رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد روش تحقیق بررسی موانع ازدواج جوانان و علل ازدواج های غیر اصولی

اختصاصی از رزفایل تحقیق در مورد روش تحقیق بررسی موانع ازدواج جوانان و علل ازدواج های غیر اصولی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد روش تحقیق بررسی موانع ازدواج جوانان و علل ازدواج های غیر اصولی


تحقیق در مورد روش تحقیق  بررسی موانع ازدواج جوانان و علل ازدواج های غیر اصولی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه67

 

فهرست مطالب

 

بیان مسئله پژوهش :

فرضیه پژوهش :

تعاریف مفاهیم پژوهش :

ازدواج :

مشکلات مربوط به همسر :

  • زندگی دائمی
  • کنش متقابل

متغیرهای مورد بررسی :

ازدوج

ازدواج چیست ؟

تأخیر سن ازدواج :

ازدواج و عوامل مؤثر بر آن :

ازدواج یک مبادله اجتماعی است :

شناخت مسائل مشکلات جوانان در امر ازدواج :

  • عامل همسان همسری

بررسی جامعه شناسی ازدواج جوانان :

انگیزه :

اطلاعات :

اطلاعات راجع به خود :

چگونه باید ازدواج کرد ؟

من باور دارم

باور دارم که با هر قطره ی باران گلی خواهد رویید .

باور دارم که در دل هر تاریکی شمعی روشن خواهد شد .

باور دارم که در دوراهی های زندگی کسی خواهد بود که رهنما باشد .

باور دارم که در طوفان های مهیب زندگی آنگاه که همه چیز متلاطم می شود کسی هست که کلمه به کلمه ی دعاهای ما را می شوند .

باور دارم با مرگ هر نفر عزیز دیگری متولد خواهد شد که لبخندش زندگی را به همراه می آورد .

باور دارم با هر برگی که بر زمین می افتد شکوفه ای خواهد رویید .

باور دارم که زندگی فرایندی همیشه جاری است که بر سر راهش اتفاقات ناگواری رخ می دهد که ممکن است اثر آن باقی بماند ولی زندگی به جریان خود ادامه می دهد .

باور دارم که در پس هر غروبی طلوعی زیبا نهفته است .

و باور دارم که ظلمت و سیاهی ابدی نیست و سحر نزدیک است .

 

 

مقدمه :

    بنای خانواده یعنی جایی که انسان در آن به آرامش و کمال می رسد . حال اگر این بنای زیبا مورد لطف و عنایت خداوند از انسان گرفته شود دیر یا زود می میرد .

    یکی از بزرگترین خوشبختی انسانها ، داشتن همسری صالح و شایسته است . آن بهره ای که انسان را سامان می بخشند داشتن همسری است که هرگاه به وی نظری بیفکند شاد و سرور گردد . باید به جوانان آموزش داده شود تا با داشتن اطلاعات کامل در مورد جسن مخالفشان همسر خود را انتخاب کنند . اگر زنان و مردان بتوانند همدیگر را قبول کنند در زندگی زناشویی بسیار موفقتر خواهند بود .

    ازدواج به سلامت


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد روش تحقیق بررسی موانع ازدواج جوانان و علل ازدواج های غیر اصولی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد