رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

خانه هوشمند (با هدف کاهش مصرف انرژی های تجدیدناپذیر)

اختصاصی از رزفایل خانه هوشمند (با هدف کاهش مصرف انرژی های تجدیدناپذیر) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فایل پیوست شامل فایل Word , cad می باشد

چکیده :

دنیای امروز بر خلاف دیروز که تمامی توجه خود را معطوف صنایعی همچون نفت و سایر سوخت های فسیلی کرده بود، با هدف کاهش مصرف انرژی های تجدیدناپذیر به سمت فن‌آوری اطلاعات، مواد جدید، بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی و الکترونیک در حال حرکت است و از آنجا که عمر صنایعی چون نفت روزی به پایان خواهد رسید بنابراین، سرمایه‌گذاری در بخش علم و فناوری توجیه قانع‌کننده‌ای پیدا می‌کند.

نیاز به احداث ساختمان های جدید مسکونی، اداری، صنعتی، آموزشی و بهداشتی و گرایش به استفاده از تجهیزات انرژی‌بر، باعث افزایش مصرف انرژی شده است و در حال حاضر انرژی مصرفی در بخش ساختمان و خانگی نزدیک به 38 درصد از کل مصرف انرژی در کشور را شامل می گردد.

یکی از اصولی ترین روش ها در حل مشکلات مربوط به سیستمهای تولیدکننده و مصرف کننده وابسته به انرژی های تجدیدناپذیر، استفاده از سیستمها و استراتژیهای کنترل و مدیریت ساختمان می باشد.

در این پروژه تلاش بر این اصل بوده که با ایجاد یک خانه با توجه به تمامی اصول اقلیمی و متغیرهای محیط پیرامونی، با هدف کاهش مصرف انرژی تجدیدناپذیر و بیشترین بهره وری از انرژی های تجدیدپذیر موجود در محیط و با کمک تکنولوژی روز دنیا، یک خانه هوشمند را به صورت هوشمندانه طراحی کرد و ضرورت و نیاز دنیای پیش رو به ایجاد خانه های هوشمند را یادآور شد.

واژه های کلیدی: ساختمان اقلیمی، معماری هوشمند، سیستم های مدیریت هوشمند.


فهرست

1 فصل اول (طرح مسئله و روش پژوهش)

مقدمه. 1

1-1  تعریف مسئله و بیان پرسش‌های اصلی پژوهش... 2

1-2  پرسش‌هایی که در پیدایش این طرح پژوهشی تاثیرگذار بوده‌اند. 3

1-3  دلایل انتخاب موضوع( خانه هوشمند) 3

1-4  بیان فرضیه ها 5

1-5  اهداف... 6

2 فصل دوم (اقلیم و معماری استان زنجان- شهر زنجان)

2-1 مقدمه. 9

2-2  تقسیمات اقلیمی ایران. 11

2-3  تقسیمات اقلیمی استان زنجان. 11

2-4  شرایط اقلیمی شهر زنجان. 13

2-4-1 دمای هوا 14

2-4-2 رطوبت هوا 14

2-4-3 بارندگی.. 15

2-4-4 باد. 15

2-4-5 تابش آفتاب... 15

2-5  شرایط اقلیمی و آسایش زنجان. 16

2-5-1 بررسی شرایط اقلیمی زنجان با استفاده از جدول بیوکلماتیک ساختمانی.. 16

2-5-2 بررسی شرایط اقلیمی زنجان با استفاده از روش ماهانی.. 18

2-6 شرایط اقلیمی زنجان و ساختمان. 19

2-6-1 خصوصیات اقلیمی ساختمان در زنجان، پیشنهاد ماهانی.. 19

2-6-2 حدود سودمندی عناصر ساختمانی، پیشنهاد گیونی.. 20

2-7  بررسی الگوهای سنتی معماری زنجان. 21

2-8 استفاده از انرژی خورشیدی فعال. 22

2-8-1  مقدمه. 22

2-8-2 تأمین برق خانه از طریق انرژی خورشیدی.. 23

2-8-3 سلول های فتوولتائیک... 24

2-8-4 کلکتورهای خورشیدی و تأمین آب گرم مصرفی خانه 28

2-8-4-1گرمایش کفی توسط سیستم خورشیدی.. 28

2-9 توربین بادی.. 31

2-9-1  مقدمه. 31

2-9-2  مکانیزم عملکردی توربین های بادی.. 32

2-9-3  معرفی یک نمونه توربین بادی خانگی موجود. 34

2-10 نتیجه گیری: موارد اقلیمی مورد توجه در طراحی.. 35

3 فصل سوم (معماری هوشمند)

3-1 مقدمه. 40

3-2 تعاریف ساختمان های هوشمند. 41

3-3 مواردی که یک ساختمان هوشمند توانایی پاسخگویی به آن را دارد. 44

3-4  فواید استفاده از سیستم های مدیریت هوشمند ساختمان. 45

3-5 دلایل گسترش سیستم های ساختمانی یکپارچه در آینده 47

3-5-1 شبکه گسترده جهانی.. 47

3-5-2 مونیتورینگ... 48

3-5-3 محیط زیست... 48

3-5-4 توسعه نرم افزاری.. 49

3-5-5 بایگانی اطلاعات و رجوع مجدد. 49

3-5-6 برنامه ریزی دستی.. 49

3-5-7 ملاحظات زمانی.. 49

3-6 اجزای اصلی معماری هوشمند. 50

3-6-1 حسگرها 50

3-6-2 انواع حسگر. 50

3-6-2-1 حسگرهای دما 51

3-6-2-2 حسگرهای رطوبت... 51

3-6-2-3 حسگرهای فشار هوا 53

3-6-2-4 حسگرهای جریان آب و گاز. 53

3-6-2-5 حسگرهای تشخیص محتویات هوای درون بنا 53

3-7  سیستم ها و عناصر تأثیرگذار بر طراحی یک خانه هوشمند. 54

3-7-1 سیستم های کنترل هوشمند تأسیسات گرمایی و سرمایی.. 54

3-7-1 سیستم های کنترل هوشمند تأسیسات گرمایی و سرمایی.. 54

3-7-2 تأسیسات مکانیکی.. 56

3-7-2-1 روش های صرفه جویی در تأسیسات مکانیکی.. 57

3-7-2-2 استراتژی تنظیم مجدد دمای آب کندانسور CWR)). 59

3-7-2-3 استراتژی تنظیم مجدد دمای آب چیلر(CHWR) . 60

3-7-2-4 استراتژی روشن و خاموش بهینه (OSS) 61

3-7-3  فن خروج هوا با حسگر رطوبت نسبی هوا 62

3-7-4 سیستم های روشنایی.. 63

3-7-5 سیستم های کنترل تردد و سیستم های امنیتی.. 65

3-7-6  سیستم اعلام و اطفاء حریق.. 66

3-7-6-1 مزایای سیستم اعلام و اطفاء حریق.. 66

3-7-7 سیستم دوربین مدار بسته 67

3-8 مصالح هوشمند 68

3-8-1 انواع مصالح هوشمند. 69

3-8-1-1 مصالح کروموژنیک... 70

3-8-1-2 مصالح پیزوالکتریک... 71

3-8-1-3 آلیاژهای حافظه ای مغناطیسی.. 71

3-8-1-4 مصالح الکتروهوستاتیک MR  و مگنتاهستاتیک... 72

3-8-1-5 شیشه هوشمند(Smart glass)  72

3-8-1-6  شیشه های ترموکرومیک (Thermochromic). 73

3-8-1-7 شیشه های الکتروکرومیک( (Electrochromic. 73

3-8-1-8  شیشه های کریستال مایع (Liquid Crystals). 74

3-8-1-9 شیشه های خود شو (Self Cleaning) 74

3-8-2 بتن هوشمند؛ خود تمیز شونده و آلاینده زدا. 75

3-9 معماری حرکتی-معماری جنبشی ( Kinetic Architecture). 77

3-9-1 مکانیزم کنترلی در معماری حرکتی.. 78

3-9-2 حسگرها در معماری حرکتی.. 78

3-10 پوسته هوشمند (Smart Skins) 80

3-10-1 نحوه عملکرد پوسته های هوشمند. 81

3-10-2 طراحی پایدار توسط پوسته های هوشمند. 84

3-10-3هوشمندی پوسته هوشمند. 86

3-10-4 قابلیت چند عملکردی.. 90

3-11 غشا و سازه پارچه ای در معماری.. 91

3-12 نتیجه گیری.. 93

4 فصل چهارم (روند طراحی و ارائه پیشنهادها و ایده های طرح)

4-1 مقدمه. 97

4-2 ایده شکل گیری طرح.. 97

4-3 تحلیل سایت... 98

4-3-1 مکان یابی پروژه 98

4-3-2 تحلیل وضعیت سایت دانشگاه زنجان. 99

4-3-3 جهت استقرار ساختمان با توجه به شرایط اقلیمی.. 101

4-3-4 برنامه ریزی فیزیکی طرح.. 104

4-3-5 ویژگی های کالبدی طرح.. 105

4-3-5-1 شکل پلان و جهت قرارگیری.. 106

4-3-5-2 بافت مجموعه مسکونی طرح( خانه اساتید دانشگاه زنجان).. 106

4-3-5-3 سازماندهی پلان و فرم. 107

4-3-5-4 اندازه بازشوها 107

4-3-5-5 موقعیت بازشوها 108

4-3-5-6 دیوارها و بام. 108

4-3-5-7 فضاهای خارجی.. 108

4-4 پیشنهادهای طراحی.. 108

4-4-1 فضای گلخانه ای ((Green house. 108

4-4-1-1 مقدمه. 108

4-4-1-2 جداره شیشه ای رو به تابش خورشید. 109

4-4-1-3 طراحی پوسته هوشمند. 111

4-4-1-4 کف قلوه سنگی((Rock bed. 113

4-4-1-5 شیشه دوجداره 115

4-4-1-6 در و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک... 117

4-4-1-7 محافظ پنجره ها 119

4-4-1-8: سیستم هوشمند ذخیره انرژی گرمایی در خانه،  با استفاده از نقطه ذوب مواد. 120

4-4-1-9: مزایای استفاده از سیستم جدید در ساختمان. 121

4-4-1-10: دیتیل ساختمانی پیشنهادی برای استفاده از مواد با نقطه ذوب بالا در طرح.. 122

4-4-1-11: موارد استفاده از مواد با نقطه ذوب بالادر ساختمان. 124

4-4-2 خرد اقلیم  (Micro Climate) 125

4-4-3  طراحی فضای انعطاف پذیر. 126

4-4-3-1 راهکارهای ایجاد انعطاف پذیری در مسکن معاصر ایران. 126

4-4-3-2 پارتیشن های متحرک.. 128

4-4-4پوسته خارجی ساختمان (Building Envelope) 130

4-4-4-1 محاسبات جهت انتخاب مصالح مصرفی در طرح.. 133

4-4-4-2 مصالح استفاده شده جهت دیوارهای خارجی و بام. 135

4-4-5ویژگی های مصالح استفاده شده جهت محیط پیرامونی طرح.. 136

4-4-6  طراحی و تعبیه بازشوهای روبروی هم جهت ایجاد کوران و تهویه مطبوع. 138

4-4-7 استفاده از درختان برای سایه اندازی و بادشکن.. 139

4-4-8 روشنایی طبیعی برای محیط داخلی.. 141

4-4-9 سیستم گرمایش طبیعی.. 143

4-5  نتیجه گیری.. 143

5 فصل پنجم(پیوست)

5-1 مقدمه. 146

منابع. 155

 


دانلود با لینک مستقیم


خانه هوشمند (با هدف کاهش مصرف انرژی های تجدیدناپذیر)

دانلود تحقیق درباره بانک پارسیان

اختصاصی از رزفایل دانلود تحقیق درباره بانک پارسیان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق درباره بانک پارسیان


دانلود تحقیق درباره بانک پارسیان

 هدف از تأسیس بانک پارسیان عبارت است از کمک به، توسعه اقتصادی کشور در بخش صنایع به ویژه صنعت خودرو سازی و صنایع وابسته از طریق فراهم آوردن امکانات، تسهیلات و اشاعه ابزارهای مالی و پولی نوین و همچنین تامین مالی برای زیر بخشهای ساخت، تجارت، مصرف به واسطه پذیرش و جذب انواع سپرده های بانکی به منظور تجهیز منابع، مشارکت در تأمین مالی، اعطای تسهیلات در چارچوب مقررات مصوب شورای پول و اعتبار، قوانین پولی بانکی و بانکداری بدون ربا و همچنین انجام سایر فعالیت هایی که برای بانکهای غیر دولتی مجاز می باشد.

استراتژی:

 شروع فعالیت بانک پارسیان در آغاز در بازار پول و از طریق ارائه خدمات بانکداری خرد بوده است، لیکن بر اساس برنامه ریزی راهبردی در نظر است به تدریج و با ایجاد ابزارهای پولی و مالی جدید و مناسب، راه را برای ورود به عرصه بانکداری سرمایه ای و استفاده از امکانات بازار سرمایه هموار نموده و از این طریق ضمن کمک موثر به توسعه بخش های اقتصادی، بتوان سود واقعی پروژه ها را بین سپرده گذاران طرحها توزیع نمود.

تاریخچه

بانک پارسیان به صورت شرکت سهامی عام و با مالکیت اشخاص غیر دولتی و به استناد قانون اجازه تأسیس بانک های غیر دولتی مصوب فروردین ماه 1379 ، ماده (98) قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و ضوابط تأسیس بانک غیر دولتی مصوب نهصد و چهل و هشتمین جلسه مورخ 20/9/1379 شورای پول و اعتبار تأسیس یافته و در چارچوب قانون پولی و بانکی کشور مصوب سال 1351 ، قانون عملیات بانکی بدون ربا، قانون تجارت و مقررات اساسنامه بانک  ، در مرداد 1380 ، نسبت به انجام پذیره نویسی سهام و تشکیل مجمع مؤسس اقدام نمود و پس از انجام تشریفات و ثبت رسمی بانک به شماره 178028 در تاریخ 15/6/1380 در اداره ثبت شرکتها و مؤسسات غیر تجاری تهران ، به موجب نامه شماره 2348/هـ - مورخ 26 شهریور ماه 1380 مجوز آغاز فعالیت را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت نمود. بدین ترتیب ارائه خدمات بانک پارسیان از اسفند ماه 1380 آغاز گردید.

اهداف :عبارت است از توسعه اقتصادی از طریق گسترش فعالیت در بخش صنایع ، به ویژه صنعت خودروسازی و صنایع وابسته با فراهم آوردن امکانات ، تسهیلات و تدوین و اشاعه ابزارهای مالی و پولی نوین ، همچنین تأمین مالی برای زیربخش های ساخت ، تجارت ، مصرف.
مدت زمان :بانک از تاریخ ثبت برای مدت نامحدود تشکیل شده است.

سرمایه بانک : سرمایه بانک پنج هزار میلیارد (5،000،000،000،000) ریال می باشد که تماماً پرداخت شده و به پنج میلیارد سهم عادی یک هزار ریالی تقسیم گردیده است.

 

  

معرفی هیئت مدیره

عبدالله طالبی( مدیر عامل
talebi@parsian-bank.net : آدرس پست الکترونیکی

wفوق لیسانس حسابداری و مالی از دانشکده صنعت نفت

wحسابدار خبره

wاستاد دانشگاه (22 سال)

wطی نمودن دوره های مدیریت استراتژیک، مدیریت با کامپیوتر و بانکداری در مراکز تحقیقاتی – دانشگاهی ایران و ژاپن.

wبیست ونه سال تجربه حرفه ای و مدیریتی در مشاغل زیر:

معاون دانشگاه علامه طباطبایی- مدیر امور مالی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران- عضو هیأت مدیره بانک ملت- مدیر عامل شرکت خدمات مالی مشاوره ای سازمان گسترش- معاون سازمان برنامه و بودجه و رییس مجمع شرکتهای تابعه- معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت نیرو- مشاور اقتصادی و مالی وزیر نیرو- عضو هیأت مدیره غیر موظف شرکت داده پردازی ایران- عضو شورای عالی بانکها- عضو کمیسیون شورای اقتصاد- مشاور مالی و بانکی وزیر بازرگانی- عضو هیأت مدیره غیر موظف شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی- مدیر عامل شرکت گسترش صنایع ایران خودرو


بهرام فتحعلی: قائم مقام مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره

  

آدرس پست الکترونیکی fathali@parsian-bank.net :


wفوق لیسانس حسابداری و مالی از انگلستان(FCA)

wحسابدار خبره

wاستاد دانشگاه (10 سال)

wسی سال تجربه حرفه ای و مدیریتی در مشاغل زیر:

کارشناس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران-عضو هیأت عامل صندوق توسعه کشاورزی ایران- عضو هیأت مدیره و مشاور بانک کشاورزی- عضو هیأت مدیره شرکت کشت و صنعت کارون- عضو هیأت مدیره شرکت ملی مس ایران- عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی ایران- عضو هیأت مدیره شرکت صنایع شیر ایران

 

محمد علی بهزادان (عضو هیأت مدیره و معاون امور اجرایی)

آدرس پست الکترونیکی behzadan@parsian-bank.net :  

wلیسانس علوم بانکی

wتدریس درس بانکداری اسلامی

wطی نمودن دوره های کارشناسی طرحهای تولیدی، بانکداری اسلامی و مدیریت استراتژیک
wسی سال تجربه حرفه ای و مدیریتی در مشاغل زیر:

مسئول دوایر مختلف، رییس شعب، رییس اداره کل اعتبارات و سرمایه گذاری و عضو هیأت مدیره بانک سپه- نایب رییس هیأت مدیره شرکتهای سیمان خاش، سیمان هرمزگان سیمان کردستان، نساجی بروجرد، قدس پلاستیک و سرمایه گذاری سپه-رییس هیأت مدیره شرکتهای گل گهر، چادر ملو و دارو سازی فارابی.




علی اکبر علایی: عضو غیر موظف  هیأت مدیره 

 آدرس پست الکترونیک:  alaee@parsian-bank.net

wلیسانس زبان و ادبیات انگلیسی

wطی نمودن دوره های مختلف حسابداری، تجزیه و تحلیل صورتهای مالی، طبقه بندی مشاغل، بانکداری بین الملل، بانکداری اسلامی و مدیریت استراتژیک در مراکز دانشگاهی، علمی و حرفه ای داخل کشور از جمله دانشگاه بانکداری، سازمان مدیریت صنعتی، بانک مرکزی و مرکز عالی مطالعات مدیریت.

wسی سال تجربه حرفه ای و مدیریتی در مشاغل زیر:

رییس شعب بانک اعتبارات تعاونی توزیع و رییس شعب و ریاست اعتبارات مرکزی بانک صنایع ایران و رییس اعتبارات بانک فرهنگیان- رییس اعتبارات کل، معاون اداره کل حقوقی، مدیر مناطق و مدیر اعتباری بانک ملت- عضو و رییس هیأت مدیره شرکتهای تولیدی و صادراتی بانک ملت، شرکت محیا و شرکت نساجی زابل- مشاور مدیر عامل شرکت گسترش صنایع ایران خودرو

غلامحسین اسدی(عضو غیر موظف  هیأت مدیره)

wدکترای مدیریت مالی (انگلستان)
مشاور مدیر عامل ومعاونت اسبق اقتصادی و مالی شرکت گسترش صنایع ایران خودرو
مدیر عامل و عضو سابق هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری بانک ملی ایران
مشاورمدیرعامل وعضوهیئت مدیره تعدادی ازشرکتهای زیر مجموعه گروه ایران خودرو

امیر البدوی (عضو غیر موظف  هیأت مدیره)

wدکتری تکنولوژی فناوری اطلاعات از دانشکده سیستمهای اطلاعاتی از دانشگاه لندن (LSE)
wکرسی تخصصی در رشته e-strategy  جامعه اروپا

wعضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس

wهمکار علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف

wمدیر گروه مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه تربیت مدرس

wعضو گروه مشاورین فناوری اطلاعات ریاست جمهوری

wمجری برنامه ریزی استراتژی صنعت خودروی کشور

 

  

شهلا انصاری (عضو غیر موظف  هیأت مدیره)

wفوق لیسانس مدیریت (مرکز مطالعات مدیریت ایران)

wکارشناس انفورماتیک سازمان برنامه و بودجه

wکارشناس ارشد سرمایه گذاری ملی ایران

wسردبیر مؤسسه کیهان

wمعاون اداری و مالی دانشگاه الزهرا

wمدیر کل وزارت نیرو

wهیأت علمی پژوهشی مؤسسه مطالعات و تحقیقات فرهنگی وزارت علوم

wمدیر پژوهشی صادرات سازمان صنایع ملی ایران

wقائم مقام معاونت پشتیبانی وزارت معادن و فلزات

wمعاونت پشتیبانی سازمان منطقه آزاد قشم

wمعاونت خدمات اقتصادی سازمان گسترش صنایع ایران خودرو

شامل 122 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق درباره بانک پارسیان

دانلود مقاله آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های روشهای تبلیغاتی بانک سپه

اختصاصی از رزفایل دانلود مقاله آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های روشهای تبلیغاتی بانک سپه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های روشهای تبلیغاتی بانک سپه


دانلود مقاله آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های روشهای  تبلیغاتی بانک سپه

تبلیغات ، بعد از ارتباطی استراتژی بازاریابی است . ارتباط عملی فراتر از ارائه اطلاعات   ( ارسال اطلاعات ) است . ارتباط موثر هنگامی برقرار میشود که شخص اطلاعات درستی دریافت و تحلیل کند . بنابراین ارتباط باید به عنوان فرآیندی که دارای عوامل متعدد است نگریسته شود .

گام اول دربسط وگسترش یک استراتژی موثر بازاریابی ، تشخیص مخاطب هدف است . تشخیص وتحلیل مخاطب هدف عملی است چون مخاطب مورد نظر روی آمیخته ابزارهای تبلیغات زمان ارتباط ، پیام ارسالی و تعداد بیشماری از سایر عوامل دخیل در یک استراتژی تبلیغات تاثر میگذارد .

شرکت های زیادی نیاز به بسط و ایجاد استراتژی های تبلیغات را مورد توجه قرار داده اند . پاسخی که مدیریت از مخاطبان هدف خود در بازار میگیرد ، تعیین کننده اهداف برنامه تبلیغات خواهد بود .

سلسله مراتب مدل تاثیر در تعیین این که آیا اهداف باید به صورت پاسخ فروش یا پاسخ به ارتباط مطرح شوند ، ازارزش ویژه ای برخوردار است . یکی از جوانب توجه به اهداف تبلیغات بر این نکته مبتنی است که آیا استراتژی برای آگاه دادن ، تشویق و ترغیب و با یادآوری طرح ریزی شده است یا خیر ؟ مقدار بودجه در نظر گرفته شده برای تبلیغات از صنعتی تا صنعت دیگر و یا از مارک و محصولی خاص تا محصولی دیگر متفاوت است . عوامل ایجاد تفاوت در سطوح گوناگون بودجه عبارتند از : کانال ، تناوب ابداع محصول و تغییر شکل آن ، تعداد و وجود مشتریان ، پیچیدگی واحدهای تصمیم گیری ، درجه استاندارد بودن محصول یا خدمت ، مقدار آگاهی مصرف کنندگان از فواید کالا یا خدمت و تناوب زمان خرید .

روش های گوناگونی برای تعیین بودجه تبلیغات مورد توجه قرار میگیرند . روش های معمول عبارتند از درصد فروش ، اهداف و وظایف و تساوی رقابتی .

اهداف آگهی های تبلیغاتی بانک سپه

1-آگهی : آگهی بدون شک یکی از قابل رویت ترین اجزا برنامه تبلیغات است . در 1989 ، کل مبلغ صرف شده برای آگهی در ایالات متحده به بیش از 125 میلیارد دلار رسید . آگهی که با درصدی از فروش تعیین میشود ، با توجه به هر صنعت دارای تفاوت هایی با سایر آگهی های صنایع دیگر است . تهیه یک آگهی عملی فراتر از آماده سازی یک تبلیغ جالب وامید داشتن به جلب توجه مردم است . آگهی باید در درجه اول با اهداف تبلیغاتی سازمان ارتباطی مستقیم داشته باشد .

شرکت هایی که در بخش صنعت فعالیت دارند ، به عنوان درصدی از فروش ، مبلغ کمتری را صرف آگهی می کنند چون به تعداد مشتریان کمتری که در محدوده جغرافیایی وسیع تری متمرکز هستند ، محصولات خود را عرضه میکنند و به فروش شخصی بیش از آگهی تکیه میکنند . مراحل اصلی در مدیریت آگهی و برنامه ریزی تبلیغاتی عبارتند از :

1-تعیین و تحلیل مخاطبان ( تشخیص بازار هدف )

2-تعیین اهداف

3-تعیین بودجه

4-گسترش پیام تبلیغاتی

5-انتخاب رسانه

6-ارزیابی تاثیر آگهی

1-1- تعیین مخاطب :

 تشخیص مخاطب هدف ، اولین و مهمترین گام در مدیریت موثر برنامه ریزی آگهی محسوب میشود . بازاریاب نباید تنها به نکات دموگرافیک مخاطبان اهمیت دهد ، بلکه باید خصوصیات و شیوه زندگی مخاطبان بازار هدف ورسانه مرتبط با هریک را درک کند . چنین درکی نه تنها به انتخاب رسانه تبلیغی کمک می کند بلکه در تهیه و طراحی نسخه تبلیغی نیز یاری رسان خواهد بود . محققان بازار تلاش میکنند تا به درون ذهن افراد نفوذ کرده تا بفهمند چه پیامی برای مخاطبان قابل درک و پاسخگویی است ؟

فرض کنید تولید کننده کامپیوترهای خانگی ، برای جلب توجه کاربران با ضریب هوشی بالا، آگهی تبلیغاتی را در دست تهیه دارد . این بخش از بازار نه تنها هدف اصلی تولیدات این شرکت است . بلکه کاربران باهوشی را در خود دارد که اغلب مبتکر و مبدع هستند و جزو اولین گروه از مصرف کنندگان این خدمات و کالاها هستند معمولا" راهبران و تعیین کنندگان استفاده از یک کالا جدید که دیگران را تحت تاثیر نظرات خود قرار میدهند ، در میان این عده از مخاطبان نظرات خود قرار دارند .

در بازاریابی تجارت متقابل ، خریداران سازمانی مخاطب هدف هستند . درحالیکه فروش شخصی روش اصلی ارتباطی در استراتژی تبلیغاتی business to b محسوب میشود ، از تبلیغ (آگهی ) برای ارائه خبر از وجود یک کالا ( خدمت ) به مصرف کنندگان بالقوه آن استفاده میشود و به این ترتیب نام و شهرت شرکت بیش از پیش بر سر زبان ها خواهد بود .

مخاطب مهم دیگر خرده فروشان ، عمده فروشان در کانال توزیع شرکت هستند . هدف از تبلیغ برای این گروه تمرکز بر روی مزایای محصول و تاکید بر مزایای ناشی از فروش محصولات آن شرکت ( برای آن کانال های توزیع ) است . این دسته از افراد به خاطر فروش محصولات یک شرکت خاص از مزایای خاصی برخوردار خواهند بود .

دسته دیگر مخاطبان را سهامداران ، شرکا ، ادارات دولتی و کارکنان شرکت تشکیل میدهند. برای مثال ، شرکت ها ، برنامه های تبلیغاتی را خاص ادارات دولتی تدارک می بینند تا از حمایت های آنان در صنعت مربوطه یا در مقررات و قانون گذاری های خاص برخوردارشوند .

آگهی هایی که شرکا و سهامداران را مخاطب خود قرار میدهد ، برای تشویق آنان جهت تحکیم وضعیت سهام وقیمت سهام شرکت تهیه شده اند .

شامل 41 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های روشهای تبلیغاتی بانک سپه

دانلود پاورپوینت گیاه داروئی نعناع

اختصاصی از رزفایل دانلود پاورپوینت گیاه داروئی نعناع دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت گیاه داروئی نعناع


دانلود پاورپوینت گیاه داروئی نعناع

نکته ضروری در مورد گیاه نعناع این است که با نعناع معمولی متداول در بازار که به عنوان سبزیجات کشت و استفاده می شود تفاوت دارد و گونه خاصی می باشد که ارزشهای صادراتی خوبی نیز دارد، دارای اسانس بالا و مواد مؤثره بالاتری است. این نعناع در ساخت داروهائی در ایران در حال حاضر نیز استفاده می شود. همچنین در ساخت خمیردندانها، آدامس، شکلات، و بسیاری طعم دهنده های خوراکی و داروئی به کار می رود استفاده داروئی آن به عنوان ضد نفخ نیز از قدیم در ایران و دیگر کشورها شناخته شده است، هم گیاه خشک و هم اسانس آن ارزشی صادراتی بالائی دارد. با توجه به تولید بالا و عملکرد بالای این گیاه بازاریابی خارجی آن در اولویت اولیه قرار دارد، در بازار داخل نیز هم اکنون بسیاری از فرآورده هایی که نیاز به اسانس مذکور دارند، این اسانس را از منابع وارداتی تأمین می کنند. به هر تقدیر افزایش سطح کشت آن در سطوح وسیع نیاز به احتیاط دارد.

در مورد نعناع نیز (همانند گل همیشه بهار) جز در صورتیکه کشت بسیار محدود و کمتر از یکی دو جریب باشد، استفاده از دستگاه خشک کن ضرورت تام دارد و حتی در وسعت های کم نیز استفاده از دستگاه خشک کن جهت حفظ حداکثر کیفیت و اسانس توصیه می گردد.

 شامل 18 اسلاید powerpoint


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت گیاه داروئی نعناع

فایل فلش فارسی سامسونگ e2558

اختصاصی از رزفایل فایل فلش فارسی سامسونگ e2558 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فایل فلش فارسی سامسونگ e2558


فایل فلش فارسی سامسونگ e2558

تمام رامها تست شده و در صورت بروز مشکل با آیدی allrom1502@ تلگرام ویا با جیمیل allrom1502@gmail.com تماس بگیرید
در اولین فرصت جوابگوی شما عزیزان هستیم.


دانلود با لینک مستقیم


فایل فلش فارسی سامسونگ e2558