مقاله پژوهشی مدیریت و حسابداری با فرمتpdf صفحات 11
چکیده
بازاریابی هدفمند از رویکردهای دنیای بازاریابی امروز می باشد. در بازاریابی هدفمند قسمت خاصی از مصرف کننده به عنوان
مصرف کننده مورد نظر و نیازهای آنها به طور کامل و دقیق مورد بررسی قرار می گیرد. شما به راحتی می توانید لیست
مشتریان خود را با توجه به میزان خرید، نوع سلیقه و در صورت تنوع زیاد اجناس مورد عرضه از طرف شما، با توجه به نوع
کالا مشتریان را طبقه بندی نمایید و سعی نمایید با داشتن مطلوبیت مناسب در کالا مشتریان را قانع به خرید از خود نمایید.
پس از آماده کردن صفحه شما که از آن به صفحه هدف ) landing page ( یاد می کنیم، حال بایستی با استفاده از متن و
شعارهای تبلیغاتی مناسب، توجه بازدید کننده را جلب و آنان را برای ورود به سایت خود متقاعد نمایید. در بازاریابی که
امروزه در کشور ماصورت می گیرد بدین گونه است که بازاریابان ابتدا یک بانک اطلاعاتی از مشتریان بالقوه خود تهیه می
کنند که این بانک اطلاعاتی شامل شماره تلفن، شماره فکس و ایمیل می باشد که بیشترین مخاطبان از این نوع بازاریابی
استقبال نمی کنند به عنوان مثال در تلفن های که به شرکت مورد نظر می کنید تا اسم بازاریاب فلان شرکت را بگوئید
پاسخگوی تلفن شما را به گونه ای دست به سر می کن د و یا فکس های که به دستشان میرسد بدون خواندن بایگانی می
شود. با توجه به پراکندگی مشتریان و وجود سلیقه های مختلفی و رقابت شدید موجود در بازار مطمئنا هیچ فروشنده ای نمی
تواند از عهده سرویس دهی به همه مشتریان بر بیاد بنابراین بهترین کار تقسیم بندی بازار می باشد.
کلمات کلیدی: بازاریابی هدفمند، راهکارها، پیاده سازی، شرکت ها
بازاریابی هدفمند راهکارها ، منابع مورد نیاز و نحوه ی پیاده سازی توسط شرکت ها ) بررسی شرکت زوپا (