فرمت فایل :power point( قابل ویرایش) تعداد اسلاید:17 اسلاید
•اثر تقاضا (بازار) به عنوان یک نیروی پیشران برای نوآوری بنگاه ها
•نقش دولت به عنوان سیاستگذار فناوری برای مدیریت تقاضا و به خدمت گرفتن این نیرو
•اولین تحلیل های اثر تقاضا بر نوآوری به دهه 1960 باز می گردد.
•زمانی که اشموخلر(1962؛1966) و مایر و مارکویس(1969) در مقابل ایده فشار تکنولوژی، ایده کشش تقاضا را مطرح کردند.
•
•"...به نظر نمیرسد، کالاها و تکنیکهای جدید بدون یک تقاضای از پیش موجود – اگرچه به صورت پنهان و بالقوه- وارد حیات اجتماع شده باشد." (اشموخلر1962)
پاورپوینت درباره مدیریت تقاضا ابزاری برای سیاستگذاری فناوری