رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کتاب افزایش بازدید وبسایت و افزایش فروش

اختصاصی از رزفایل کتاب افزایش بازدید وبسایت و افزایش فروش دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کتاب افزایش بازدید وبسایت و افزایش فروش


کتاب افزایش بازدید وبسایت و افزایش فروش

کتاب افزایش بازدید سایت

 

گزیده ای از فصل های کتاب افزایش بازدید سایت را در زیر مشاهده می کنید:

کتاب افزایش بازدید سایت:معمولا افرادی که سایت اینترنتی راه اندازی می کنند رویای شیرینی در ذهن خود می پرورانند و تصور می کنند که با راه افتادن سایت سیل عظیمی ازبازدیدکنندگان علاقه مند به سایتشان هجوم خواهند آورد و آنرا مورد استفاده قرار خواهند داد. ولی پس از راه اندازی سایت ، ناگهان این رویا به کابوسی وحشتناک تبدیل می شود. بله کسی از سایت بازدید نمی کند. هر چند صاحب سایت مطالب فوق العاده ای را بر روی سایت قرار داده است. ولی این مطالب در میلیونها صفحه وب گم می شود. اگر می خواهید سایت شما بیننده کافی داشته باشد باید دست به کار شوید.

فصل اول : تبلیغات در اینترنت با بودجه صفر

کتاب افزایش بازدید سایت: بیشتر افراد بعد از راه اندازی وبلاگ یا وبسایت خود بدنبال تبلیغات و افزایش بازید برای آن هستند اما یا هزینه ها بالاست یا تبلیغات تاثیرگذار نیست پس بهتر است به موارد زیر توجه کنید : ۱ – با یک مجله اینترنتی که مشترکان قابل ملاحظه دارد، آگهی تان را پایاپای کنید وحتما در آگهی خود وعده بدهید که به مشترکان تازه یک هدیه «رایگان» اعطا خواهید کرد. این هدیه رایگان می تواند یک کتاب الکترونیکی یا یک «اسکرین سیور» Screensaver باشد (چیزی که برای بازدیدکننده جذابیت داشته باشد هرچند کوچک) مشترکان را به صفحه ویژه ای بفرستید که بتوانند این هدیه را «داون لود» Download کنند. در آن صفحه نیز به تبلیغ خدمات و محصولات خود بپردازید. فقط کافی است …

ادامه در کتاب

 فصل دوم : افزایش فروش محصولات به روش آنلاین

کتاب افزایش بازدید سایت: حتما شما هم می خواهید محصولات بیشتری را از طریق وب سایت خود به فروش برسانید. افزایش فروش خدمات و محصولات در وب سایت شما امری است که با جذب بازدید کنندگان جدید و حفظ مشتریان قدیم، قابل اجراست. در ادامه مهمترین روش ها برای افزایش فروش آنلاین شما را شرح میدهیم :

۱ – ایجاد ترافیک موثر : در تبلیغات خود کاربر را به صفحه اصلی هدایت نکنید! شاید فکر کنیم مناسب‌ترین صفحه برای هدایت علاقه‌مندان صفحه اصلی سایت است. یکی از اشتباهات رایج افراد تازه‌کار در بازاریابی اینترنتی هدایت بازدیدکنندگان به صفحه اصلی است. در صفحه اصلی گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد. کاربر به‌راحتی می‌تواند فراموش کند که برای چه منظوری وارد سایت شده است و جذب بخشی از سایت شود که با اهداف تبلیغاتی ما همسو نیست. معمولا در تبلیغات، کاربر را به صفحه‌ای هدایت می‌کنیم که …

ادامه در کتاب

کتاب افزایش بازدید سایت

 فصل سوم : افزایش بازدیدکنندگان سایت خود

کتاب افزایش بازدید سایت: بهترین و به صرفه ترین راههایی که می توان انجام داد تا افزایش بازدید از سایت را شاهد باشیم را در زیر بررسی می کنیم :

۱ – تبلیغ در سایتهای درج آگهی : اگر در گوگل واژه های “آگهی رایگان” را جستجو نمایید ، دهها سایت ایرانی خواهید یافت که آگهی های فارسی شما را بطور رایگان نمایش می دهند. فقط کافی است در آن سایتها عضو شوید و آگهی خود را در فرم مورد نظر وارد کنید. پس از بررسی مدیر سایت آگهی شما به نمایش در خواهد آمد.

۲ – ساخت مجله الکترونیکی : منظور ما از مجله واقعا یک مجله نیست. بلکه مجموعه ای از چند مقاله است که در کنارهم قرار می گیرند و مطالبی با ارزش را ارائه می دهند. حجم آن می تواند حتی ۸ صفحه باشد. بازدیدکنندگان علاقه خاصی به دانلود فایلهای pdf دارند. پس آنرا به فرمت pdf درآورید. تنها نرم افزار لازم برای اینکار آفیس است و ب کمک …

ادامه در کتاب

 فصل چهارم : افزایش ترافیک سایت به روش ایمیل مارکتینگ

کتاب افزایش بازدید سایت: همه چیز در مورد ایمیل مارکینگ و راههای استفاده مفید از ان را در زیر شرح می دهیم : بسیاری از کارشناسان حرفه ای کسب و کارهای اینترنتی، بازاریابی از طریق ایمیل را یکی از بهترین روشهای بازار یابی در اینترنت می دانند. شما با استفاده از این روش می توانید بدون صرف هزینه های بازاریابی، با مشتریان بالقوه خود در همه جا ارتباط برقرار نمایید. نکاتی که در اینجا توضیح داده شده است بخش عمده ای از مهارتهای بازاریابی از طریق ایمیل را به شما آموزش خواهد داد.

۱ – جلب توجه : برای تأ ثیر گذاری بیشتر، قبل از نوشتن متن نامه در ابتدا یک جمله مختصر بر ای جلب توجه خواننده بنویسید. این جمله مختصر خواننده را جذب کرده و اورا بر ای خواندن بقیه مطالب تحریک میکند. همچنین برای وادار کردن او به کلیک بر روی لینک مورد نظر قلاب هایی را برای گر فتن توجه خواننده در متن نامه بگنجا نید تا حس کنجکاوی او بیشتر شود . مثلاً “اما صبر کنید! اطلاعات بیشتری در اینجا بر ای شما داریم” یا “خوب، حالا قسمت شیرین ماجرا شروع میشود”.

۲ – به دست آوردن نشانی ایمیل : یکی از مهمترین مهارت ها، توانایی گرفتن ایمیل بازدیدکنندگان سایت است . این کار اولین بخش پروسه بازاریابی الکترونیکی شما خواهد بود و در طراحی سایت خود باید اولویت اصلی را به آن بدهید. با هر ترفند ی که میتوانید بازدیدکننده را راضی کنید تا آدرس ایمیل خود را در اختیار شما قرار دهد . سعی کنید بر ای آنها دلیل قانع کننده ای بیاورید. مثلاً …

ادامه در کتاب

 فصل پنجم : اشتباهات بزرگ در بازاریابی اینترنتی و ایمیلی

کتاب افزایش بازدید سایت: دلیل شکست بسیاری از افراد در بازاریابی اینترنتی عدم آشنایی کافی با این موضوع است. همچنین دیدگاه‌های اشتباه رایج باعث می‌شود، وقت و هزینه ما به‌سرعت تلف شود و بازده مناسبی نداشته باشیم. ابتدا به چند دیگاه اشتباه درباره کسب درآمد از سایت می‌پردازیم تا با بررسی آنها از تجربیات آنها نهایت استفاده را ببریم .

۱ – سایت متنوع‌ تر و محصولات بیشتر، فروش بیشتر : یکی از سریع‌ترین راه‌های شکست در کسب‌و‌کار اینترنتی آن است که به ارائه و فروش محصولاتی بپردازیم که هیچ ارتباطی به همدیگر ندارند. فروشگاه‌هایی که به ارائه محصولات در یک حوزه مشخص می‌کنند شانس موفقیت بیشتری دارند. سایت‌های بسیاری مشاهده می‌شود که به فروش محصولات مختلف از کتاب تا لباس‌های ورزشی می‌پردازند. هرچه طیف مخاطبان خود را محدود‌تر کنیم، توانایی ما در ارائه خدمات اختصاصی و متمایز بیشتر می‌شود. در وب باید به‌عنوان متخصص شناخته شویم تا فروش بیشتر شود. اگر تصمیم بگیرید که یک تلفن همراه را به‌صورت اینترنتی خریداری کنید به چه سایتی مراجعه می‌کنید؟ سایتی که به‌صورت تخصصی در زمینه تلفن همراه فعالیت می‌کند، یا سایتی که …

ادامه در کتاب

کتاب افزایش بازدید سایت

 فصل ششم : ساخت تبلیغات تاثیرگذار

کتاب افزایش بازدید سایت: هدف شما هرچه می خواهد باشد، موفقیت هر تبلیغ بستگی به توانایی آن به برقراری ارتباط با مخاطب دارد. خوانندگان شما فرصت کافی ندارند بنابراین قبل از آن که تصمیم به خواندن تبلیغ یا رفتن به صفحه بعد را بگیرند تنها به آن یک نگاه گذرا خواهند انداخت .

قواعدی که در ذیل خواهد آمد حاصل بیش از ۵۰ سال مطالعه بر روی ناشرانی است که سالانه برای هزاران شرکت تبلیغاتی فعالیت می کنند.

اصل ۱ : دو سوم مردم به عکس فکر می کنند.

آیا باید از عکس، توضیح یا تصویر در تبلیغات استفاده کرد؟ پاسخ این است که اگر فضا اجازه می دهد حتماً. اولین دلیل برای آن این است که سمت راست مغز این تصاویر را پردازش می کند. عکس برای انسان ها بسیار با اهمیت است. تحقیقی که توسط بندلر و گریندر بنیانگذاران NLP(برنامه ریزی عصبی ذهن) انجام شده نشان می دهد دو سوم مردم جهان، پیرامون خود را از طریق تصاویر درک می کنند. فکر کنید! این یعنی دو سوم مردم به شما اعتقادی ندارند تا زمانی که شما چیزی را که تبلیغ می کنید ببینند، در مقایسه با آنچه شما صرفاً از طریق کلمات موجود در تبلیغتان به آنها می گویید. دلیل دومی که بایستی ازتصاویر استفاده کنید این است که عکس توجه چشم خواننده را در حالی که صفحه را مرور می کند به خود جلب کند.

اصل ۲ : تیترهای مختلفی را امتحان کنید.

تحقیقات نشان می دهد افراد پنج برابر تیتر اصلی را نسبت به مطالب بدنه اصلی می خوانند. بنابراین تیترهای اصلی ارزش وقت گذاشتن را دارند …

ادامه در کتاب


دانلود با لینک مستقیم


کتاب افزایش بازدید وبسایت و افزایش فروش
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد