فایل ارائه مشتریان الکترونیکی پاورپوینت ( PowerPoint )
فهرست مطالب
مقدمه
انگیزه ها
انتظارات
تردید ها و ترس ها
فرآیند خرید
پردازش اطلاعات به صورت online
روابط
انجمن ها
پروفایل مشتریان
بررسی مشتریان online
مشتریان آینده و دنیاهای مجازی
-شناسایی تغییر انتظارات مشتریان و نحوه پاسخگویی به آن ها
-ارزیابی و پاسخ به عواملی که کاربران را به استفاده از اینترنت ترغیب میکند
-تعیین تسهیلاتی که مشتریان به صورت online به آنها نیاز دارند.
-ارزیابی ومدیریت تردیدها و ترس هایی که مانع انجام معاملات به صورتonline انجام می شود.
-پشتیبانی از فرآیند خرید از طریق کانال های سنتی و دیجیتال
-تشخیص چگونگی پردازش اطلاعات مشتریان و شناسایی فرآیند خرید online
-درک مساله چگونگی تکنیک بازاریابی از طریق ایجاد رابطه به صورت online می تواند
میزان وفاداری را افزایش دهد.
-دستیابی به روش های مناسب برای ایجاد انجمن های online و نحوه ایجاد انجمن های پویای online
-توصیف ویژگی های پروفایل مشتریان online,B2C,B2B
-ارزیابی فرآیندوتکنیک ها و اقداماتمورد استفاده برای تحقیق و ارزیابی اثربخشی بازاریابی online
-ترسیم دورنما و الگوهای رفتاری در حال تغییر مشتریان جدید و online
این فایل شامل :
26 اسلاید
تصاویر گرافیکی
می باشد.
پسوند فایل : PPTX، فایل PowerPoint قابل ویرایش
فایل ارائه پاورپوینت مشتریان الکترونیکی - PowerPoint