1-هدف و دامنه کاربرد :
ارائه رویه ای جهت تشریح نحوه اصلاح بازنگری و تعیین مسئولیتهای طرح تجاری بلند مدت و کوتاه مدت مدیریت ارشد , مدیران اجرائی و بخصوص مدیر فرش و واحد فروش سازمان می باشد .
2-مسئولیت :
مسئولیت اجرای این روش بر عهده مدیریت سازمان می باشد .
3- شرح روش :
طرح تجاری (BUSINESS PLA\N) : برای بقاء و پیشرفت در بازارهای جهانی باید برای فعالیت تجاری هدف وجود داشته باشد و برای رسیدن به این هدف راهکارهای لازم مشخص می شود که به این راهکارها طرح تجاری می گویند
اهداف طرح تجاری بلند مدت : این اهداف شامل اهدافی است که سه ساله یا بیشتر به طول می انجامد .
این فایل شامل 31 اسلاید می باشد
دانلود پاورپوینت روش اجرائی طرح تجاری