مدیریت کارآفرینی در عصر ارتباطات و اطلاعات ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 22 صفحه تهیه شده است.
سرفصل ها
مدیریت کارآفرینی
تعریف کارآفرینی
دانشگاه کارآفرین
معرفی مدیریت کارآفرینی
کارآفرینی یعنی چه؟
کارآفرینان چه میکنند؟
ضرورت وجودی شرکتها و سازمانها(و مدیریت) در جامعه چیست؟
اهمیت کارآفرینی و کارآفرینان چیست؟
کارآفرینان چه ویژگیهایی دارند؟
چرا آموزشهای مرتبط با کارآفرینی و کارآفرینان مورد نیاز است؟
آموزشهای مورد نیاز مرتبط با کارآفرینی و کارآفرینان چیست؟
کار آفرینی در عصر اطلاعات وارتباطات
فناوری اطلاعات و ارتباطات، ابزار عصر اطلاعات
کاهش اندازة فیزیکی مخازن اطلاعات
رفع برخی از فسادهای اداری
ایجاد امکان کار تمام وقت
ایجاد امکان همکاری از راه دور
کاهش هزینههای سیستم یا سازمان
3- نقش کار آفرینان در توسعه تکنولوژی
فناوری اطلاعات و ارتباطات در کارآفرینی
نتیجهگیری
مراجع
چکیده
کارآفرینی به عنوان یک پدیده نوین در اقتصاد نقش موُثری را در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشورها یافته است.
کارآفرینی در اقتصاد رقابتی و مبتنی بر بازار امروزه دارای نقش کلیدی است. به عبارت دیگر در یک اقتصاد پویا ، ایده ها ، محصولات ، و خدمات همواره در حال تغییر می باشندو در این میان کارآفرین است که الگویی برای مقابله و سازگاری با شرایط جدید را به ارمغان می آورد.
از این رو در یک گسترده وسیع تمام عناصر فعال در صحنه اقتصاد (مصرف کنندگان ، تولید کنندگان ، سرمایه گذاران) باید به کارآفرینی بپردازند و به سهم خود کارآفرین باشند.
آنچه دراین رابطه اهمیت دارد این است که علیرغم اهمیت روزافزون این پدیده و نقش فزاینده آن در اقتصاد جهانی کمتر به این موضوع پرداخته میشود. وضعیت اقتصادی کشور و ترکیب جمعیتی امروزه بیش از .........
مدیریت کارآفرینی در عصر ارتباطات و اطلاعات ***