رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن

اختصاصی از رزفایل اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن


اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات33

 

-1 اجزای تجارت الکترونیکی
اجزای اصلی تجارت الکترونیکی که وجوه تمایز آن با تجارت سنتی هستند عبارت از:
الف . سیستم ارتباطی1
سیستم ارتباطی به منزله یک کانال تبادل اطلاعات عمل می کند که فروشندگان را به خریداران متصل می کند.
ب . سخت افزار2
سخت افزار از نظر فیزیکی امکان اجرای نرم افزار را فراهم آورده و آنرا با سیستم ارتباطی پیوند می دهد.
ج.نرم افزار3
نرم افزار شامل دستورات و عملکرد های لازم مرتبط با تجارت الکترونیکی است . ازجمله این دستورات می توان به موارد زیر اشاره نمود :
• ایجاد و نمای کاتالوگ و ویترینی از کالاها و خدمات دروب سایت
• ایجاد سیستم پرداخت الکترونیکی و انجام پروسه پرداخت
• تضمین امنیت مورد نظر درمعامله (با توجه به پروتوکلهای مشخص و موجود درسیستمهای ارتباطی )
• جمع آوری کلیه اطلاعات و موارد مربوط به تجارت الکترونیکی
• ایجاد زمینه های لازم برای انجام معامله و نقل و انتقال درخواستها و سایر اسناد تجاری
1-1-2 سیستم ارتباطی
سیستم ارتباطی وظیفه انتقال اطلاعات را بین مشتری و فروشنده بر عهده دارد . برخلاف معاملات انجام شده درتجارت سنتی که از یک زبان شفاهی و محاوره ای استفاده می کند ، سیستم ارتباطی درتجارت الکترونیکی از یک زبان دیجیتالی واحد بهره می گیرد شکل (1-2).
شکل 1-2 سیستم ارتباطی وظیفه انتقال اطلاعات را برعهده دارد.
سیستم ارتباطی پهنای باند مورد نیاز برای دسترسی کاربران به شبکه جهانی وب ویا سایتهای خصوصی و همچنین امنیت مورد نیاز درمورد این که سایت مورد نظر یک سایت جهانی است یا یک سایت داخلی است و یا این که محدود بین چند شرکت است را فراهم می کند شکل (2-2).

 

فهرست مطالب
عنوان صفحه
اجزای تجارت الکترونیکی 1
مدلهای مختلف تجارت الکترونیکی 7
مدل B2B یا تجارت شرکت با شرکت (تاجر با تاجر) 10
مدل B2C یا تجارت شرکت با مصرف کننده (تاجر با مصرف کننده) 23
مقایسه مدل B2B با مدل B2C 28
مدل C2C یا تجارت مصرف کننده با مصرف کننده (مشتری با مشتری) 28
منابع و مآخذ 31


دانلود با لینک مستقیم


اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد