رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت بررسی تاثیر برنامه‌ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران- 30 اسلاید

اختصاصی از رزفایل دانلود پاورپوینت بررسی تاثیر برنامه‌ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران- 30 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت بررسی تاثیر برنامه‌ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران- 30 اسلاید


دانلود پاورپوینت بررسی تاثیر برنامه‌ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران- 30 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هدف از بررسی، تاثیر برنامه‌ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتهای پذیرفته ‌شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران است، با شناسایی عوامل مهم عناصر آمیخته بازاریابی و متغیرهای مهم تاثیرگذار برنامه‌ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتها، نقاط ضعف و قوت وضع موجود شناسایی شوند. همچنین با شناخت فرصتها و تهدیدات محیطی زمینه را در جهت ارائه پیشنهادات مناسب در جهت بهبود وضع موجود و در نتیجه دستیابی به ظرفیت بهینه برای ارتقاء عملکرد این شرکتها آماده نمود.

 

ورود به هزاره جدید، تغییرات با شتاب زیادی در حال رخ دادن است امروز شباهتی به دیروز ندارد و فردا از امروز متفاوت خواهد بود.
شرکت‌های موفق در میادین مختلف مجبور خواهند بودبه سه امر مسلم گسترش جهانی سازی، پیشرفت‌های حیرت‌انگیز فناوری بروز بی‌نظمی در اقتصاد و تجارت به وسیله فشارهای محیطی توجه کنند.
در دهه‌های اخیر از برنامه‌ریزی و طراحی الگوهای بازاریابی به منظور سازماندهی مسائل موجود در شبکه پیچیده عوامل تأثیر گذار در محیط‌های رقابتی که انسان را قادر می‌سازد تا درباره آنها به شیوه‌ای ساده فکر کرده و تصمیم‌های موثری اتخاذ کنند، استفاده شده است
افزایش رقابت در مقیاس جهانی منجر به افزایش تعداد شرکت‌هایی شد که در جستجوی فرصت‌هایی در بازارهای داخلی و بین‌المللی بودند تا به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کرده، از موقعیت و بقای بازار خویش حفظ و حراست کند.

                            

مطالعات نشان داده است که بازار محوری بر عملکرد شرکت تأثیر می‌گذارد. در بازاریابی تمایل زیادی به بازار محوری به عنوان عامل غیر ملموسی که بر عملکرد سازمان اثر می‌گذارد وجود دارد.
بازار محوری از دهه 1980 در تحقیقات و مطالعات علمی و مرتبط با اقدامات مدیریتی وارد شده است. بازار محوری مفهومی ریشه‌دار در تئوری بازاریابی و کاربردی برای مفهوم بازاریابی است (کوک و دیگران، 2000، 4).گر چه تفاوت‌هایی در تعریف بازار محوری وجود دارد، این مفهوم معمولاً بر سه قسمت تمرکز دارد:
تمرکز بر مشتری
تمرکز بر رقبا
هماهنگی بین‌وظیفه‌ای
 
 
 از مهمترین اجزاء استراتژی‌ بازاریابی به سه مورد ذیل می‌توان اشاره نمود:
Øاستراتژی‌های تعیین و انتخاب بازار هدف
Øاستراتژی‌های ورود بازار
Øاستراتژی‌های آمیخته بازاریابی
v. استراتژی‌هایی که عموماً برای انتخاب بازار هدف دنبال می‌شود عبارتند از:

    الف- استراتژی بازاریابی یکسان

    ب – استراتژی‌ بازاریابی تفکیکی

    ج – استراتژی‌ بازاریابی تمرکزی

üیکی از تصمیمات مهم در ارتباط با تعیین بازار هدف، تصمیم‌گیری در مورد ایجاد بازار جدید و یا تسخیر بازار رقبا می‌باشد. که این تصمیم به نحوة تأثیرگذاری موضع رقابتی شرکت در تصمیمات بازاریابی آن بستگی دارد . در این زمینه کاتلر بر این باور است که استراتژی رقابتی بازاریابی شرکت تحت تأثیر وضعیت رقابت در صنعت می‌باشد.

 

 

         

 

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت بررسی تاثیر برنامه‌ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران- 30 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد