهتر و مساعدتر فراهم کرد و همچنین علاقمندان عزیز بتوانند با مراجعه به چنین مکان‌های با موسیقی‌دانان آشنا شده و موجب تشویق هر چه بیشتر آنها گردد. در کل ایجاد چنین مجموعه‌ای موجب فراهم‌آوردن ارتباطی هر چند نزدیکتر بین نوازندگان، مردم و همچنین شکوفای اندیشه‌ها و استعدادها می‌شود.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله هنر موسیقی باغ
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد