رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله با عنوان اثر مدلسازی دستگاه پله های دوطرفه در سازه های بتن آرمه

اختصاصی از رزفایل مقاله با عنوان اثر مدلسازی دستگاه پله های دوطرفه در سازه های بتن آرمه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله با عنوان اثر مدلسازی دستگاه پله های دوطرفه در سازه های بتن آرمه که در ششمین کنگره ملی مهندسی عمران ارائه شده است، آماده دانلود می باشد.

سرفصل مربوط: دینامیک سازه، زلزله و زلزله شناسی

سال برگزاری:1390

محل برگزاری:سمنان - دانشگاه سمنان 

محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf

نویسند‌گان:
[ مرتضی بسطامی ] - استادیار، پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی ومهندسی زلزله واستادیار
[ حسین تاجمیرریاحی ] - استادیار،گروه مهندسی عمران، دانشکده فنی ومهندسی، دانشگاه اصفهان
[ علی پورعابدین ] - دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی زلزله، گروه عمران، دانشکده مهندسی، دانشگاه آزاد واحد شهرکرد

چکیده

 

دستگاه پله عضوی است که نقش بسزائی در رفتار سازه، خصوصاً رفتار لرزه ای آن در زمان زلزله ایفا می کند و این امری است که در زلزله های گذشته ایران و جهان ملاحظه شده است. به عنوان نمونه برخی از ساختمانها در زلزله بم رفتار نسبتا مناسبی از خود نشان دادند، اما دچار گسیختگی های وسیع در قسمت پلکان خود شدند و بطور مستقیم یا غیر مستقیم منجر به تلفات چشمگیری شدند. اهمیت این قسمت ازساختمان در زمان زلزله بسیارمشهود می شود زیرا حین وقوع زلزله و پس از آن ساکنین قادر به استفاده از آسانسور جهت تخلیه طبقات نیستند، چرا که به احتمال قوی آسانسور قادر به سرویس دهی نیست و حتی اگر هم قابل استفاده باشد، نباید از آن استفاده کرد. لذا سیستم پله تنها عنصر ارتباطی میان طبقات و به نوعی تنها وسیله فرار ساکنین وحشت زده ساختمان برای فرار از درون آن است. عدم بررسی دقیق رفتار پله و حتی مدل سازی آن در زمان محاسبات سازه ای توسط مهندسین محاسب کشورمان نکته ای قابل تامل می باشد که البته این امر جز در چند کشور که قوانین و مقررات ساختمانی، محاسب را مجبور به مدل سازی سیستم پله ویا در نظر گرفتن اثرات آن می کنند، در بسیاری از کشورهای دیگر هم رواج دارد. با مقایسه پریودموداول سازهوهمچنین تغییرمکان سازه در مدل با پله و بدون پله مشخص گردید تفاوت قابل ملاحظه ای در سختی این دونسبت به هم وجوددارد. این تفاوت درسختی دومدل، اثربسزائی درپارامترهای طراحی نیز می گذارد.

 


دانلود با لینک مستقیم


مقاله با عنوان اثر مدلسازی دستگاه پله های دوطرفه در سازه های بتن آرمه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد