رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پرسشنامه بازخور شماره 170

اختصاصی از رزفایل پرسشنامه بازخور شماره 170 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

هدف: بررسی میزان تمایل به ارائه بازخور.

ابعاد:دارای 4 بعد (ستاده منفی و ستاده مثبت ، رفتار مثبت و رفتار منفی می باشد.

گویه:دارد.

تعداد صفحات:دارای 3 صفحه می باشد.

منبع:دکتر محمد مقیمی و دکتر مجید رمضان1394


دانلود با لینک مستقیم


پرسشنامه بازخور شماره 170

نقـش مراکز پـیـش دبسـتانی در رشـد هـمه جانبه کودکان 33 ص - ورد

اختصاصی از رزفایل نقـش مراکز پـیـش دبسـتانی در رشـد هـمه جانبه کودکان 33 ص - ورد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

نقـش مراکز پـیـش دبسـتانی در رشـد هـمه جانبه کودکان 33 ص - ورد


نقـش مراکز پـیـش دبسـتانی  در رشـد هـمه جانبه کودکان 33 ص - ورد

یکی از نتایج عـمومی شدن امر آموزش دراین قرن افزایش رقابت تحصیلی است و دستیابی به بسیاری از شغـلها،بستگی به مـدرکی دارد که از مـراکــز تحـصـیلی دریافـت میشود.

ثابت شده است کودکانی که چـند سال به مراکز پیش دبستانی رفته اند ،آسانتر ازآنهایی که از این امتیاز محروم بوده اند وارد مدرسه ومراحل بعدی تحصیل می شوند.

امروزه اهـمیت و ضرورت آموزش و پرورش در دوره پیش دبستانی بیش از گذشته مورد نظر است . افزایش متقاضیان آموزشهای این دوره نیاز والدین شاغـل ونیاز جامعه ، ضرورت تهـیـه برنامه های کیفی و غـنی شده دراین دوره نشان می دهـد

تحقـیقات انجام شده در سال های اخیر نشان دهـنده تـأثیر برنامه های غـنی وبرنامه ریزی آموزشی و درسی مطلوب بر گروه های سنی مختلف کودکان در این دوره است مهمتر اینکه نتایج تحـقـیـقـات مؤید سرمایه گذاری بیشتر برای آموزش بهتر وبرنامه های کیفی در این دوره به عـلت کسب موفـقـیـتـهای بیشتر کودکان در سال های تحصیلی بعد از گذرانیدن دوره پیش از دبستان است .


دانلود با لینک مستقیم


نقـش مراکز پـیـش دبسـتانی در رشـد هـمه جانبه کودکان 33 ص - ورد

دانلود مقاله آزمون های کمپوت و کنسرو

اختصاصی از رزفایل دانلود مقاله آزمون های کمپوت و کنسرو دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله آزمون های کمپوت و کنسرو


دانلود مقاله آزمون های کمپوت و کنسرو

1 . وزن آبکش :

وزن آبکش

نتیجه گیری :

طبق استاندارد وزن میوه به شربت حداقل باید 40 درصد الی 45 درصد باشد . همانطور ملاحظه می کنید وزن آبکشی ما 49.55 می باشد که در رنج فوق بوده و نمونه مورد نظر از لحاظ میزان میوه موجود در حد مناسب می باشد .

 2 . درصد پری :

درصد پری  

 100 – 96.35

نتیجه گیری :

اندازه ی فضای آزاد سر قوطی طبق استاندارد در قوطی های فلزی 6 درصد و در قوطی های شیشه ای 10 درصد می باشد . اگر میزان فضای آزاد سر قوطی بیشتر 6 درصد باشد در فرایند سرد کردن درب قوطی را به سمت خود می کشد و این باعث ایجاد فشار در محل دوخت و نشتی آن می شود . همانطور می دانید هرچه فضای آزاد سر قوطی بیشتر باشد خلا نیز بیشتر است . و اگر میزان فضای آزاد سر قوطی از این مقدار کمتر باشد در اثر فرایند حرارتی قوطی حالت تورم پیدا کرده باعث ایجاد فشار در محل دوخت و نشتی آن می شود . وجود فضای آزاد سر قوطی از ایجاد شرایط کاملا بی هوازی جلوگیری کرده ومانع رشد کلستریدیوم بوتولینم می شود . وعدد به دست آمده ی ما به میزان کمی کمتر از مقدار استاندارد است . که می تواند به علت افزودن شربت اضافی در کمپوت باشد که البته صحیح نمی باشد .

 PH . 3

PH

نتیجه گیری :

 طبق استاندارد پتانسیل هیدروژن کمپوت و کنسرو در رنج 3.5 – 4.5 می باشد که معمولا 4.3 می باشد . و عدد به دست آمده ی ما در رنج فوق می باشد که فاقد مشکل است .

4 . اسیدیته :

درصد اسیدیته بر حسب اسید سیتریک

نتیجه گیری :

طبق استاندارد های موجود حداکثر اسیدیته ی شربت کمپوت 0.5 درصد است . عدد بدست آمده در رنج فوق بوده و فاقد مشکل است .

شامل 6 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله آزمون های کمپوت و کنسرو

دانلود مقاله مهندسی صنایع

اختصاصی از رزفایل دانلود مقاله مهندسی صنایع دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله مهندسی صنایع


دانلود مقاله مهندسی صنایع

 

مشخصات این فایل
عنوان: مهندسی صنایع
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 8

این مقاله در مورد مهندسی صنایع می باشد.

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر ازمقاله مهندسی صنایع

تاریخچه مهندسی صنایع
اولین جرقههای پیدایش مهندسی صنایع بعنوان یک تخصص با آغاز انقلاب صنعتی در ابتدای قرن 19 زده شد. انقلاب صنعتی که با ظهور اختراعات جدید خصوصاً در صنعت نساجی و اختراع ماشینبخار آغاز شد، باعث بکارگیری نیروی انسانی بیشتر و افول صنایع کوچک دستی شد. با گسترش کارخانجات، نیاز به مدیریت و تفکر مدیریتی بیش از پیش احساس شد. افراد بسیاری در جهت ارتقا کیفیت محصولات تلاش کردند. آدام اسمیت، پدر علم اقتصاد پیشنهاد تقسیم کار را داد. وی بیان کرد که میتوان با تقسیم کار در کارخانه پیچسازی نتیجه کار را به مقدار زیادی ...(ادامه دارد)

اهمیت مهندسی صنایع
مرور توانمندیها و خدمات مهندسی صنایع نقش و اهمیت مهندسی صنایع را بوضوح بیان میکند. امروزه حیات اقتصادی سازمانها و موسسات تولیدی و خدمات در بازار رقابتی شدید جهانی به استفاده بهینه از منابع در دسترس وابسته است. عموماً منابع در دسترس شامل مواد، منابع انسانی، ماشینآلات (شامل تجهیزات، لوازم جانبی، امکانات مورد نیاز شامل فضا و انرژی و ...)، منابع اطلاعاتی و منابع مالی طبقهبندی میشوند. ایجاد و نگهداری منابع یاد شده هزینههایی را برای سازمان بهدنبال دارد. هزینه تمام ...(ادامه دارد)

زمینه های فعالیت مهندسی صنایع
با پیشرفت و تحول سریع علوم و فنون و پیچیدگیهای روز افزودن آن، بالطبع نظامهای تولیدی و خدماتی نیز گسترش یافتهاند که در این میان اداره صحیح و مناسب این گونه واحدها مستلزم بکارگیری تکنیکهای علمی و پیشرفته جهت پیشبینی مدلسازی، برنامهریزی، تأمین و تدارک، اجرا و نظارت و ارزیابی نتایج حاصله در راستای وظایف مدیریتی است. همانطوری که میدانیم فعالیت هر نظام اعم از تولیدی یا خدماتی با اتکا بر فناوری خاص آن امکان تداوم و استمرار دارد و صرفنظر از ماهیت فنی و صنعتی امر، فناوری دارای چهار جز اصلی یعنی شامل 1- تجهیزات، امکانات تولیدی و خدماتی ...(ادامه دارد)

فهرست مطالب مقاله مهندسی صنایع

مهندسی صنایع
تاریخچه مهندسی صنایع
اهمیت مهندسی صنایع
اصول فکری و دیدگاهها در مهندسی صنایع
خلاقیت
تفکر فراگیر
رهبری گروه
مدیریت زمان
ارتباط بهره وری و بهبود مستمر
ذهن کنجکاو و یادگیری
زمینه های فعالیت مهندسی صنایع


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله مهندسی صنایع

دانلود تحقیق لیفتراک

اختصاصی از رزفایل دانلود تحقیق لیفتراک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق لیفتراک


دانلود تحقیق لیفتراک

 

 

تعداد صفحات  : 87 صفحه      -     

قالب بندی : word     

 

 

 

مقدمه

لیفت تراک ها

لیفت تراک ها برای حمل کالا در سالن های کارگاه ها به کار می روند، دسته بندی لیفت تراک ها از سه طریق انجام می گیرد:

  • تقسیم بندی از نظر نوع نیروی محرکه (برقی یا با موتور احتراقی یا هیدرولیکی)
  • تقسیم بندی از نظر قابلیت حمل بار (مثلاً لیفت تراک یک تنی تا 25 تنی)
  • تقسیم بندی از نظر نوع طرح لیفت تراک

در تمام لیفت تراک ها کوچک بودن آن و نوع دور زدن آن مهم است چون در کارگاه ها همیشه مکان به اندازه کافی وجود ندارد و آن ها بایستی بتوانند در جاهای تنگ هم قابل استفاده باشند در شکل صفحات بعد چند نوع از این لیفت تراک ها دیده می شود.

برای حمل بارهائی که خارج از اندازه پالت ها باشند مثلا حمل میله یا لوله های دراز، الوار و غیره از وسایل یدکی و کمکی استفاده می شود که در شکل های بعد نشان داده شده اند لیفت تراک ها ساخت بعضی کارخانه ها حداقل ممکن جا را برای حرکت و دور زدن لازم دارند و می توانند در دو جهت عمود بر هم حرکت کنند از این نوع لیفت تراک ها برای حمل بار در کوچه انبارها استفاده می شود بعد از آن که لیفت تراک در کوچه انبار داخل شد چنگال خود را که عمود بر جهت حرکت است به جلو می راند بار را برداشته و مجدداً چنگال را به حالت اول می آورد و از کوچه خارج می شود و احتیاج به دور زدن ندارد.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   


فصل 1

کامیون های صنعتی:

برای جابجا کردن قطعات در جهت عمودی بدون هیچ محدودیتی روی منطقه ای که پوشش می دهد.

فراهم کردن حرکت عمودی اگر قدرت بالا بردن قطعات را داشته باشد. برای زمانی که حجم جریان ناکافی مانند آن استفاده از یک بالابر نمی تواند توجیه کننده باشد.

برای مسافرت در جاده های بیر ون شهری و درون شهری غیرقابل استفاده است.

  1. 1.1- مشخصات
  2. 1.1.1- پلت دار/بی پلت :

پلت دار: بالابرهایی که چنگکهایی برای بلند کردن و یا چرخ باربرهایی که یک سطح صافی برای قرار گرفتن بار دارند.

بدون پلت: چرخ باربری که معمولاً به تریلر نیاز ندارد.

  1. 2.1.1- دستی/موتوری شده :

فرق بین دستی و موتوری شده بدین صورت است که برای قابلیت حرکت عمودی و یا افقی است.

دستی: با حرکت اپراتور نیروی مورد نیاز برای بلند کردن بار و کشیدن وسیله را فراهم می کند.

موتوری شده: برای باربری منبعی (برای مثال باطری) استفاده می شود.

  1. 3.1.1- همراه با رانندگی/پیاده روی :

برای تراک های اتوماتیک اوپراتور می تواند روی تراکها رانندگی کند وگرنه در مواقعی اوپراتور در طول جابه جایی بار باید پیاده روی کند (همراه با بار)

حالت پیاده روی برای تراک دستی و موتوری شده ممکن است که به سرعت جابه جایی موتوری شده و قدم هایی که برداشته می شود بستگی دارد.

حالت رانندگی برای تراک های موتوری شده است که سرعت جابه جایی می تواند از حالت پیاده روی بیشتر باشد.

  1. 4.1.1- با قابلیت انباشته کردن/ بدون قدرت انباشته کردن :

تراک می تواند برای بلند کردن بارهای انباشته شده استفاده شود. اگر قابلیت انباشته کردن هم داشته باشد از لحاظ قیمت گران تر است.

بدون انباشته شدن ممکن است بلند کردن یک بار یک چند اینچ برای نزدیک شدن به کف برای جابه جایی بعدی بارها نمی تواند روی یکدیگر و یا روی قفسه انباشته شود.

 

 

  1. 5.1.1- راهرو باریک :

لیفتراک باید یک شعاع چرخش کوچک یا داشتن چرخش تمام در تمام محورها در حالت بارگیری و یا بدون بار داشته باشد.

در راهرو باریک هزینه8 بالاتر و معمولاً باید اپراتور باید بایستد و فضای کاری کمتری داریم وزنه تعادل و چنگکها زاویه چرخش را کاهش می دهد.

هر چرخش نیاز به راهرو و محوطه احتیاج دارد.

  1. 6.1.1- اتوماتیک:

تراکهای اتوماتیک می تواند بارها را جابه جا کند بدون اینکه نیاز به اپراتور داشته باشد.

بدون اتوماتیک: هزینه کار مستقیم اپراتور خیلی بیشتر از حالتی است که کار به وسیله تراک غیراتوماتیک انجام شود.

نیمه اتوماتیک: از اپراتور برای کنترل بارگذاری و کنترل رفت و آمد استفاده می شود.

اتوماتیک: وسیله به صورت اتوماتیک هدایت می شود (AGV)، هیچ هزینه کار مستقیم برای کارفرما ندارد.

  1. 2.1- انواع کامیون های صنعتی
  2. 1.2.1- تراک دستی:

بدون انباشته کردن + دستی + بی پالت

  1. 1.1.2.1- دو چرخ شده و دستی و بار در طول جابه جایی کج است.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق لیفتراک