پاورپوینت درباره مدیریت ارتباط با مشتریCRM
24اسلاید
•مجموعه جامعی از فرایند ها و تکنولوژیها برای مدیریت روابط با مشتریان فعلی و باالقوه و دست اندرکاران کسب و کار در بازاریابی،فروش و خدمات،صرف نظر از نوع کانالهای ارتباطی
•مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی تجاری به منظور انتخاب و مدیریت مشتریان برای بهینه کردن و بالا بردن ارزش شرکت در دراز مدت است
مدیریت ارتباط با مشتری،استراژی جامع کسب و کار بازاریابی است که فناوری،فرایندها و تمامی فعالیتهای کسب و کار را حول مشتری یکپارچه میسازد
مدیریت ارتباط با مشتری یعنی ایجاد و حفظ ارتباط شخصی شده با مشتریان سود اور از طریق استفاده ی مناسب از فناوری اطلاعات و ارتباطات
شاید بتوان تاریخچه ی ظهور مباحث مرتبط با CRMرا در سه دوره ی زیر خلاصه کرد
(1دوره ی انقلاب صنعتی(تولید دستی تا تولید انبوه)
(2دوره ی انقلاب کیفیت(تولید انبوه تا بهبود مستمر)
(3دوره ی انقلاب مشتری(بهبود مستمر تا سفارش های انبوه)
پاورپوینت درباره مدیریت ارتباط با مشتریCRM