پایان نامه کارشناسی رشته علوم تربیتی با موضوع رابطه جرأت ورزی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان
50 صفحه WORD
چکیده:
پژوهش حاضر در مو رد رابطه جرأت ورزی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوم دبیرستان شهرستان است که در آن پس از بیان اهمیت موضوع به ذکر تعاریفی چند در مورد جرأت ورزی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پرداخته است.
روش انجام این پژوهش، آزمایشی است که با استفاده از مطالعه و بررسی کتابهای مختلف و سایت های متفاوت و با استفاده از پرسشنامه آزمون جرأت ورزی(درجه ناراحتی) گمبریل وریچی، که در این زمینه تحقیقاتی انجام داده اندشکل گرفته ودارای پنج فصل می باشد..................
فصل اول: (کلیات تحقیق)
مقدمه
بیان مسئله
ضرورت واهمیت تحقیق
اهداف تحقیق
سوال وفرضیه
سازماندهی تحقیق
تعاریف اصطلاحات(عملیاتی-مفهومی)
فصل دوم: (ادبیات تحقیق)
نظریه ها
پیشینه تحقیق(داخلی)
پیشینه تحقیق(خارجی)
تعریف جرأت ورزی
اولین پژوهش ها وآموزش های جرأت ورزی
شخصیتهای جرأت ورز و غیرجرأت ورز
جرأت ورزی در جمعیت های بالینی و غیربالینی
ویژگیهای رفتاری و شخصیتی جرأت ورزی
نسبی بودن جرأت ورزی
روش های ارزشیابی و آموزشی جرأت ورزی
تبیین ساختار و ساز و کار رویکردهای رفتاری درباره اختلال غیر جرأت ورزی و درمان آن
دل قوی دار
فصل سوم: (روش تحقیق)
مقدمه
نوع تحقیق از نظرروش تحقیق
جامعه آماری
نمونه آماری
ابزار جمع آوری(کتابخانه ای- میدانی)
پایایی و روایی پرسشنامه
روش های آماری تحلیل داده ها
فصل چهارم: (تجزیه و تحلیل داده و یافته های تحقیق)
مقدمه
الف)یافته های توصیفی پژوهش
ب)یافته های مربوط به فرضیه پژوهش
فصل پنجم: (بحث و نتیجه گیری)
نتیجه گیری
محدودیتها
پیشنهادات
منابع
پیوست و ضمائم
پایان نامه کارشناسی رشته علوم تربیتی با موضوع رابطه جرأت ورزی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان