این محصول در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش در 29 اسلاید می باشد.
اسلاید 3
تعریف تحقیقات بازار یابی
فرایند نظامند و هدفدار مشخص کردن ، جمع آوری ،تجزیه و تحلیل و انتشار اطلاعات که به منظور یاری رساندن به مدیریت در تصمیم گیری های مرتبط با تشخیص یا حل مسئله یا فرصتها در بازار انجام می گیرد.
اسلاید 5
آمیخته بازاریابی
جزء مدل سیستم بازار یابی می باشد و خرجی از متغیرهای مستقل ، که متغیرهای قابل کنترل اجرای آمیخته بازار یابی شامل محصول ، قیمت ، توزیع و ترفیع و فروش هستند .این متغیرها در برنامه ها یا سایر عملیاتی جانشین می تواند با هم ترکیب شود .
دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی