پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی
فرمت:پاورپوینت
تعداد اسلاید:34 اسلاید
مدیریت امور دفتری:
مجموعه اصول و روشهایی است که ناظر بر دریافت و ثبت، تهیه و صدور نامه های اداری می باشد و موجب هماهنگی، کنترل و بهبود روشهای گردش نامه های اداری در کلیه سطوح سازمانی می باشد.
امور دفتری یا سیستم گردش نامه های اداری
دریافت،ثبت، ارجاع ،پیگیری وصدور می شودو هر کدام از مداحل مذکور نیز از اقدامها و مراحل جزیی تری برخوردارمی باشد.
دانلود پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی (با قابلیت ویرایش و شخصی سازی پاورپوینت)تعداد صفحات 34 اسلاید